#1
SittaMan zei:Oom Klaas, volgens mij heb jij moeite met de waarheid te accepteren, en je eigen (foute) gedachten weg te zetten.
Nee, ik weet dondersgoed hoe dit "fijne" stofje mijn leven heeft verneukt, door mijn handelen uiteraard maar wel onder invloed van dit stofje.
Beter ga je niet zomaar aannames maken zoals over EI en over mijn "waardheid" accepteren,
maar wanneer je te ver gaat met het prediken van wiet dan kom je me wel tegen maar niet rustig onder het genot van een jointje
,,
,, maar hou altijd mate in dingen,