Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsCoffeeshops zijn veeeeel te duur tegenwoordig!!!

Coffeeshops zijn veeeeel te duur tegenwoordig!!!

47 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
W
WolkewietjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik vind wiet superfijn om te ontstressen en heb elke avond wel een paar jointjes nodig om te ontspannen van de hectiek van alledag. Maar waarom zijn die coffeeshops zo duur tegenwoordig!! Pure afzetterij vind ik!!! Daar werk ik hard voor! Vinden jullie de prijzen van tegenwoordig nog normaal?!!!
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#2
Wolkewietje zei:
Ik vind wiet superfijn om te ontstressen en heb elke avond wel een paar jointjes nodig om te ontspannen van de hectiek van alledag.
Klik om te vergroten...
Dat is wel treurig.

OT: Ik weet nog dat ik mijn eerste grammetje voor 5 gulden kocht.
A
AndrewLid
01-01-2024, 00:00
#3
Dan koop je toch gruis ofzo
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#4
Wolkewietje zei:
Ik vind wiet superfijn om te ontstressen en heb elke avond wel een paar jointjes nodig om te ontspannen van de hectiek van alledag. Maar waarom zijn die coffeeshops zo duur tegenwoordig!! Pure afzetterij vind ik!!! Daar werk ik hard voor! Vinden jullie de prijzen van tegenwoordig nog normaal?!!!
Klik om te vergroten...

Ga kweken dan, ander moet je gewoon niet zeuren.
Je zorgt er zelf voor dat je het nodig hebt, dus niet meer verslaafd zijn scheelt je al gauw een paar euro.

En een 5 gram zak van goede kwaliteit voor 30 euro vind ik niet duur :grin:
W
WietjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Coffeeshops zijn er juist voor mensen die niet zelf zomaar kunnen beginnen groeien. en dan nog heb je tijd & ruimte nodig om te kweken.

Groot gelijk, wiet is ZO overpriced tegenwoordig. het is schandalig!

(maar dit ligt niet aan de coffeeshop-uitbater, maar aan het hele systeem dat even goed draait als een verroeste kutschijf)
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#6
Wietje zei:
Coffeeshops zijn er juist voor mensen die niet zelf zomaar kunnen beginnen groeien. en dan nog heb je tijd & ruimte nodig om te kweken.

Groot gelijk, wiet is ZO overpriced tegenwoordig. het is schandalig!

(maar dit ligt niet aan de coffeeshop-uitbater, maar aan het hele systeem dat even goed draait als een verroeste kutschijf)
Klik om te vergroten...

Inderdaad van zaadje tot wiet tot het in de shop is zijn de namen soms al 2x verandert volgens mij met een paar kilotjes ofzo, inderdaad draait het op een kut systeem waar sommige toe gedwongen zijn denk ik in zekere vorm dan. Waar je eigenlijk (vaak) ook echt mensen zijn die je niet wilt of hoeft te kennen. Maar ja het gaat al lang op zo'n soort manier denk ik!.. :confused:
En er word veel *achterover* gedrukt door mensen die de kans krijgen en zo begint het al duurder te worden bij het allereerste proces..

We zien wel hoe het in de toekomst ermee gaat...

Voor diegene die het verkeerd interpreteren ik heb 0 plantjes :P
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#7
Wiet is inderdaad duur tegenwoordig. Maarja alles wordt duurder tegenwoordig dus zo gek vind ik het eerlijk gezegd ook weer niet. Als je een zwarte dealer kent is het allemaal goedkoper :wink:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#8
Flameon zei:
Als je een zwarte dealer kent is het allemaal goedkoper :wink:
Klik om te vergroten...
Pardon?
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#9
Exceptional Insight zei:
Flameon zei:
Als je een zwarte dealer kent is het allemaal goedkoper :wink:
Klik om te vergroten...
Pardon?
Klik om te vergroten...

Dat mag ik inderdaad niet zeggen :P
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#10
Exceptional Insight zei:
Flameon zei:
Als je een zwarte dealer kent is het allemaal goedkoper :wink:
Klik om te vergroten...
Pardon?
Klik om te vergroten...

Haha je snapt het vast wel toch? zwart/groen/paars/geel/wit whatever :P
s
soldiermoneyLid
01-01-2024, 00:00
#11
Je hoort helemaal geen dealers te kennen, deugniet!
En ja de prijzen zijn echt te hoog in de shop. Je kunt het goedkoper krijgen, en nog goeie ook.
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#12
Kun je 'legaal' aan je dope komen, is het weer niet goed.
M
MathesonLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ach. Ik hoor genoeg dingen die echt te doen zijn. 12,50 voor 5 gram redelijke hasj vind ik best prima.
L
LavalampLid
01-01-2024, 00:00
#14
Matheson zei:
Ach. Ik hoor genoeg dingen die echt te doen zijn. 12,50 voor 5 gram redelijke hasj vind ik best prima.
Klik om te vergroten...

No way...
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#15
Matheson zei:
Ach. Ik hoor genoeg dingen die echt te doen zijn. 12,50 voor 5 gram redelijke hasj vind ik best prima.
Klik om te vergroten...

Dat is toch wel vrij uitzonderlijk en extreem goedkoop.
Goedkoopste hasj hier in de shop is 37,50 voor 5 gram.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#16
Matheson zei:
Ach. Ik hoor genoeg dingen die echt te doen zijn. 12,50 voor 5 gram redelijke hasj vind ik best prima.
Klik om te vergroten...

Welke shop en waar?

Dat wil ik weleens zien dan.
H
HotseflotsLid
01-01-2024, 00:00
#17
die hash zal degelijk zijn ja :grin: soms moet je ook denken of het niet te goedkoop is...
L
LavalampLid
01-01-2024, 00:00
#18
Welke coffeeshops worden aangeraden als ik naar Breda ga? :)

Liefst enkele kort bij elkaar :smoke:
H
HTIDLid
01-01-2024, 00:00
#19
Lavalamp zei:
Welke coffeeshops worden aangeraden als ik naar Breda ga? :)

Liefst enkele kort bij elkaar :smoke:
Klik om te vergroten...

De Baron, de Boot en het Paradijs. Dat zijn mijn favorieten :P
g
gamezzLid
01-01-2024, 00:00
#20
HTID zei:
Lavalamp zei:
Welke coffeeshops worden aangeraden als ik naar Breda ga? :)

Liefst enkele kort bij elkaar :smoke:
Klik om te vergroten...

De Baron, de Boot en het Paradijs. Dat zijn mijn favorieten :P
Klik om te vergroten...
was de boot niet terug dicht?.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."