Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsCoffeeshops zijn veeeeel te duur tegenwoordig!!!

Coffeeshops zijn veeeeel te duur tegenwoordig!!!

47 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik denk dat die hash eerder niet zo degelijk zal zijn.
W
WolkewietjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik vind wiet superfijn om te ontstressen en heb elke avond wel een paar jointjes nodig om te ontspannen van de hectiek van alledag. Maar waarom zijn die coffeeshops zo duur tegenwoordig!! Pure afzetterij vind ik!!! Daar werk ik hard voor! Vinden jullie de prijzen van tegenwoordig nog normaal?!!!
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#3
Wolkewietje zei:
Ik vind wiet superfijn om te ontstressen en heb elke avond wel een paar jointjes nodig om te ontspannen van de hectiek van alledag.
Klik om te vergroten...
Dat is wel treurig.

OT: Ik weet nog dat ik mijn eerste grammetje voor 5 gulden kocht.
A
AndrewLid
01-01-2024, 00:00
#4
Dan koop je toch gruis ofzo
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#5
Wolkewietje zei:
Ik vind wiet superfijn om te ontstressen en heb elke avond wel een paar jointjes nodig om te ontspannen van de hectiek van alledag. Maar waarom zijn die coffeeshops zo duur tegenwoordig!! Pure afzetterij vind ik!!! Daar werk ik hard voor! Vinden jullie de prijzen van tegenwoordig nog normaal?!!!
Klik om te vergroten...

Ga kweken dan, ander moet je gewoon niet zeuren.
Je zorgt er zelf voor dat je het nodig hebt, dus niet meer verslaafd zijn scheelt je al gauw een paar euro.

En een 5 gram zak van goede kwaliteit voor 30 euro vind ik niet duur :grin:
W
WietjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Coffeeshops zijn er juist voor mensen die niet zelf zomaar kunnen beginnen groeien. en dan nog heb je tijd & ruimte nodig om te kweken.

Groot gelijk, wiet is ZO overpriced tegenwoordig. het is schandalig!

(maar dit ligt niet aan de coffeeshop-uitbater, maar aan het hele systeem dat even goed draait als een verroeste kutschijf)
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#7
Wietje zei:
Coffeeshops zijn er juist voor mensen die niet zelf zomaar kunnen beginnen groeien. en dan nog heb je tijd & ruimte nodig om te kweken.

Groot gelijk, wiet is ZO overpriced tegenwoordig. het is schandalig!

(maar dit ligt niet aan de coffeeshop-uitbater, maar aan het hele systeem dat even goed draait als een verroeste kutschijf)
Klik om te vergroten...

Inderdaad van zaadje tot wiet tot het in de shop is zijn de namen soms al 2x verandert volgens mij met een paar kilotjes ofzo, inderdaad draait het op een kut systeem waar sommige toe gedwongen zijn denk ik in zekere vorm dan. Waar je eigenlijk (vaak) ook echt mensen zijn die je niet wilt of hoeft te kennen. Maar ja het gaat al lang op zo'n soort manier denk ik!.. :confused:
En er word veel *achterover* gedrukt door mensen die de kans krijgen en zo begint het al duurder te worden bij het allereerste proces..

We zien wel hoe het in de toekomst ermee gaat...

Voor diegene die het verkeerd interpreteren ik heb 0 plantjes :P
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#8
Wiet is inderdaad duur tegenwoordig. Maarja alles wordt duurder tegenwoordig dus zo gek vind ik het eerlijk gezegd ook weer niet. Als je een zwarte dealer kent is het allemaal goedkoper :wink:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#9
Flameon zei:
Als je een zwarte dealer kent is het allemaal goedkoper :wink:
Klik om te vergroten...
Pardon?
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Flameon zei:
Is een belg inderdaad.
Bier zuipen in de trein, is dat legaal? Ik heb het wel eens vaker gezien, maar dat dat mocht wist ik niet haha. Maf hoo!
Klik om te vergroten...

In België mag je overal zuipen volgens mij :grin: Ik heb vaak in de trein gedronken en de keren dat ik op straat was met een blikje kan ik ook niet meer tellen. Nooit problemen mee gehad, zelfs als er politie langsreed :P Dat zou ook verboden zijn ofzo? :grin:
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#11
Okee, die ken ik wel.
Shop waar ze tenminste niet de hele tijd die irritante reggaeton/reggae draaien maar gewoon lekker beetje rock.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#12
Matheson zei:
Oom Klaas zei:
Matheson zei:
Ach. Ik hoor genoeg dingen die echt te doen zijn. 12,50 voor 5 gram redelijke hasj vind ik best prima.
Klik om te vergroten...

Welke shop en waar?

Dat wil ik weleens zien dan.
Klik om te vergroten...


Hahaha, gelijk allemaal niet geloven he.
Ik ga het niet helemaal verklappen maar het is een shop vlakbij Amsterdam Centraal. Je moet er iets meer van in je jointje gooien maar ik vind het goed te roken. Zero zero hasj trouwens.

TRUESTORY.
Klik om te vergroten...

Zeg maar gewoon welke shop dan kan ik het uittesten in plaats van dat je zo als een vage idioot mysterieus zit te doen over een gedoogd product.
Bij cs in de buurt zitten al achterlijk veel shops, zoals overal in amsterdam.
M
MathesonLid
01-01-2024, 00:00
#13
Nou, oke dan. Coffeeshop Central.

(K)
t
twenty4sevenLid
01-01-2024, 00:00
#14
nou klaas, spreekt hij de waarheid of ben je niet van plan om het uit te testen? :sunglasses:
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik kan die prijzen allemaal niet meer onthouden hoor, en hasj rook ik bijna nooit meer.
Maar volgende keer amsterdam haal ik wel zo'n zak.
b
boterzuurLid
01-01-2024, 00:00
#16
In Arnhem kun je voor 10 euro een zak hasj van 5 gram kopen. Geen top hasj maar prima Maroc dacht ik. Kan me vergissen ben geen hasjroker. Coffeeshop de zero zero trouwens.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#17
Die prijzen laten me maar aan 1 dingen denken,

rubber
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#18
Irezz zei:
NorthernLightBE zei:
Wees eens blij. Daarnet nog een vriend opgepakt door undercovers omdat hij jointje rookte aan het station.
Klik om te vergroten...

Belgische politie onderscheid 3 soorten rond druggebruik:

-De gefrustreerde workaholics die niet zullen rusten voor elk plukje wiet hun buurt uit is. 's Avonds een pintje of 5 - 6 na't werk, da's onschuldig. MA DIE DRUGS! OEEEHHH!

-De opgewekte politieman die nog net niet z'n eigen jeugd is vergeten, en dus gedoogd.

-En de grootste groep in België lately: politie op dienst die te zat zijn om nog de parking af te raken zonder een dozijn auto's te rammen. Want zij zijn ook maar mensen.

Ze doen er heus niet zo moeilijk over, hangt vooral af van district tot district. Mechelen is wel belachelijk streng, niet? Val niemand lastig, blow niet in groep, teister je medemensen niet met je aldanniet geweldig emotionele afro american rap en hou je gewoon gedeisd.. . Dan nemen ze heus de moeite niet hun combi te manoeuvreren. De pintjes wachten, sneller!
Klik om te vergroten...

Grenspolitie hier is ook hardcore :rock:
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#19
Exceptional Insight zei:
Flameon zei:
Als je een zwarte dealer kent is het allemaal goedkoper :wink:
Klik om te vergroten...
Pardon?
Klik om te vergroten...

Dat mag ik inderdaad niet zeggen :P
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#20
Exceptional Insight zei:
Flameon zei:
Als je een zwarte dealer kent is het allemaal goedkoper :wink:
Klik om te vergroten...
Pardon?
Klik om te vergroten...

Haha je snapt het vast wel toch? zwart/groen/paars/geel/wit whatever :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."