#1
PepTalk zei:Sublimo zei:Is er niemand hier die spijt heeft van het feit dat hij/zij iets niet heeft kunnen bereiken door te blowen ?
Ik gebruik ook genoeg verschillende dingen, maar ik laat mijn school en dergelijke er niet onder lijden. Moest dat wel gebeuren, dan zou ik stoppen.![]()
Ik denk dat die... Ontwikkelings blindheid veroorzaakt word door de verslaving.
Zolang je er niet op áchteruit gaat, vind een die hard blower het wel best.
Immers om vooruit te streven in zijn of haar ontwikkeling dient hij tijd te besteden aan ''nuttige'' dingen en heeft hij/zij minder tijd om de verslaving te onderhouden.
ik heb altijd al een concentratieprobleem gehad, door te blowen kan ik me beter concentreren op 1 bepaald ding, hoewel ik er ook onrustig van kan worden. dat ligt er maar net aan hoe ik me op dat moment heb ingesteld. leren enzo zou ik dus eigenlijk best kunnen doen samen met het blowen. het probleem is dat ik liever andere dingen doe terwijl ik leip ben, want leren vind ik sowieso saai. tenminste leren uit een boek wel. jammer dat studeren bijna alleen maar uit boeken komt

