#1
hmm misschien ben ik echt anders dan maar ik zou nooit mijn leven verwaarlozen door wiet.
Zoals ik al zei: als ik in problemen zit rook ik juist geen wiet omdat ik het dan erger ervaar ipv met andere drugs dat uje voor je problemen vlucht. Ik rook ook niet dagelijks omdat ik dan ga denken dat ik mijn leven ga verwaarlozen en ik een sukkel ben (wat weer versterkt wordt).
Ben een weekendsmoker en kan er dan ook heerlijk van genieten omdat ik dan geen stress en druk voel wat versterkt kan worden.
En soms laat ik mezelf toe om doordeweeks een welverdiend jointje te roken omdat ik er in het leven bv goed voor sta.
Zoals ik al zei: als ik in problemen zit rook ik juist geen wiet omdat ik het dan erger ervaar ipv met andere drugs dat uje voor je problemen vlucht. Ik rook ook niet dagelijks omdat ik dan ga denken dat ik mijn leven ga verwaarlozen en ik een sukkel ben (wat weer versterkt wordt).
Ben een weekendsmoker en kan er dan ook heerlijk van genieten omdat ik dan geen stress en druk voel wat versterkt kan worden.
En soms laat ik mezelf toe om doordeweeks een welverdiend jointje te roken omdat ik er in het leven bv goed voor sta.
, muggen houden nog net zo veel van me als vroeger. 