Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsCause i got high

Cause i got high

70 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
D
DutchCookieLid
01-01-2024, 00:00
#1
ImmortalTech zei:
Als je school, werk oid verneukt dan heeft dat aan veel meer dingen gelegen dan aan blowen. Waarschijnlijk kon je het dan sowieso niet opbrengen.

In de 7 jaar dat ik regelmatig blow ga ik af en toe niet uit omdat ik heb geblowt of ik heb eens een keer sporten overgeslagen, maar belangrijke dingen zoals school en werk heb ik nooit verzaakt.
Klik om te vergroten...

bullshit, ik zou zonder problemen mn vwo hebben gehaald als ik op mn 14de niet was begonnen met elk weekend dronken zijn.
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#2
Dronken en stoned... big different
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#3
PepTalk zei:
Dronken en stoned... big different
Klik om te vergroten...

Difference, of wat bedoel je nou?
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik heb jaren lang buiten op een bankje jointjes gerookt met 2 of 3 vrienden, waardoor ik andere vormen van een sociaal leven heb verzaakt...

Is volgens mij geen nederlandse zin of wel?
D
DutchCookieLid
01-01-2024, 00:00
#5
godver, same :tearsofjoy:
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#6
Chris Pontius zei:
PepTalk zei:
Dronken en stoned... big different
Klik om te vergroten...

Difference, of wat bedoel je nou?
Klik om te vergroten...
:smoke:
K
KapiteinPindaLid
01-01-2024, 00:00
#7
DutchCookie zei:
KapiteinPinda zei:
zucht :rolleyes:

ik weet niet wat iedereen mekkert over verschil tussen drank en wiet. Het zit em gewoon in de mate. Als ik vanaf me 14e elk weekend dronken was, was ik niet ver gekomen. Als ik vanaf me 14e elk weekend stoned was, was ik ook niet ver gekomen.
Ja ik weet wel dat alcohol je hersencellen sloopt en thc niet, ik weet ook dat je er minder snel dood aan gaat, maar ik weet ook dat je van wiet gewoon een ongelooflijk luie donder wordt die het liefst zo min mogelijk uitvoert :P.

Nog even over het feit dat je het bullshit noemt, dat is het niet. Immortaltech kan schijnbaar beter mate houden dan jij. Hoe zeer je verantwoordelijkheden lijden is denk ik sterker afhankelijk van de mate van gebruik of de persoonlijkheid van de gebruiker dan van het middel, hoewel er natuurlijk altijd uitzonderingen op zijn (crystal meth vs een kopje koffie ofzo :P ).
Klik om te vergroten...

jep dit bedoel ik dus, ik ben gewoon te vroeg met drinken begonnen waardoor ik mn hersenen wel redelijk heb verneukt, dat heb ik gewoon echt gemerkt. maar misschien dat ik wel een beetje fel reageerde ja haha. het ligt altijd aan de persoon met wat voor drugs dan ook, sommige mensen raken bij de eerste trek verslaafd aan een peuk, anderen kunnen 2 keer in de maand hero spuiten zonder verslaafd te raken. en even terugkomend op wat Peptalk zei, het is inderdaad een groot verschil, maar op je 14de drinken is geloof ik wel wat schadelijker dan blowen, hoewel het beide gewoon heel erg onverstandig is. jammer dat ik er zo laat achter kwam anders had ik het misschien nog wel anders gedaan, maar ons land is toch al naar de kloten aan het gaan doordat kinderen steeds jonger beginnen te drinken. ik heb af en toe het gevoel een revolutie te hebben ontketend die eigenlijk niet had mogen ontketenen, ah well, lets have another beer shall we.
Klik om te vergroten...

Nee dat bedoelde ik niet. Ook als je op je veertiende blowt zónder hieraan verslaafd te raken word je er niet beter op. Ook als het je hersentjes niet kapot maakt, ook als je best zonder kan, kun je erdoor naar de tering gaan. Bewust gebruiken is niet minder schadelijk dan gebruiken omdat de stemmen in je kop vinden dat het moet.

Is ons land naar de klote? Lijkt me niet. Sommige delen van onze bevolking gaan naar de kloten. Kan mij het verrotten, ik leef lekker verder :). En revolutie... nah. Revolutie is een plotselinge omslag, dit is meer een geleidelijke overgang die misschien al decennia plaatsvindt, maar waar nu meer op gefocust wordt dan vroeger, hoewel het de laatste paar jaren wel hard gaat. Evolutie lijkt me een beter woord.

Zo en nu ga ik weer aan het werk :wink:.

Zuipze! :beer:
I
ImmortalTechLid
01-01-2024, 00:00
#8
DutchCookie zei:
ImmortalTech zei:
Als je school, werk oid verneukt dan heeft dat aan veel meer dingen gelegen dan aan blowen. Waarschijnlijk kon je het dan sowieso niet opbrengen.

In de 7 jaar dat ik regelmatig blow ga ik af en toe niet uit omdat ik heb geblowt of ik heb eens een keer sporten overgeslagen, maar belangrijke dingen zoals school en werk heb ik nooit verzaakt.
Klik om te vergroten...

bullshit, ik zou zonder problemen mn vwo hebben gehaald als ik op mn 14de niet was begonnen met elk weekend dronken zijn.
Klik om te vergroten...

Pff meer dan de helft van de studenten is minstens alleen in het weekend dronken, dus dat zal echt niet de reden zijn geweest. Jij gaat mij toch niet vertellen dat je, omdat je een (gedeelte van een) dag in de week dronken was, dat je niet meer genoeg tijd had om te studeren?

Daarnaast is alcohol wat anders dan blowen waar het hier over gaat.
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#9
Mijn engels is door het blowen een complete ramp..

Het is zo erg dat ik er zelfs mee gepest word :cry:
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#10
KoxBox zei:
Chris Pontius zei:
PepTalk zei:
Dronken en stoned... big different
Klik om te vergroten...

Difference, of wat bedoel je nou?
Klik om te vergroten...
:smoke:
Klik om te vergroten...

:smoke: precies.
Difference is what i meant:)
k
knolselderijLid
01-01-2024, 00:00
#11
stelletje spellings nazi's, maar kheb niet veel verpest geloofk ik smoke nu bijna nooit meer. merk alleen datk toenk wel nog iedere dag rookte dat ik meer opgekropte gevoelens had en agressief kon zijn
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#12
I know man! It's the weed!
It just makes my head dizzy and my brains disfunctional..

Maare, dan nog steeds: Dronken en stoned zijn is een erg groot verschil.
Vooral in motivatie om iets te doen.
Wanneer ik stoned ben, kan ik nog prima een verslag typen. Het gaat weliswaar wat langzamer en ik heb er minder zin in, maar het gaat.
Dronken... Tja.. Dan kan ik eigenlijk niets meer behalve niets doen/hangen/feesten/dansen/de liefde bedrijven...
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#13
PepTalk zei:
I know man! It's the weed!
It just makes my head dizzy and my brains disfunctional..
Klik om te vergroten...
You have multiple brains? :openmouth:
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#14
Dude, stop nagging about my english :flushed:

But yes i do have multiple brains :grin:
If one is completly knocked out, i just turn on the other.
In that way i'm able to do even more drugs :beer:
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#15
CompletEly. Maar nu is het genoeg geweest. :smoke:
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#16
PepTalk zei:
Mijn engels is door het blowen een complete ramp..

Het is zo erg dat ik er zelfs mee gepest word :cry:
Klik om te vergroten...
Engels, met een hoofdletter dus. :smoke:
k
knolselderijLid
01-01-2024, 00:00
#17
KoxBox zei:
PepTalk zei:
Mijn engels is door het blowen een complete ramp..

Het is zo erg dat ik er zelfs mee gepest word :cry:
Klik om te vergroten...
Engels, met een hoofdletter dus. :smoke:
Klik om te vergroten...

haha niet dat dit de laatste druppel is voor zn depressie
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#18
knolselderij zei:
KoxBox zei:
PepTalk zei:
Mijn engels is door het blowen een complete ramp..

Het is zo erg dat ik er zelfs mee gepest word :cry:
Klik om te vergroten...
Engels, met een hoofdletter dus. :smoke:
Klik om te vergroten...

haha niet dat dit de laatste druppel is voor zn depressie
Klik om te vergroten...

It is :openmouth:

Vaarwel DF...

Enne Koxbox, jij zou echt het WK mieren neuken moeten enteren joh!
Door de nationale selectie kom je sowieso wel!
K
KapiteinPindaLid
01-01-2024, 00:00
#19
DutchCookie zei:
ImmortalTech zei:
Als je school, werk oid verneukt dan heeft dat aan veel meer dingen gelegen dan aan blowen. Waarschijnlijk kon je het dan sowieso niet opbrengen.

In de 7 jaar dat ik regelmatig blow ga ik af en toe niet uit omdat ik heb geblowt of ik heb eens een keer sporten overgeslagen, maar belangrijke dingen zoals school en werk heb ik nooit verzaakt.
Klik om te vergroten...

bullshit, ik zou zonder problemen mn vwo hebben gehaald als ik op mn 14de niet was begonnen met elk weekend dronken zijn.
Klik om te vergroten...

zucht :rolleyes:

ik weet niet wat iedereen mekkert over verschil tussen drank en wiet. Het zit em gewoon in de mate. Als ik vanaf me 14e elk weekend dronken was, was ik niet ver gekomen. Als ik vanaf me 14e elk weekend stoned was, was ik ook niet ver gekomen.
Ja ik weet wel dat alcohol je hersencellen sloopt en thc niet, ik weet ook dat je er minder snel dood aan gaat, maar ik weet ook dat je van wiet gewoon een ongelooflijk luie donder wordt die het liefst zo min mogelijk uitvoert :P.

Nog even over het feit dat je het bullshit noemt, dat is het niet. Immortaltech kan schijnbaar beter mate houden dan jij. Hoe zeer je verantwoordelijkheden lijden is denk ik sterker afhankelijk van de mate van gebruik of de persoonlijkheid van de gebruiker dan van het middel, hoewel er natuurlijk altijd uitzonderingen op zijn (crystal meth vs een kopje koffie ofzo :P ).
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#20
Hulde

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."