Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat is de beste wiet die je al gekocht hebt?

Wat is de beste wiet die je al gekocht hebt?

124 antwoorden
29 weergaven
18-5-2026
A
AnnæLid
01-01-2024, 00:00
#1
Afghaan Sneeuwwitje en Purple Haze
h
henkie84Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Super Silver Haze uit de Sindbad te Eindhoven.. ik blow al vijf jaar iedere dag redelijk wat, maar een paar hijsjes daarvan en ik lig zo te pitten :stoned: :hearteyes:
N
Nick_jeweetLid
01-01-2024, 00:00
#3
wiet: Shabab Power!!!
hasj: black bombay (maar dat was in de sarasani tijd)
s
space scientistLid
01-01-2024, 00:00
#4
wat heeft iedereen toch tegen NLX, daar raak ik meer van de kaart van dan van welke wiet ook. Daar kan zelfs geen white widow of wat dan ook tegen op :stoned:
P
PsilocybeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Wiet: Mexican Haze
Hasj: Afghaan
n
nicolaiLid
01-01-2024, 00:00
#6
laatst weer een keertje een echte orange bud gekocht...was echt zuivere zooi. bij new balance in zwolle.
P
PetricovLid
01-01-2024, 00:00
#7
Wiet word ik moe van en wil ik alleen slapen,
Van hasj word ik heerlijk actief en na ongeveer 45 min a 1 uur word ik heerlijk mellow en dan is het tijd om nog 1 te roken.
En wiet vind ik gewoon vies om te roken :P
K
KNIFTIGEKARELTJELid
01-01-2024, 00:00
#8
Hasj : Goldstar Afghaan altijd lekker goeie smaak goed kneedbaar :)

Wied : Zoveel keuzes zoveel soorten er word met namen gegooid maar wat krijg je daadwerkelijk,

ik zie hier vaker de naam NLX langskomen maar NLX is dus geen soort, NLX betekent dat de Weed uit Nedeland komt dus NL en die X staat dus voor ??? = De shop weet dus dat het Nederweed is maar wat voor iets is een dik vraagteken, Je weet dus niet wat je krijgt.

Maar als ik dan toch een soort moet kiezen dan ga ik voor een Haze soortje en dan toch wel Amnesia Haze. Of de NYC Diesel maar die is hier nerges in de buurt te krijgen.
P
PetricovLid
01-01-2024, 00:00
#9
Rook geen wiet, alleen Hasj


Ice Marrok
e
exactLid
01-01-2024, 00:00
#10
Petricov zei:
Rook geen wiet, alleen Hasj


Ice Marrok
Klik om te vergroten...

nu ben ik nieuwsgierig, waarom wel hasj en geen wiet? :)
v
vireLid
01-01-2024, 00:00
#11
Hasj is isolater, maar ik rook zelda hasj
wiet is sugar haze ^^

nog witter als een suikerklontje :P haha
n
nummer4Lid
01-01-2024, 00:00
#12
ik ben niet zon hash mens :tongueout:
maar kheb een keertje bij een festival in tiel bij de cobra weze hale ''cobra special'' damn good shit :stoned: :grin:
D
DikkopLid
01-01-2024, 00:00
#13
mijn lekkerste wiet tot nu toe is Lemon haze van de havenzicht in Gorinchem, weet niet precies de prijs /gram.

Maar voor dagelijks gebruik en prijskwaliteitsverhouding ga ik naar de Pistache in Den Bosch. Haal daar Hindu Kush, vind het heerlijk spul. 7 euro de gram verpakt voor 7,50 (+20 cent statiegeld doosje :) )

Hasj is niet zo mijn ding..
H
HTIDLid
01-01-2024, 00:00
#14
Amnesia van de Baron in Breda. Vroeger mocht je daar maar heel weinig van kopen per persoon en stonden er waarschuwingen op :) Tegenwoordig is ie helaas minder sterk naar mijn gevoel.
T
ThaReaperLid
01-01-2024, 00:00
#15
Weed: Amnesia Haze, White Widdow en Snowball!!

Hasj: Turkse Polm

Ik haal alles in Venray (L) in de shop heb niet echt een keuze alleen is alles daar echt f*cking duur. Binnenkort toch eens naar Nijmegen gaan.
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#16
Wiet: NewYorkDiesel, SuperSilverHaze, Cristal Mountain
Hasj: Blackbombay, cristal mountain ice, Superpolm
l
lucifer in the skyLid
01-01-2024, 00:00
#17
super haze
mexican haze
icelator
amnesia
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#18
happy brother haze van de cool runnings en black widow in maastricht...
njam njam :beer: :stoned:
V
ValentijntjeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Silver Haze

Kneiter stoned zoals men dat zegt :stoned:
R
RielLid
01-01-2024, 00:00
#20
nummer4 zei:
ik ben niet zon hash mens :tongueout:
maar kheb een keertje bij een festival in tiel bij de cobra weze hale ''cobra special'' damn good shit :stoned: :grin:
Klik om te vergroten...

appelpop heheh,

daar had een vriend toen ook nog gehaald :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...7
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."