Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsCoffeeshops zijn veeeeel te duur tegenwoordig!!!

Coffeeshops zijn veeeeel te duur tegenwoordig!!!

47 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
s
soldiermoneyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Je hoort helemaal geen dealers te kennen, deugniet!
En ja de prijzen zijn echt te hoog in de shop. Je kunt het goedkoper krijgen, en nog goeie ook.
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#2
Kun je 'legaal' aan je dope komen, is het weer niet goed.
M
MathesonLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ach. Ik hoor genoeg dingen die echt te doen zijn. 12,50 voor 5 gram redelijke hasj vind ik best prima.
L
LavalampLid
01-01-2024, 00:00
#4
Matheson zei:
Ach. Ik hoor genoeg dingen die echt te doen zijn. 12,50 voor 5 gram redelijke hasj vind ik best prima.
Klik om te vergroten...

No way...
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#5
Matheson zei:
Ach. Ik hoor genoeg dingen die echt te doen zijn. 12,50 voor 5 gram redelijke hasj vind ik best prima.
Klik om te vergroten...

Dat is toch wel vrij uitzonderlijk en extreem goedkoop.
Goedkoopste hasj hier in de shop is 37,50 voor 5 gram.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#6
Matheson zei:
Ach. Ik hoor genoeg dingen die echt te doen zijn. 12,50 voor 5 gram redelijke hasj vind ik best prima.
Klik om te vergroten...

Welke shop en waar?

Dat wil ik weleens zien dan.
H
HotseflotsLid
01-01-2024, 00:00
#7
die hash zal degelijk zijn ja :grin: soms moet je ook denken of het niet te goedkoop is...
L
LavalampLid
01-01-2024, 00:00
#8
Welke coffeeshops worden aangeraden als ik naar Breda ga? :)

Liefst enkele kort bij elkaar :smoke:
H
HTIDLid
01-01-2024, 00:00
#9
Lavalamp zei:
Welke coffeeshops worden aangeraden als ik naar Breda ga? :)

Liefst enkele kort bij elkaar :smoke:
Klik om te vergroten...

De Baron, de Boot en het Paradijs. Dat zijn mijn favorieten :P
g
gamezzLid
01-01-2024, 00:00
#10
HTID zei:
Lavalamp zei:
Welke coffeeshops worden aangeraden als ik naar Breda ga? :)

Liefst enkele kort bij elkaar :smoke:
Klik om te vergroten...

De Baron, de Boot en het Paradijs. Dat zijn mijn favorieten :P
Klik om te vergroten...
was de boot niet terug dicht?.
P
Pizza HazeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Nee die is gewoon open.
M
MIA-1985Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Te duur?? Man, ik moet er toch iets aan verdienen? :grin:
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#13
Flameon zei:
Wiet is inderdaad duur tegenwoordig. Maarja alles wordt duurder tegenwoordig dus zo gek vind ik het eerlijk gezegd ook weer niet. Als je een zwarte dealer kent is het allemaal goedkoper :wink:
Klik om te vergroten...
Illegale wiet word hier heel toepasselijk ``haarlak hase`` genoemt...
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#14
'k Denk dat je dat in de shop nog meer tegenkomt hoor
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#15
cropp zei:
Flameon zei:
Wiet is inderdaad duur tegenwoordig. Maarja alles wordt duurder tegenwoordig dus zo gek vind ik het eerlijk gezegd ook weer niet. Als je een zwarte dealer kent is het allemaal goedkoper :wink:
Klik om te vergroten...
Illegale wiet word hier heel toepasselijk ``haarlak hase`` genoemt...
Klik om te vergroten...

De shops hebben hun wiet ook van ''dealers'' hoor, zie ze alleen als een groothandel:)

Oom Klaas zei:
'k Denk dat je dat in de shop nog meer tegenkomt hoor
Klik om te vergroten...

Dit dus, hoewel ik niet denk dat het méér zal zijn.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#16
Naar mij idee is in Nederland de shop een stuk anoniemer dan de wiet dealer.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#17
:beer:

Maar ik doelde met anoniem op het onbetrouwbare ja, net als met een supermarkt en een kleine groenteboer zeg maar :P
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#18
Oom Klaas zei:
Naar mij idee is in Nederland de shop een stuk anoniemer dan de wiet dealer.
Klik om te vergroten...

Anoniemer? Je bedoelt minder betrouwbaar? Je hebt in ieder geval wel minder contact met de eigenaar, en ziet de oorsprong van de wiet nooit.

Bij een dealer koop je vaak wat dichter naar de bron toe.

Mierenneukertje: In andere landen is de shop heééél anoniem:wink:
Probeer er maar eens een te vinden:openmouth:
N
NorthernLightBELid
01-01-2024, 00:00
#19
Wees eens blij. Daarnet nog een vriend opgepakt door undercovers omdat hij jointje rookte aan het station.
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#20
Dat is zeker waar! Althans, zo ervaar ik het.
Het is shop in, bestellen betalen en krijgen en weer weg.

Bij een ''dealer'' maak ik toch altijd nog wel even een praatje, en vaak zie ik het eerst nog aan de plantjes:)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."