Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat is de beste wiet die je al gekocht hebt?

Wat is de beste wiet die je al gekocht hebt?

124 antwoorden
27 weergaven
18-5-2026
d
dizzy0584Lid
01-01-2024, 00:00
#1
van wiet is dat ongetwijfeld Amnesia (15€/gram)
van hash word dat de Bubble-Hash (30€/gram)
beiden afkomstig van de Purple Rain in Breda :mrgreen:
H
HyperdriveLid
01-01-2024, 00:00
#2
Purple Haze uit amsterdam (weet shop of prijs niet meer) vind ik wel de lekkerste en beste wiet. Had toen samen met nog iemand 2 joints van gerookt, en in die buurt was tussen 2 muren een trappetje naar beneden, en toen ik die gast achterna rende zag hij die trap niet en vloog hij er zo van af.
P
Purple hazeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Purple haze, dat heb ik al een hele tijd niet meer gehad :cry: Want ik nu vette wiet vind is bubble gum weed :stoned:
d
dirtbagLid
01-01-2024, 00:00
#4
pipoxyz zei:
Mijn eerste wietjes: orange bud & northern lights :))
Klik om te vergroten...
Northernlights :wave: :wave: :wave:
F
FlitskikkerLid
01-01-2024, 00:00
#5
Amnesiaaa ! :stoned:
silver haize, white widow, orange bud... zoveel goeje wietjes :confused:
H
HislordshipLid
01-01-2024, 00:00
#6
die wiet ik ik me heriner al gedaan te hebben zijn:

super silver haze
crystal haze
chinese wiet
bubblecum
nlx
k2
skunk
marrokaanse hasj

allemaal van de straat en de green spirit coffe shop in spijkenisse
ik zal er vast nog wel meer op hebben maar als ik van de straat hasj heb weet niemand me te vertellen welke soort het is zelfde geld meestal voor wiet.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#7
hislordship zei:
bubblecum
Klik om te vergroten...


Edit: Waarom in godsnaam de Green? Dat is alleen voor noodsituaties, 's nachts als je geen zin meer hebt om naar Rotterdam te gaan ofzo :þ
T
TelefoonLid
01-01-2024, 00:00
#8
Wiet.
1. Hallucination haze Damm :hearteyes:
2. Demolition haze.
3. Super Silver Haze.


Hasj
1. Iso-later
2. AfganTemple
3. Marocblack
L
Lord HerbalLid
01-01-2024, 00:00
#9
Santa Maria, White widow, Sneeuwwitje, Edelwiess, K2, PP2...

Allemaal van de Jemig de Pemig Mozes Kriebel in Almelo, en de K2 was toch fijner bij de Roccade en de Santa Maria was erg lekker bij Happy Days, beiden in Hengelo.

En in een mix jointje zorgt superpollum toch altijd wel voor een fijne toevoeging aan de smaak :mrgreen: :mrgreen:
H
HislordshipLid
01-01-2024, 00:00
#10
ExceptionalInsight zei:
hislordship zei:
bubblecum
Klik om te vergroten...


Edit: Waarom in godsnaam de Green? Dat is alleen voor noodsituaties, 's nachts als je geen zin meer hebt om naar Rotterdam te gaan ofzo :þ
Klik om te vergroten...



waarom niet :P wiet is wiet hehe
k
kotssmurfLid
01-01-2024, 00:00
#11
Beste weed: Orange Pearl: Heerlijke geur en smaak en zeer aangename high

Beste hasj: Ice-o-Lator: Lekker hard :grin: Well immens duur maarja
V
ValentijntjeLid
01-01-2024, 00:00
#12
white widow
S
SkippyLid
01-01-2024, 00:00
#13
silver haze
V
ValentijntjeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Telefoon zei:
Wiet.
1. Hallucination haze Damm :hearteyes:
Klik om te vergroten...

En dat is ..?
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#15
hislordship zei:
waarom niet :P wiet is wiet hehe
Klik om te vergroten...
Come on now, we all know that ain't true. Ik durf met zekerheid te
zeggen dat de slechtste wiet/hasj die ik ooit gehad heb van daar komt :þ
r
raizeredgeLid
01-01-2024, 00:00
#16
ik ben geen wiet roker dus ik weet er niet veel van maar ik lees hier steeds over amnesia bedoelen jullie daar alleen amnesia mee of nog er iets achter aan want shop uit mijn stad die verkoopt ook amnesia en maat vab mij had het gerookt en die zei dat het niks was
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik hou het gewoon bij de witte soortjes.
H
HislordshipLid
01-01-2024, 00:00
#18
ExceptionalInsight zei:
hislordship zei:
waarom niet :P wiet is wiet hehe
Klik om te vergroten...
Come on now, we all know that ain't true. Ik durf met zekerheid te
zeggen dat de slechtste wiet/hasj die ik ooit gehad heb van daar komt :þ
Klik om te vergroten...




weetje daar heb je wel gelijk in ze hebben daar niks beters dan nlx en meestal hebben ze die niet eens dan moet ik weer k2 kopen of skunk...
en laat ik maar niet over die hasj beginnen daar want dat slaat nergens op lijkt wel rubber en je voelt er niks van


btw koop nooit egt nooit een voorgedraaide hasj daar want dan zit er meestal niet eens hasj in alleen tabak maarjah het is tog de enige shop in mijn buurt dus ik moet eigelijk wel ik heb geen zin om naar rotterdam te gaan voor wiet of naar hellevoetsluis dus het is of straat of green en dan is de green tog wel makkelijker :stoned:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ach ik moet toegeven dat ik af en toe ook te lui ben om verder te gaan dan het dorp. Maar dan inderdaad alleen NLX, omdat dat nog enigzins op wiet lijkt. En hebben ze daar hasj dan? Ik dacht dat dat plastic was. :þ

Edit: Voorgedraaiden haalde ik daar alleen toen ik net begon met blowen en nog niet kon draaien.

Ontopic: Ik denk Northern Light of iets dergelijks.
H
HislordshipLid
01-01-2024, 00:00
#20
ExceptionalInsight zei:
Ach ik moet toegeven dat ik af en toe ook te lui ben om verder te gaan dan het dorp. Maar dan inderdaad alleen NLX, omdat dat nog enigzins op wiet lijkt. En hebben ze daar hasj dan? Ik dacht dat dat plastic was. :þ
Klik om te vergroten...


haha jah ik denk ook nog steeds dat het rubber is maar ze blijven vol houden dat het hasj is xD

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234567
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."