Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsCoffeeshops zijn veeeeel te duur tegenwoordig!!!

Coffeeshops zijn veeeeel te duur tegenwoordig!!!

47 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
l
lolnoobLid
01-01-2024, 00:00
#1
PepTalk zei:
lolnoob zei:
Mag je geen joint roken bij zo'n rookpaal?
Klik om te vergroten...

Op het station mag je nergens blowen. Het gebruik van drugs en alcohol is op het station verboden.
Bier zuipen in de trein zelf mag dan weer wel!

Toch vind ik het raar dat je echt opgepakt word hoor, waarschijnlijk in Belgie ofzo?
Anders zal hij zich verzet hebben, grote mond hebben gegeven of z'n joint niet willen afstaan oid.
Klik om te vergroten...

Ok weer wat geleerd. En gelukkig mag je wel zuipen in de trein, anders wordt elke voetbaltrein een walhalla voor de bonnenschrijvers :P
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik heb nog nóóit problemen gekregen met blowen op het perron, net als drinken op het perron...
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Flameon zei:
Is een belg inderdaad.
Bier zuipen in de trein, is dat legaal? Ik heb het wel eens vaker gezien, maar dat dat mocht wist ik niet haha. Maf hoo!
Klik om te vergroten...

In België mag je overal zuipen volgens mij :grin: Ik heb vaak in de trein gedronken en de keren dat ik op straat was met een blikje kan ik ook niet meer tellen. Nooit problemen mee gehad, zelfs als er politie langsreed :P Dat zou ook verboden zijn ofzo? :grin:
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#4
Okee, die ken ik wel.
Shop waar ze tenminste niet de hele tijd die irritante reggaeton/reggae draaien maar gewoon lekker beetje rock.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#5
Matheson zei:
Oom Klaas zei:
Matheson zei:
Ach. Ik hoor genoeg dingen die echt te doen zijn. 12,50 voor 5 gram redelijke hasj vind ik best prima.
Klik om te vergroten...

Welke shop en waar?

Dat wil ik weleens zien dan.
Klik om te vergroten...


Hahaha, gelijk allemaal niet geloven he.
Ik ga het niet helemaal verklappen maar het is een shop vlakbij Amsterdam Centraal. Je moet er iets meer van in je jointje gooien maar ik vind het goed te roken. Zero zero hasj trouwens.

TRUESTORY.
Klik om te vergroten...

Zeg maar gewoon welke shop dan kan ik het uittesten in plaats van dat je zo als een vage idioot mysterieus zit te doen over een gedoogd product.
Bij cs in de buurt zitten al achterlijk veel shops, zoals overal in amsterdam.
M
MathesonLid
01-01-2024, 00:00
#6
Nou, oke dan. Coffeeshop Central.

(K)
t
twenty4sevenLid
01-01-2024, 00:00
#7
nou klaas, spreekt hij de waarheid of ben je niet van plan om het uit te testen? :sunglasses:
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik kan die prijzen allemaal niet meer onthouden hoor, en hasj rook ik bijna nooit meer.
Maar volgende keer amsterdam haal ik wel zo'n zak.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."