Exceptional Insight zei:Pardon?Flameon zei:Als je een zwarte dealer kent is het allemaal goedkoper![]()
Dat mag ik inderdaad niet zeggen :P
Exceptional Insight zei:Pardon?Flameon zei:Als je een zwarte dealer kent is het allemaal goedkoper![]()
Matheson zei:Ach. Ik hoor genoeg dingen die echt te doen zijn. 12,50 voor 5 gram redelijke hasj vind ik best prima.
Matheson zei:Ach. Ik hoor genoeg dingen die echt te doen zijn. 12,50 voor 5 gram redelijke hasj vind ik best prima.

Lavalamp zei:Welke coffeeshops worden aangeraden als ik naar Breda ga?![]()
Liefst enkele kort bij elkaar![]()
was de boot niet terug dicht?.HTID zei:Lavalamp zei:Welke coffeeshops worden aangeraden als ik naar Breda ga?![]()
Liefst enkele kort bij elkaar![]()
De Baron, de Boot en het Paradijs. Dat zijn mijn favorieten :P
Illegale wiet word hier heel toepasselijk ``haarlak hase`` genoemt...Flameon zei:Wiet is inderdaad duur tegenwoordig. Maarja alles wordt duurder tegenwoordig dus zo gek vind ik het eerlijk gezegd ook weer niet. Als je een zwarte dealer kent is het allemaal goedkoper![]()
Flameon zei:Is een belg inderdaad.
Bier zuipen in de trein, is dat legaal? Ik heb het wel eens vaker gezien, maar dat dat mocht wist ik niet haha. Maf hoo!
Matheson zei:Oom Klaas zei:Matheson zei:Ach. Ik hoor genoeg dingen die echt te doen zijn. 12,50 voor 5 gram redelijke hasj vind ik best prima.
Welke shop en waar?
Dat wil ik weleens zien dan.
Hahaha, gelijk allemaal niet geloven he.
Ik ga het niet helemaal verklappen maar het is een shop vlakbij Amsterdam Centraal. Je moet er iets meer van in je jointje gooien maar ik vind het goed te roken. Zero zero hasj trouwens.
TRUESTORY.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."