#1
PepTalk zei:lolnoob zei:Mag je geen joint roken bij zo'n rookpaal?
Op het station mag je nergens blowen. Het gebruik van drugs en alcohol is op het station verboden.
Bier zuipen in de trein zelf mag dan weer wel!
Toch vind ik het raar dat je echt opgepakt word hoor, waarschijnlijk in Belgie ofzo?
Anders zal hij zich verzet hebben, grote mond hebben gegeven of z'n joint niet willen afstaan oid.
Ok weer wat geleerd. En gelukkig mag je wel zuipen in de trein, anders wordt elke voetbaltrein een walhalla voor de bonnenschrijvers :P