#1
Bereiken, niet zo veel, wel dingen als opruimen enzo..
Inzichten, veel inzichten ^^
Inzichten, veel inzichten ^^
knolselderij zei:KoxBox zei:Engels, met een hoofdletter dus.PepTalk zei:Mijn engels is door het blowen een complete ramp..
Het is zo erg dat ik er zelfs mee gepest word![]()
![]()
haha niet dat dit de laatste druppel is voor zn depressie
DutchCookie zei:ImmortalTech zei:Als je school, werk oid verneukt dan heeft dat aan veel meer dingen gelegen dan aan blowen. Waarschijnlijk kon je het dan sowieso niet opbrengen.
In de 7 jaar dat ik regelmatig blow ga ik af en toe niet uit omdat ik heb geblowt of ik heb eens een keer sporten overgeslagen, maar belangrijke dingen zoals school en werk heb ik nooit verzaakt.
bullshit, ik zou zonder problemen mn vwo hebben gehaald als ik op mn 14de niet was begonnen met elk weekend dronken zijn.
KapiteinPinda zei:zucht![]()
ik weet niet wat iedereen mekkert over verschil tussen drank en wiet. Het zit em gewoon in de mate. Als ik vanaf me 14e elk weekend dronken was, was ik niet ver gekomen. Als ik vanaf me 14e elk weekend stoned was, was ik ook niet ver gekomen.
Ja ik weet wel dat alcohol je hersencellen sloopt en thc niet, ik weet ook dat je er minder snel dood aan gaat, maar ik weet ook dat je van wiet gewoon een ongelooflijk luie donder wordt die het liefst zo min mogelijk uitvoert :P.
Nog even over het feit dat je het bullshit noemt, dat is het niet. Immortaltech kan schijnbaar beter mate houden dan jij. Hoe zeer je verantwoordelijkheden lijden is denk ik sterker afhankelijk van de mate van gebruik of de persoonlijkheid van de gebruiker dan van het middel, hoewel er natuurlijk altijd uitzonderingen op zijn (crystal meth vs een kopje koffie ofzo :P ).


PepTalk zei:
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."