#1
Ik denk dat die hash eerder niet zo degelijk zal zijn.
Dat is wel treurig.Wolkewietje zei:Ik vind wiet superfijn om te ontstressen en heb elke avond wel een paar jointjes nodig om te ontspannen van de hectiek van alledag.
Wolkewietje zei:Ik vind wiet superfijn om te ontstressen en heb elke avond wel een paar jointjes nodig om te ontspannen van de hectiek van alledag. Maar waarom zijn die coffeeshops zo duur tegenwoordig!! Pure afzetterij vind ik!!! Daar werk ik hard voor! Vinden jullie de prijzen van tegenwoordig nog normaal?!!!
Wietje zei:Coffeeshops zijn er juist voor mensen die niet zelf zomaar kunnen beginnen groeien. en dan nog heb je tijd & ruimte nodig om te kweken.
Groot gelijk, wiet is ZO overpriced tegenwoordig. het is schandalig!
(maar dit ligt niet aan de coffeeshop-uitbater, maar aan het hele systeem dat even goed draait als een verroeste kutschijf)
Pardon?Flameon zei:Als je een zwarte dealer kent is het allemaal goedkoper![]()
Flameon zei:Is een belg inderdaad.
Bier zuipen in de trein, is dat legaal? Ik heb het wel eens vaker gezien, maar dat dat mocht wist ik niet haha. Maf hoo!
Matheson zei:Oom Klaas zei:Matheson zei:Ach. Ik hoor genoeg dingen die echt te doen zijn. 12,50 voor 5 gram redelijke hasj vind ik best prima.
Welke shop en waar?
Dat wil ik weleens zien dan.
Hahaha, gelijk allemaal niet geloven he.
Ik ga het niet helemaal verklappen maar het is een shop vlakbij Amsterdam Centraal. Je moet er iets meer van in je jointje gooien maar ik vind het goed te roken. Zero zero hasj trouwens.
TRUESTORY.
Irezz zei:NorthernLightBE zei:Wees eens blij. Daarnet nog een vriend opgepakt door undercovers omdat hij jointje rookte aan het station.
Belgische politie onderscheid 3 soorten rond druggebruik:
-De gefrustreerde workaholics die niet zullen rusten voor elk plukje wiet hun buurt uit is. 's Avonds een pintje of 5 - 6 na't werk, da's onschuldig. MA DIE DRUGS! OEEEHHH!
-De opgewekte politieman die nog net niet z'n eigen jeugd is vergeten, en dus gedoogd.
-En de grootste groep in België lately: politie op dienst die te zat zijn om nog de parking af te raken zonder een dozijn auto's te rammen. Want zij zijn ook maar mensen.
Ze doen er heus niet zo moeilijk over, hangt vooral af van district tot district. Mechelen is wel belachelijk streng, niet? Val niemand lastig, blow niet in groep, teister je medemensen niet met je aldanniet geweldig emotionele afro american rap en hou je gewoon gedeisd.. . Dan nemen ze heus de moeite niet hun combi te manoeuvreren. De pintjes wachten, sneller!

Exceptional Insight zei:Pardon?Flameon zei:Als je een zwarte dealer kent is het allemaal goedkoper![]()
Exceptional Insight zei:Pardon?Flameon zei:Als je een zwarte dealer kent is het allemaal goedkoper![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."