#1
MDMA<3 zei:haha jij weet echt niet van ophouden he?
je hobby is discussies voeren of niet?![]()
Ik geef toe dat het 1 van mn favoriete bezigheden is.
MDMA<3 zei:haha jij weet echt niet van ophouden he?
je hobby is discussies voeren of niet?![]()
Err.. wát!? Ik haal nergens "gein mee uit", ik ontkracht z'n argument met een tegenargument. Het feit dat jij het verkeerd opvat zegt meer over jou dan over mij. Ik probeer niemand "te raken", ik vertel hoe ik het ervaren heb en dan komt er zo iemand die mij gaat vertellen dat dat niet kan. Dat gaat er bij mij niet in, nee.Chemical zei:Daarover gaat het en niet over jou. Wat hij zegt zou kunnen kloppen en jij haalt er de gein mee uit, beetje mod onwaardig. Ipv met deftige argumenten af te komen probeer je ons gewoon de hele tijd te raken.
Met pijn en moeite leg je je erbij neer dat ik mogelijk gelijk zou kunnen hebben. Wat is er in godsnaam zo bijzonder aan dat spul dat je het koste wat kost moet verdedigen en iedereen die er tegenin gaat bijna beschuldigt van heiligschennis?Chemical zei:maar goed, moe zijn en pleinvrees mogen van mij ook op het lijstje van de nadelen, als je zeker weet dat je suiker toen in balans was dan zal het wel echt een nadeel zijn, pleinvrees daar heb ik zelf nog nooit last van gehad maar vrienden van me waarmee ik af en toe samen blow hadden het wel.
Daarover gaat het en niet over jou. Wat hij zegt zou kunnen kloppen en jij haalt er de gein mee uit, beetje mod onwaardig. Ipv met deftige argumenten af te komen probeer je ons gewoon de hele tijd te raken.Of "Je eet niet genoeg suiker." en als ik dat dan wel zeg te doen, kom jij met: "Oh, dan eet je vast te veel
Bedankt voor het bevestigen van wat ik al wistChemical zei:je probeert het weer, zieligaard.
ExceptionalInsight zei:Bedankt voor het bevestigen van wat ik al wistChemical zei:je probeert het weer, zieligaard.![]()
Denk dat dan eerder aan jou ligt dan aan de kleur van zijn naam.Chemical zei:Een discussie tegen jou kan je toch nooit winnen,
Deranged zei:Denk dat dan eerder aan jou ligt dan aan de kleur van zijn naam.Chemical zei:Een discussie tegen jou kan je toch nooit winnen,
Ooh, had dan meteen gezegd dat je er zo eentje bent, dat had je een hoop moeite kunnen besparen. Als jij denkt dat die groene naam en het aantal posts iets zeggen over geloofwaardigheid dan zegt dat wederom meer over jou dan over mij. Die groene letters betekenen alleen maar dat ik de rotzooi hier opruim en het aantal posts dat ik hier lang zit.Chemical zei:Je voelt je goed met je groen naampje he? Een discussie tegen jou kan je toch nooit winnen, naast zielig ben je nog koppig ook, nu ga je afkomen dat ik koppig ben maar dat ben ik niet zolang je argumenteerd.
Dus omdat mijn naam groen is ben ik geloofwaardiger dan de wetenschap? Aww, shucks, houd op hoor, straks ga ik nog blozen. Je ziet zelf toch ook wel dat dit je reinste onzin is? Als ik mijn ervaring deel ben ik ineens zielig en val ik jullie persoonlijk aan en kunnen jullie de discussie niet winnen omdat ik meer posts heb? Hoe kansloos wil je het hebben?Chemical zei:De bedoeling van sitaman en ik was gewoon om een paar misverstandjes uit te klaren. Hoevaak lees je niet dat weed je geheugen blijvend naar de klote helpt ? Hoevaak lees je niet dat weed rook longkanker veroorzaakt? maar dat lukt blijkbaar niet op deze manier, iemand met een groen naampje en 4000 posts komt namelijk veel geloofwaardiger over dan mensen met 20 posts, dan kan je nog zoveel resultaten van onderzoeken posten als je wilt.
Als je een vervangende drug voor alcohol moet zoeken om je zelfrespect te tonen dan zul je inderdaad wel het laagste van het laagste zijn, dan snap ik wel dat je zoiets nodig hebt, ja.Chemical zei:Aan weed is niets heilig voor mij, ik doe het uit zelfrespect, ik vind het gewoon beter voor mezelf om weed te doen dan bv alcohol te drinken.
Ach gossie toch, jij maakt echt de ene fout na de ander. Toegegeven, ik ben heel erg overtuigd van mijn gelijk. Totdat jij met argumenten komt die de mijne ontkrachten, maar dat heb ik tot nu toe nog niet zien gebeuren. En jij blijkbaar ook niet, anders zou je mijn groene naam en het aantal posts daar niet de schuld van geven.Chemical zei:Deranged zei:Denk dat dan eerder aan jou ligt dan aan de kleur van zijn naam.Chemical zei:Een discussie tegen jou kan je toch nooit winnen,
een discussie win je als je de andere hebt overtuigd, als iemand nooit wilt toegeven omdat hij zeker weet dat hij met z'n groen naampje en zijn 5000 posts het beter weet dan de ander, dan kan je hem simpelweg niet overtuigen.
Nee, want ik ken je niet persoonlijk. Het is iets dat ik opmaak uit het beeld dat jij van jezelf schetst. En het feit dat je niet inhoudelijk op de rest in gaat versterkt dat beeld alleen maar.Chemical zei:Wat bedoel je precies met dat laatste, heb ik daar een persoonlijke aanval gespot?
ExceptionalInsight zei:Ooh, had dan meteen gezegd dat je er zo eentje bent, dat had je een hoop moeite kunnen besparen. Als jij denkt dat die groene naam en het aantal posts iets zeggen over geloofwaardigheid dan zegt dat wederom meer over jou dan over mij. Die groene letters betekenen alleen maar dat ik de rotzooi hier opruim en het aantal posts dat ik hier lang zit.Chemical zei:Je voelt je goed met je groen naampje he? Een discussie tegen jou kan je toch nooit winnen, naast zielig ben je nog koppig ook, nu ga je afkomen dat ik koppig ben maar dat ben ik niet zolang je argumenteerd.
het zegt duidelijk iets over de geloofwaardigheid ? We plaatsten links van uitslagen van onderzoek en toch geloofde ze jou, ken je nog iets anders waar dat aan kan liggen?
Als je zo graag je discussies wilt "winnen" moet je met goede argumenten komen en als die gebaseerd zijn op feiten graag met een goede bron als onderbouwing. Jij kunt dit blijkbaar niet en mij er dan ook nog de schuld van geven! Jij moet je schamen.
Net als hierboven, er zijn links geplaatst die zijn gebaseerd op feiten.
Dus omdat mijn naam groen is ben ik geloofwaardiger dan de wetenschap? Aww, shucks, houd op hoor, straks ga ik nog blozen. Je ziet zelf toch ook wel dat dit je reinste onzin is? Als ik mijn ervaring deel ben ik ineens zielig en val ik jullie persoonlijk aan en kunnen jullie de discussie niet winnen omdat ik meer posts heb? Hoe kansloos wil je het hebben?Chemical zei:De bedoeling van sitaman en ik was gewoon om een paar misverstandjes uit te klaren. Hoevaak lees je niet dat weed je geheugen blijvend naar de klote helpt ? Hoevaak lees je niet dat weed rook longkanker veroorzaakt? maar dat lukt blijkbaar niet op deze manier, iemand met een groen naampje en 4000 posts komt namelijk veel geloofwaardiger over dan mensen met 20 posts, dan kan je nog zoveel resultaten van onderzoeken posten als je wilt.
Zie eerste
Als je een vervangende drug voor alcohol moet zoeken om je zelfrespect te tonen dan zul je inderdaad wel het laagste van het laagste zijn, dan snap ik wel dat je zoiets nodig hebt, ja.Chemical zei:Aan weed is niets heilig voor mij, ik doe het uit zelfrespect, ik vind het gewoon beter voor mezelf om weed te doen dan bv alcohol te drinken.
Zie mijn signature.gNuxx zei:dat je lui word en niks doet, ligt toch echt aan jezelf hoor! pack your shit bij elkaar en ga gewoon wat doen?
'When you're high you can do everything you normaly do, you just have to realize that finally it's worth the fucking efford!' -gNuxx Idiot
wsbs zei:Goeiendag allemaal...
Wat mezelf opvalt dat sinds ik blow ik niet meer gestoken word door muggen..
iemand anders hier ook ervaring mee ?
Greetz wsbs
, muggen houden nog net zo veel van me als vroeger. 
ExceptionalInsight zei:- Het op magische wijze compleet verdwijnen van mn korte termijn geheugen
- Na langdurig gebruik vaak een neerslachtig gevoel
- Paranoia
- Agorafobie
- Slechte weerstand
- Altijd verkouden
- Altijd moe/verkeren in een zombie-like toestand
- Antisociaal gedrag
- Luiheid
- Lethargie/Onverschilligheid
Nou dat je het zegt... Deze zomer niet gestoken!wsbs zei:Goeiendag allemaal...
Wat mezelf opvalt dat sinds ik blow ik niet meer gestoken word door muggen..
iemand anders hier ook ervaring mee ?
Greetz wsbs
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."