Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsCause i got high

Cause i got high

70 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
D
DutchCookieLid
01-01-2024, 00:00
#1
PepTalk zei:
Sublimo zei:
Is er niemand hier die spijt heeft van het feit dat hij/zij iets niet heeft kunnen bereiken door te blowen ?

Ik gebruik ook genoeg verschillende dingen, maar ik laat mijn school en dergelijke er niet onder lijden. Moest dat wel gebeuren, dan zou ik stoppen. :)
Klik om te vergroten...

Ik denk dat die... Ontwikkelings blindheid veroorzaakt word door de verslaving.
Zolang je er niet op áchteruit gaat, vind een die hard blower het wel best.
Immers om vooruit te streven in zijn of haar ontwikkeling dient hij tijd te besteden aan ''nuttige'' dingen en heeft hij/zij minder tijd om de verslaving te onderhouden.
Klik om te vergroten...

ik heb altijd al een concentratieprobleem gehad, door te blowen kan ik me beter concentreren op 1 bepaald ding, hoewel ik er ook onrustig van kan worden. dat ligt er maar net aan hoe ik me op dat moment heb ingesteld. leren enzo zou ik dus eigenlijk best kunnen doen samen met het blowen. het probleem is dat ik liever andere dingen doe terwijl ik leip ben, want leren vind ik sowieso saai. tenminste leren uit een boek wel. jammer dat studeren bijna alleen maar uit boeken komt
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#2
Leren en blowen ? :) Dat zou ik dus echt niet voor elkaar krijgen. :tearsofjoy:

@ PepTalk: Daar heb je gelijk in. Maar aangezien ik hier een aantal bedroefde emoticons zag, trok ik de conclusie dat sommige mensen zich toch bewust zijn van wat ze verkloot hebben door dagelijks te blowen.
D
DutchCookieLid
01-01-2024, 00:00
#3
Sublimo zei:
Leren en blowen ? :) Dat zou ik dus echt niet voor elkaar krijgen. :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

ja dat komt dus door mn concentratieprobleem

hoewel ik al vaak genoeg naar psychiaters e.d. ben geweest ben ik altijd negatief getest op ADHD of ADD

misschien toch een licht verwante ADD vorm. of gewoon veel te druk in mn kop en kanaliseert thc mn gedachten wat meer waardoor het wat overzichtelijker word :P
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#4
DutchCookie zei:
Sublimo zei:
Leren en blowen ? :) Dat zou ik dus echt niet voor elkaar krijgen. :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

ja dat komt dus door mn concentratieprobleem

hoewel ik al vaak genoeg naar psychiaters e.d. ben geweest ben ik altijd negatief getest op ADHD of ADD

misschien toch een licht verwante ADD vorm. of gewoon veel te druk in mn kop en kanaliseert thc mn gedachten wat meer waardoor het wat overzichtelijker word :P
Klik om te vergroten...

Dat is best gaaf. :grin:

Ik zou mijn cursus zelfs niet meer vinden. :P
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik ervaar hetzelfde als dutchcookie, maar bij mij is er wel ADHD geconstateerd.
Ritatlin :kots:
Blowen :rock:

Ook mijn concentratie KAN vergrootten onder invloed van wiet, maar dan alleen als ik achter m'n computer zit om bijv. verslagen te maken of om (zelden) te leren.

Wanneer ik stoned/high in de klas zit, merk ik dat ik geconcentreerder kan zijn maar zodra er mensen tegen me beginnen te praten is dat voor 100% weg.
D
DutchCookieLid
01-01-2024, 00:00
#6
PepTalk zei:
Ik ervaar hetzelfde als dutchcookie, maar bij mij is er wel ADHD geconstateerd.
Ritatlin :kots:
Blowen :rock:

Ook mijn concentratie KAN vergrootten onder invloed van wiet, maar dan alleen als ik achter m'n computer zit om bijv. verslagen te maken of om (zelden) te leren.

Wanneer ik stoned/high in de klas zit, merk ik dat ik geconcentreerder kan zijn maar zodra er mensen tegen me beginnen te praten is dat voor 100% weg.
Klik om te vergroten...

zodra ik iets vind wat ik interessanter vind is de concentratie bij mij ook meteen weg, dus ik moet wel op een rustige plek zonder teveel impulsen van buitenaf hebben. ik kan ook niet met muziek of tv aan leren maarja die zet ik dan ook altijd uit haha
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#7
Dat is dus precies wat ik bedoel, maar dan wat minder stoned uitgelegd, dankje:)

Ik denk dat dit het ''inkruip'' effect van wiet is.
Onder invloed van wiet kan ik overal beter inkruipen, games, muziek, een boek en dus ook schoolwerk. Maar dan zoals jij al zegt, in een ruimte met weinig inpulsen die je weer uit die wereld halen.
S
S0s_90Lid
01-01-2024, 00:00
#8
motivatie om iedere dag me bed uit te gaan om te werken...
G
GurtsmanLid
01-01-2024, 00:00
#9
Momenteel verzaak ik het maken van een presentatie voor morgen. Dan maar herkansen noh.
D
DutchCookieLid
01-01-2024, 00:00
#10
Gurtsman zei:
Momenteel verzaak ik het maken van een presentatie voor morgen. Dan maar herkansen noh.
Klik om te vergroten...

daar zijn ze tenslotte voor :stoned:
K
KapiteinPindaLid
01-01-2024, 00:00
#11
Misschien een paar keer opruimen, een paar dagen geen klap uitgevoerd. Daarna wel telkens hard gewerkt om het recht te trekken, zodat de gevolgen ervan (nog) niet zichtbaar zijn. Zo wil ik het graag houden. Blowen is chill, maar om er nou van alles voor op te geven... Tis toch veel relaxter als je high kan zijn met in je achterhoofd dat je je zaakjes op orde hebt.
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik heb jaren lang buiten op een bankje jointjes gerookt met 2 of 3 vrienden, waardoor ik andere vormen van een sociaal leven heb verzaakt...

Is volgens mij geen nederlandse zin of wel?
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#13
KapiteinPinda zei:
Misschien een paar keer opruimen, een paar dagen geen klap uitgevoerd. Daarna wel telkens hard gewerkt om het recht te trekken, zodat de gevolgen ervan (nog) niet zichtbaar zijn. Zo wil ik het graag houden. Blowen is chill, maar om er nou van alles voor op te geven... Tis toch veel relaxter als je high kan zijn met in je achterhoofd dat je je zaakjes op orde hebt.
Klik om te vergroten...

Volgens mij gaan de meeste juist blowen omdat ze hun zaakjes niet in orde hebben. :beer:
K
KapiteinPindaLid
01-01-2024, 00:00
#14
Chris Pontius zei:
KapiteinPinda zei:
Misschien een paar keer opruimen, een paar dagen geen klap uitgevoerd. Daarna wel telkens hard gewerkt om het recht te trekken, zodat de gevolgen ervan (nog) niet zichtbaar zijn. Zo wil ik het graag houden. Blowen is chill, maar om er nou van alles voor op te geven... Tis toch veel relaxter als je high kan zijn met in je achterhoofd dat je je zaakjes op orde hebt.
Klik om te vergroten...

Volgens mij gaan de meeste juist blowen omdat ze hun zaakjes niet in orde hebben. :beer:
Klik om te vergroten...

True, als er niks meer te verliezen valt... Maar het zou gewoon zonde zijn als je alles wat je hebt bereikt vervolgens als een zandkasteeltje stuk gaat trappen met blowen.
K
KapiteinPindaLid
01-01-2024, 00:00
#15
en nu zit ik fijn hypocriet te zijn :stoned:
l
lolnoobLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ben het wel met je eens hoor KapiteinPinda. Maar eigenlijk is dat zo met alle drugs, ik denk dat je verkeerd bezig bent als je drugs gebruikt om je niet kut te voelen.

Ik gebruik het alleen als ik me goed voel om me nog beter te voelen :stoned:
I
ImmortalTechLid
01-01-2024, 00:00
#17
Als je school, werk oid verneukt dan heeft dat aan veel meer dingen gelegen dan aan blowen. Waarschijnlijk kon je het dan sowieso niet opbrengen.

In de 7 jaar dat ik regelmatig blow ga ik af en toe niet uit omdat ik heb geblowt of ik heb eens een keer sporten overgeslagen, maar belangrijke dingen zoals school en werk heb ik nooit verzaakt.
D
DutchCookieLid
01-01-2024, 00:00
#18
ImmortalTech zei:
Als je school, werk oid verneukt dan heeft dat aan veel meer dingen gelegen dan aan blowen. Waarschijnlijk kon je het dan sowieso niet opbrengen.

In de 7 jaar dat ik regelmatig blow ga ik af en toe niet uit omdat ik heb geblowt of ik heb eens een keer sporten overgeslagen, maar belangrijke dingen zoals school en werk heb ik nooit verzaakt.
Klik om te vergroten...

bullshit, ik zou zonder problemen mn vwo hebben gehaald als ik op mn 14de niet was begonnen met elk weekend dronken zijn.
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#19
Dronken en stoned... big different
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#20
PepTalk zei:
Dronken en stoned... big different
Klik om te vergroten...

Difference, of wat bedoel je nou?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."