#1
Erg leuk om met vrienden te doen.
Alles wordt grappiger.
Muziek wordt mooier.
Alles is gewoon chill
Alles wordt grappiger.
Muziek wordt mooier.
Alles is gewoon chill


Flameon zei:Zoals de titel al zegt
Wat maakt wiet en/of hasj nu zo bijzonder voor jou?
Waarom gebruik je het zo graag?


pascal828 zei:Rustgevend, niet dat ik niet zonder kan, maar toch. Ik blow enkel in het weekend/vakantie.
En houd me weg van andere schadelijkere drugs.
Sinds ik weer blow gebruik ik veel minder andere drugs, zoals speed.
Vast omdat ik gewoon te stoned en te lui ben op zaterdag om het te gaan halen. :P
Damien0124 zei:Inderdaad het rustgevende, de euforie, maar ook hoe het muziek zoveel mooier maakt, eten beter laat smaken, kleuren mooier maakt (stoned zijn op een zomerdag) en natuurlijk heftigere orgasmes. Daarnaast wordt je er ook niet zo fucked-up van als bij alcohol en je kan het in principe vrijwel altijd gebruiken.
KoxBox zei:Ik word er rustiger van.
Ik beleef alles "beter" zoals films, games, muziek, musea, wandelen in de natuur...
Ik word er euforischer van.
Ik slaap er beter van.
...
Dat waren wel de hoofdzaken.
Dreuge zei:Het doodt de tijd.

Lavalamp zei:
Matheson zei:Lavalamp zei:
Nice. Sowieso heb ik het idee dat je mensen echt goed kan doorzien als je geblowd hebt.
Ik zat een keer op de plaatselijke grote markt (behoorlijk stoned) en ik kon al die dronken gasten di zo ontiegelijk stoer waren helemaal doorzien.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."