Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"voor dat ik ga slapen wil ik meestal wel een jointje of een drankje of allebij :P maar als ik een keer geen jointje heb maakt het niet uit ... dus ja als ik niet werk, ben ik constant opzoek naar een roes. die ik dan dus ook nog is kan betalen. of ik ben aan het slapen (grootte hobby van me!)"
"en heb je het al gedaan?"
"hoezo wist ik nou aan het begin van dit topic dat je het tog niet zo doen"
"ik heb een gram gedroogte salvia bladeren gekocht en ik vraag me af of het een goed idee is om de bladeren in water te laten weken en daarna er een half uur te kauwen. heeft iemand hier ervaring mee?"
"geld dit ook voor gekruimelde bladeren?"
"kan je meschien iets vertellen van de aard van de trip is het erg visueel netzo als dat je salvia rookt want ik kan niet zoveel trip reports vinden over het pruimen van salvia"
"als jij denkt dat je het aan kan zeg ik ..... WIE HOUD JE TEGEN!! :P"
"ketanest wordt tog gebruikt om dieren te verdoven daar zit niet alleen ketamine in maar ook een stof die het halucineren tegengaat dus ik snap het even niet meeer... uitleg?"
"wtf gozer denk is na a.u.b. ik wil hier gewoon geen worden aan vuil maken.... je bent echt fucking dom dude. blijf vooral lekker door blowen dan merk je het vanzelf ja tog."
"Ik heb vorige week paddo's gegeten en heb inderdaad ook een beetje een ander gevoel als ik blow. Niet heel anders maar gewoon, het is niet meer het zelfde(wel nog relax natuurlijk). Het leek net of stemmen anders klonken ook mijn eigen stem, maar ik kon niet uitleggen wat er dan anders aan klonk. Wel een beetjuh wazig maarja :P"