'k Denk dat je dat in de shop nog meer tegenkomt hoor
cropp zei:Illegale wiet word hier heel toepasselijk ``haarlak hase`` genoemt...Flameon zei:Wiet is inderdaad duur tegenwoordig. Maarja alles wordt duurder tegenwoordig dus zo gek vind ik het eerlijk gezegd ook weer niet. Als je een zwarte dealer kent is het allemaal goedkoper![]()
Oom Klaas zei:'k Denk dat je dat in de shop nog meer tegenkomt hoor
Oom Klaas zei:Naar mij idee is in Nederland de shop een stuk anoniemer dan de wiet dealer.
lolnoob zei:Mag je geen joint roken bij zo'n rookpaal?
Oom Klaas zei:Matheson zei:Ach. Ik hoor genoeg dingen die echt te doen zijn. 12,50 voor 5 gram redelijke hasj vind ik best prima.
Welke shop en waar?
Dat wil ik weleens zien dan.
Flameon zei:Is een belg inderdaad.
Bier zuipen in de trein, is dat legaal? Ik heb het wel eens vaker gezien, maar dat dat mocht wist ik niet haha. Maf hoo!

NorthernLightBE zei:Wees eens blij. Daarnet nog een vriend opgepakt door undercovers omdat hij jointje rookte aan het station.
PepTalk zei:lolnoob zei:Mag je geen joint roken bij zo'n rookpaal?
Op het station mag je nergens blowen. Het gebruik van drugs en alcohol is op het station verboden.
Bier zuipen in de trein zelf mag dan weer wel!
Toch vind ik het raar dat je echt opgepakt word hoor, waarschijnlijk in Belgie ofzo?
Anders zal hij zich verzet hebben, grote mond hebben gegeven of z'n joint niet willen afstaan oid.
Flameon zei:Is een belg inderdaad.
Bier zuipen in de trein, is dat legaal? Ik heb het wel eens vaker gezien, maar dat dat mocht wist ik niet haha. Maf hoo!
Matheson zei:Oom Klaas zei:Matheson zei:Ach. Ik hoor genoeg dingen die echt te doen zijn. 12,50 voor 5 gram redelijke hasj vind ik best prima.
Welke shop en waar?
Dat wil ik weleens zien dan.
Hahaha, gelijk allemaal niet geloven he.
Ik ga het niet helemaal verklappen maar het is een shop vlakbij Amsterdam Centraal. Je moet er iets meer van in je jointje gooien maar ik vind het goed te roken. Zero zero hasj trouwens.
TRUESTORY.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."