#1
KapiteinPinda zei:zucht![]()
ik weet niet wat iedereen mekkert over verschil tussen drank en wiet. Het zit em gewoon in de mate. Als ik vanaf me 14e elk weekend dronken was, was ik niet ver gekomen. Als ik vanaf me 14e elk weekend stoned was, was ik ook niet ver gekomen.
Ja ik weet wel dat alcohol je hersencellen sloopt en thc niet, ik weet ook dat je er minder snel dood aan gaat, maar ik weet ook dat je van wiet gewoon een ongelooflijk luie donder wordt die het liefst zo min mogelijk uitvoert :P.
Nog even over het feit dat je het bullshit noemt, dat is het niet. Immortaltech kan schijnbaar beter mate houden dan jij. Hoe zeer je verantwoordelijkheden lijden is denk ik sterker afhankelijk van de mate van gebruik of de persoonlijkheid van de gebruiker dan van het middel, hoewel er natuurlijk altijd uitzonderingen op zijn (crystal meth vs een kopje koffie ofzo :P ).
jep dit bedoel ik dus, ik ben gewoon te vroeg met drinken begonnen waardoor ik mn hersenen wel redelijk heb verneukt, dat heb ik gewoon echt gemerkt. maar misschien dat ik wel een beetje fel reageerde ja haha. het ligt altijd aan de persoon met wat voor drugs dan ook, sommige mensen raken bij de eerste trek verslaafd aan een peuk, anderen kunnen 2 keer in de maand hero spuiten zonder verslaafd te raken. en even terugkomend op wat Peptalk zei, het is inderdaad een groot verschil, maar op je 14de drinken is geloof ik wel wat schadelijker dan blowen, hoewel het beide gewoon heel erg onverstandig is. jammer dat ik er zo laat achter kwam anders had ik het misschien nog wel anders gedaan, maar ons land is toch al naar de kloten aan het gaan doordat kinderen steeds jonger beginnen te drinken. ik heb af en toe het gevoel een revolutie te hebben ontketend die eigenlijk niet had mogen ontketenen, ah well, lets have another beer shall we.
