Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat is de beste wiet die je al gekocht hebt?

Wat is de beste wiet die je al gekocht hebt?

124 antwoorden
26 weergaven
18-5-2026
A
AsfaltjunkieLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hasjhplant X Haze
Mexican Haze
m
mattskovicLid
01-01-2024, 00:00
#2
silver haze had ik deze week voor eerst gekocht en die beviel me beter dan die andere die ik ooit geblowd heb
op nr2 staat white widow
e
eckiesLid
01-01-2024, 00:00
#3
toen ik nog blowde:

Hash, denk jelly hash 40 euro de gram of misschien moonshine weet niet welke duurder was denk jelly. Zit te twijfelen welke ik beter vond.

Er is niet meteen een wietje die me te binnen schiet, heb er zoveel gerookt in mijn tijd. Misschien een g 13 ofzo zou het ff niet weten.
V
Vrije GeestLid
01-01-2024, 00:00
#4
maare dus zei:
wiet met stip: Power Pure
Hasj: Tempel Afgaan

beide Gratis :P
Klik om te vergroten...

Word die power pure toevallig vaker afgekort met PP? Want in schagen verkopen ze pp alleen weet ik nie of dat een afkorting is of echt de naam :rolleyes:
H
HansLid
01-01-2024, 00:00
#5
jcp zei:
Ik vind de Silver Haze (Highlifecup Haze Hydro winnaar 2007) van de Bazar the Zoo erg chill!
Klik om te vergroten...

Is dat in Zutphen?

Mijn favoriet is trouwens Amnesia Haze.
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#6
PP= Pure Pis
V
VenloLid
01-01-2024, 00:00
#7
Hoi,

PP is meestal Power Plant.

Gr. Venlo
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#8
Tijd geleden was er Budsies...
Zeker de lekkerste en sterkste weed die ik heb gerookt tot nu toe :wave:
P
PaddoboyLid
01-01-2024, 00:00
#9
Superskunk van den checkpoint ftw!! :hearteyes:
p
pieter-bLid
01-01-2024, 00:00
#10
:wave:
O
OkkeloenieLid
01-01-2024, 00:00
#11
Hasj: Afghaan toch wel.

Wiet: Power-plant, NLX, White widow, Starwars, Dreamweaver...
Hmm kan niet kiezen..:P
Denk Starwars die hebk als laatste gehad =P
d
dirtbagLid
01-01-2024, 00:00
#12
Northerlight,

smaak: ****
Geur: *****
Effect: *****

goeie shit dus
P
Psychedelic_FairytaleLid
01-01-2024, 00:00
#13
wiet: amnesia en mexican haze
hasj: isolater
M
MidwayLid
01-01-2024, 00:00
#14
orange bud
d
dizzy0584Lid
01-01-2024, 00:00
#15
van wiet is dat ongetwijfeld Amnesia (15€/gram)
van hash word dat de Bubble-Hash (30€/gram)
beiden afkomstig van de Purple Rain in Breda :mrgreen:
H
HyperdriveLid
01-01-2024, 00:00
#16
Purple Haze uit amsterdam (weet shop of prijs niet meer) vind ik wel de lekkerste en beste wiet. Had toen samen met nog iemand 2 joints van gerookt, en in die buurt was tussen 2 muren een trappetje naar beneden, en toen ik die gast achterna rende zag hij die trap niet en vloog hij er zo van af.
P
Purple hazeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Purple haze, dat heb ik al een hele tijd niet meer gehad :cry: Want ik nu vette wiet vind is bubble gum weed :stoned:
d
dirtbagLid
01-01-2024, 00:00
#18
pipoxyz zei:
Mijn eerste wietjes: orange bud & northern lights :))
Klik om te vergroten...
Northernlights :wave: :wave: :wave:
F
FlitskikkerLid
01-01-2024, 00:00
#19
Amnesiaaa ! :stoned:
silver haize, white widow, orange bud... zoveel goeje wietjes :confused:
Z
ZalmpyLid
01-01-2024, 00:00
#20
lekkerste: Cytral (wiet) 9/ gram smaakt naar pepermunt :grin: eg ziek chill
sterkste: Mr, niceguy (wiet) 14/gram + Budha Haze 13/gram

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...7
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."