#1
Ik vind wiet superfijn om te ontstressen en heb elke avond wel een paar jointjes nodig om te ontspannen van de hectiek van alledag. Maar waarom zijn die coffeeshops zo duur tegenwoordig!! Pure afzetterij vind ik!!! Daar werk ik hard voor! Vinden jullie de prijzen van tegenwoordig nog normaal?!!!
