Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGeef me nadelen van Cannabis?

Geef me nadelen van Cannabis?

211 antwoorden
24 weergaven
18-5-2026
C
ChemicalLid
01-01-2024, 00:00
#1
MDMA<3 zei:
haha jij weet echt niet van ophouden he?
je hobby is discussies voeren of niet? :wave:
Klik om te vergroten...

Ik geef toe dat het 1 van mn favoriete bezigheden is. :grin:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#2
Chemical zei:
Daarover gaat het en niet over jou. Wat hij zegt zou kunnen kloppen en jij haalt er de gein mee uit, beetje mod onwaardig. Ipv met deftige argumenten af te komen probeer je ons gewoon de hele tijd te raken.
Klik om te vergroten...
Err.. wát!? Ik haal nergens "gein mee uit", ik ontkracht z'n argument met een tegenargument. Het feit dat jij het verkeerd opvat zegt meer over jou dan over mij. Ik probeer niemand "te raken", ik vertel hoe ik het ervaren heb en dan komt er zo iemand die mij gaat vertellen dat dat niet kan. Dat gaat er bij mij niet in, nee.

Chemical zei:
maar goed, moe zijn en pleinvrees mogen van mij ook op het lijstje van de nadelen, als je zeker weet dat je suiker toen in balans was dan zal het wel echt een nadeel zijn, pleinvrees daar heb ik zelf nog nooit last van gehad maar vrienden van me waarmee ik af en toe samen blow hadden het wel.
Klik om te vergroten...
Met pijn en moeite leg je je erbij neer dat ik mogelijk gelijk zou kunnen hebben. Wat is er in godsnaam zo bijzonder aan dat spul dat je het koste wat kost moet verdedigen en iedereen die er tegenin gaat bijna beschuldigt van heiligschennis?
C
ChemicalLid
01-01-2024, 00:00
#3
Of "Je eet niet genoeg suiker." en als ik dat dan wel zeg te doen, kom jij met: "Oh, dan eet je vast te veel
Klik om te vergroten...
Daarover gaat het en niet over jou. Wat hij zegt zou kunnen kloppen en jij haalt er de gein mee uit, beetje mod onwaardig. Ipv met deftige argumenten af te komen probeer je ons gewoon de hele tijd te raken.

maar goed, moe zijn en pleinvrees mogen van mij ook op het lijstje van de nadelen, als je zeker weet dat je suiker toen in balans was dan zal het wel echt een nadeel zijn, pleinvrees daar heb ik zelf nog nooit last van gehad maar vrienden van me waarmee ik af en toe samen blow hadden het wel.
C
ChemicalLid
01-01-2024, 00:00
#4
je probeert het weer, zieligaard.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#5
Chemical zei:
je probeert het weer, zieligaard.
Klik om te vergroten...
Bedankt voor het bevestigen van wat ik al wist :hearteyes:
C
ChemicalLid
01-01-2024, 00:00
#6
ExceptionalInsight zei:
Chemical zei:
je probeert het weer, zieligaard.
Klik om te vergroten...
Bedankt voor het bevestigen van wat ik al wist :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Je voelt je goed met je groen naampje he? Een discussie tegen jou kan je toch nooit winnen, naast zielig ben je nog koppig ook, nu ga je afkomen dat ik koppig ben maar dat ben ik niet zolang je argumenteerd. De bedoeling van sitaman en ik was gewoon om een paar misverstandjes uit te klaren. Hoevaak lees je niet dat weed je geheugen blijvend naar de klote helpt ? Hoevaak lees je niet dat weed rook longkanker veroorzaakt? maar dat lukt blijkbaar niet op deze manier, iemand met een groen naampje en 4000 posts komt namelijk veel geloofwaardiger over dan mensen met 20 posts, dan kan je nog zoveel resultaten van onderzoeken posten als je wilt.


Aan weed is niets heilig voor mij, ik doe het uit zelfrespect, ik vind het gewoon beter voor mezelf om weed te doen dan bv alcohol te drinken.
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#7
Chemical zei:
Een discussie tegen jou kan je toch nooit winnen,
Klik om te vergroten...
Denk dat dan eerder aan jou ligt dan aan de kleur van zijn naam.
C
ChemicalLid
01-01-2024, 00:00
#8
Deranged zei:
Chemical zei:
Een discussie tegen jou kan je toch nooit winnen,
Klik om te vergroten...
Denk dat dan eerder aan jou ligt dan aan de kleur van zijn naam.
Klik om te vergroten...

een discussie win je als je de andere hebt overtuigd, als iemand nooit wilt toegeven omdat hij zeker weet dat hij met z'n groen naampje en zijn 5000 posts het beter weet dan de ander, dan kan je hem simpelweg niet overtuigen.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#9
Chemical zei:
Je voelt je goed met je groen naampje he? Een discussie tegen jou kan je toch nooit winnen, naast zielig ben je nog koppig ook, nu ga je afkomen dat ik koppig ben maar dat ben ik niet zolang je argumenteerd.
Klik om te vergroten...
Ooh, had dan meteen gezegd dat je er zo eentje bent, dat had je een hoop moeite kunnen besparen. Als jij denkt dat die groene naam en het aantal posts iets zeggen over geloofwaardigheid dan zegt dat wederom meer over jou dan over mij. Die groene letters betekenen alleen maar dat ik de rotzooi hier opruim en het aantal posts dat ik hier lang zit.

Als je zo graag je discussies wilt "winnen" moet je met goede argumenten komen en als die gebaseerd zijn op feiten graag met een goede bron als onderbouwing. Jij kunt dit blijkbaar niet en mij er dan ook nog de schuld van geven! Jij moet je schamen.


Chemical zei:
De bedoeling van sitaman en ik was gewoon om een paar misverstandjes uit te klaren. Hoevaak lees je niet dat weed je geheugen blijvend naar de klote helpt ? Hoevaak lees je niet dat weed rook longkanker veroorzaakt? maar dat lukt blijkbaar niet op deze manier, iemand met een groen naampje en 4000 posts komt namelijk veel geloofwaardiger over dan mensen met 20 posts, dan kan je nog zoveel resultaten van onderzoeken posten als je wilt.
Klik om te vergroten...
Dus omdat mijn naam groen is ben ik geloofwaardiger dan de wetenschap? Aww, shucks, houd op hoor, straks ga ik nog blozen. Je ziet zelf toch ook wel dat dit je reinste onzin is? Als ik mijn ervaring deel ben ik ineens zielig en val ik jullie persoonlijk aan en kunnen jullie de discussie niet winnen omdat ik meer posts heb? Hoe kansloos wil je het hebben?

Chemical zei:
Aan weed is niets heilig voor mij, ik doe het uit zelfrespect, ik vind het gewoon beter voor mezelf om weed te doen dan bv alcohol te drinken.
Klik om te vergroten...
Als je een vervangende drug voor alcohol moet zoeken om je zelfrespect te tonen dan zul je inderdaad wel het laagste van het laagste zijn, dan snap ik wel dat je zoiets nodig hebt, ja.
C
ChemicalLid
01-01-2024, 00:00
#10
Wat bedoel je precies met dat laatste, heb ik daar een persoonlijke aanval gespot?
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#11
Chemical zei:
Deranged zei:
Chemical zei:
Een discussie tegen jou kan je toch nooit winnen,
Klik om te vergroten...
Denk dat dan eerder aan jou ligt dan aan de kleur van zijn naam.
Klik om te vergroten...

een discussie win je als je de andere hebt overtuigd, als iemand nooit wilt toegeven omdat hij zeker weet dat hij met z'n groen naampje en zijn 5000 posts het beter weet dan de ander, dan kan je hem simpelweg niet overtuigen.
Klik om te vergroten...
Ach gossie toch, jij maakt echt de ene fout na de ander. Toegegeven, ik ben heel erg overtuigd van mijn gelijk. Totdat jij met argumenten komt die de mijne ontkrachten, maar dat heb ik tot nu toe nog niet zien gebeuren. En jij blijkbaar ook niet, anders zou je mijn groene naam en het aantal posts daar niet de schuld van geven.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#12
Chemical zei:
Wat bedoel je precies met dat laatste, heb ik daar een persoonlijke aanval gespot?
Klik om te vergroten...
Nee, want ik ken je niet persoonlijk. Het is iets dat ik opmaak uit het beeld dat jij van jezelf schetst. En het feit dat je niet inhoudelijk op de rest in gaat versterkt dat beeld alleen maar.
C
ChemicalLid
01-01-2024, 00:00
#13
ExceptionalInsight zei:
Chemical zei:
Je voelt je goed met je groen naampje he? Een discussie tegen jou kan je toch nooit winnen, naast zielig ben je nog koppig ook, nu ga je afkomen dat ik koppig ben maar dat ben ik niet zolang je argumenteerd.
Klik om te vergroten...
Ooh, had dan meteen gezegd dat je er zo eentje bent, dat had je een hoop moeite kunnen besparen. Als jij denkt dat die groene naam en het aantal posts iets zeggen over geloofwaardigheid dan zegt dat wederom meer over jou dan over mij. Die groene letters betekenen alleen maar dat ik de rotzooi hier opruim en het aantal posts dat ik hier lang zit.


het zegt duidelijk iets over de geloofwaardigheid ? We plaatsten links van uitslagen van onderzoek en toch geloofde ze jou, ken je nog iets anders waar dat aan kan liggen?


Als je zo graag je discussies wilt "winnen" moet je met goede argumenten komen en als die gebaseerd zijn op feiten graag met een goede bron als onderbouwing. Jij kunt dit blijkbaar niet en mij er dan ook nog de schuld van geven! Jij moet je schamen.

Net als hierboven, er zijn links geplaatst die zijn gebaseerd op feiten.


Chemical zei:
De bedoeling van sitaman en ik was gewoon om een paar misverstandjes uit te klaren. Hoevaak lees je niet dat weed je geheugen blijvend naar de klote helpt ? Hoevaak lees je niet dat weed rook longkanker veroorzaakt? maar dat lukt blijkbaar niet op deze manier, iemand met een groen naampje en 4000 posts komt namelijk veel geloofwaardiger over dan mensen met 20 posts, dan kan je nog zoveel resultaten van onderzoeken posten als je wilt.
Klik om te vergroten...
Dus omdat mijn naam groen is ben ik geloofwaardiger dan de wetenschap? Aww, shucks, houd op hoor, straks ga ik nog blozen. Je ziet zelf toch ook wel dat dit je reinste onzin is? Als ik mijn ervaring deel ben ik ineens zielig en val ik jullie persoonlijk aan en kunnen jullie de discussie niet winnen omdat ik meer posts heb? Hoe kansloos wil je het hebben?

Zie eerste

Chemical zei:
Aan weed is niets heilig voor mij, ik doe het uit zelfrespect, ik vind het gewoon beter voor mezelf om weed te doen dan bv alcohol te drinken.
Klik om te vergroten...
Als je een vervangende drug voor alcohol moet zoeken om je zelfrespect te tonen dan zul je inderdaad wel het laagste van het laagste zijn, dan snap ik wel dat je zoiets nodig hebt, ja.
Klik om te vergroten...

Duidelijke Persoonlijke aanval. Ik gebruikte vroeger alcohol, vond dat leuk en al wa ge wilt, maar mijn zelfrespect zij dat ik op feestjes die alcohol maar 'ns moest laten, alcohol is kut, en ik heb nog geen posts hier voorbij horen gaan met inhoud en gebaseerd op feiten met de nadelen van weed, buiten die pleinvrees en het moe zijn achteraf.
W
WoftieLid
01-01-2024, 00:00
#14
gNuxx zei:
dat je lui word en niks doet, ligt toch echt aan jezelf hoor! pack your shit bij elkaar en ga gewoon wat doen?
Klik om te vergroten...
Zie mijn signature.
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#15
ik zal dat ding even aanpassen?

'When you're high you can do everything you normaly do, you just have to realize that finally it's worth the fucking efford!' -gNuxx Idiot
Klik om te vergroten...
w
wsbsLid
01-01-2024, 00:00
#16
Goeiendag allemaal...

Wat mezelf opvalt dat sinds ik blow ik niet meer gestoken word door muggen..
iemand anders hier ook ervaring mee ?

Greetz wsbs
F
Flip TripLid
01-01-2024, 00:00
#17
wsbs zei:
Goeiendag allemaal...

Wat mezelf opvalt dat sinds ik blow ik niet meer gestoken word door muggen..
iemand anders hier ook ervaring mee ?

Greetz wsbs
Klik om te vergroten...


Nee hier heb ik gelukkig geen last van :rolleyes: , muggen houden nog net zo veel van me als vroeger. :kots:
S
SmapsLid
01-01-2024, 00:00
#18
ExceptionalInsight zei:
- Het op magische wijze compleet verdwijnen van mn korte termijn geheugen
- Na langdurig gebruik vaak een neerslachtig gevoel
- Paranoia
- Agorafobie
- Slechte weerstand
- Altijd verkouden
- Altijd moe/verkeren in een zombie-like toestand
- Antisociaal gedrag
- Luiheid
- Lethargie/Onverschilligheid
Klik om te vergroten...

Dit zijn allemaal van die dingen die alleen voorkomen als je elke dag een paar jointjes wegpaft.
Dus je kan nu anti-weed doen maar waarom zou je jezelf het geluk willen ontzeggen van een jointje once in a while.
Als je het gebruik behoud tot een paar keer per week of paar keer per maand zijn er volgens mij niet echt nadelen aan.
Hiermee zeg ik niet dat er geen nadelen bestaan, ik bedoel alleen maar dat bij niet dagelijks gebruik er niks mis mee is.
Ik snap eigenlijk ook niet waarom zoveel mensen hier nog dagelijks blowen als je zoveel hoort over hoe kut het wel niet is, ik heb zelf een keertje een week lang elke dag geblowt in de vakantie en dat was na een tijdje echt niet leuk meer dus minder je je gebruik.
e
endorLid
01-01-2024, 00:00
#19
Wat ik heb gemerkt is dat ik mijn hobbies liet vallen toen ik veel begon te smoren.
Ik speelde vroeger bevoorbeeld bass in een groepje (the curvy cuties fanclub)
Maar ik ben dan gestopt.
En nu ineens hebben zij een nieuwe bassist , hebben de beloften 2008 gewonnen , en hebben deze vakantie gespeeld op feest in het park (festival) , verdomme ik ben jaloers op de bassist die mijn plaats heeft ingepalmd.
Ik ben ook gestopt met voetballen.
Ik ben gestopt mijn best te doen op school (maar vorig schooljaar was ik weer super bezig , 50 procent gestegen:tongueout:)

Ik kon ook aan niets anders denken dan aan de volgende joint die ik zou gaan roken.
W
WoftieLid
01-01-2024, 00:00
#20
wsbs zei:
Goeiendag allemaal...

Wat mezelf opvalt dat sinds ik blow ik niet meer gestoken word door muggen..
iemand anders hier ook ervaring mee ?

Greetz wsbs
Klik om te vergroten...
Nou dat je het zegt... Deze zomer niet gestoken!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...11
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."