Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Koop een boek over paddo's. Daar vind je genoeg informatie in."
"Welke zaadjes heb je nodig? Buiten of binnenplant?"
"Ik prijs azarius niet direct aan voor binnenkweek of voor zaden in het geheel. Kijk eens op deze site. http://www.sanniesshop.com/"
"BUBBLEPUNK zei: Ik heb er geen winst op gemaakt, jah enkel winst voor m'n eigen heb een drie maand , niet naar de coffeeshop gemoeten, Jah en heb hier en daar aan vrienden wel een beetje gegeven om te proeven, die het ook best wel goeie vonden - white widow was de soort! Bengt zei: BUBBLEPUNK zei: Ik heb me de zomer van 2002 ook zes planten in de tuin gezet. Ik heb die eerst in potten laten groeien, en dan de grond in. De planten zijn 2.5m a 2.7m hoog geworden, en ik heb zo'n 3 maand gratis geblowed van eigen kweek. Normaal had ik voor een 5 maand zowiet zoet geweest, maar er was een heel deel beschimmeld. Hier een leuk fotootje aan die herinnering, ik meet zelf 1m71, dus kan je zien hoe de plantjes al kwamen, en toen waren we nog maar 3 kwart weg in onze evolutie. Ok, vind ik zelf oook nog es leuk die foto terugzien, sweet swet memories with my cowboyhat between the tralalalalala.... Bubblepunk Klik om te vergroten... Zeg hoeveel winst had je dan zo ongeveer van 5 plantjes, en welke soort was het. Klik om te vergroten... Klik om te vergroten... Ik bedoelde: hoeveelgram had je zo ongeveer? En welke soort weed was het?"
"het is te zein voor hoeveel personen pak toch zeker 5gr-7.5gr per persoon"
"een space cake is toch wel bedoeld om eens goed stoned te zijn vind ik enja mss is het wel waar dat waterpijp een lichtere mag hebben maarja elk zen eigen keus e"
"Zeveren is niet aan mij besteed. Waar ik misschien wel fout zit is dat in mijn cake 5 gram zelfkweek zat en inderdaad geen 5gr shopweed."
"Hoe lang moet je een peyote eigenlijk kweken om er een deftige tripportie uit te halen?"
"Ik ben nu echt nog niets verder geraakt Is er echt niemand die mij hiermee kan helpen?"