Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat maakt wiet / hasj zo bijzonder voor jou?

Wat maakt wiet / hasj zo bijzonder voor jou?

52 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
l
lolnoobLid
01-01-2024, 00:00
#1
Erg leuk om met vrienden te doen.
Alles wordt grappiger.
Muziek wordt mooier.

Alles is gewoon chill :stoned:
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#2
Zoals de titel al zegt

Wat maakt wiet en/of hasj nu zo bijzonder voor jou?
Waarom gebruik je het zo graag?
p
pascal828Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Rustgevend, niet dat ik niet zonder kan, maar toch. Ik blow enkel in het weekend/vakantie.
En houd me weg van andere schadelijkere drugs.
Sinds ik weer blow gebruik ik veel minder andere drugs, zoals speed.

Vast omdat ik gewoon te stoned en te lui ben op zaterdag om het te gaan halen. :P
a
a1b2c3d4Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Inderdaad het rustgevende, de euforie, maar ook hoe het muziek zoveel mooier maakt, eten beter laat smaken, kleuren mooier maakt (stoned zijn op een zomerdag :hearteyes:) en natuurlijk heftigere orgasmes. Daarnaast wordt je er ook niet zo fucked-up van als bij alcohol en je kan het in principe vrijwel altijd gebruiken.
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#5
Flameon zei:
Zoals de titel al zegt

Wat maakt wiet en/of hasj nu zo bijzonder voor jou?
Waarom gebruik je het zo graag?
Klik om te vergroten...


Persoonlijk is mijn antwoord :
Ik blow nu nog steeds best wat weg Maar... ik heb nooit een serieuze poging gedaan om te stoppen op 1x na en was toen half jaar clean om het maar zo te noemen. Maar wiet maakt niets bijzonder je word alleen op een ander bewustzijnsniveau gebracht als je het mij vraagt. Moet er dan wel bij zeggen dat het uiteraard veel (kan) hebben met de andere drug waarmee je het het eventueel mee gebruikt na het eind ofzo. Weet van mezelf al dat ik zonder slaap problemen of wat ook kan stoppen(heb laatst weer 3 weken niets gerookt) maar het is voor mij nergens nodig voor op het moment, ik geniet er wel van heerlijk in de zon, tijdens een leuke/goede serie film, enzovoorts. Kan het wat meer interessant maken, zolang het mijn beurs niet aanraakt en ik en goede kast eten heb liefde gaat door de maag :hearteyes:
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik word er rustig van.
Ik beleef alles "beter" zoals films, games, muziek, musea, wandelen in de natuur...
Ik word er euforisch van.
Ik slaap er beter van.
...

Dat waren wel de hoofdzaken.
1
1percentLid
01-01-2024, 00:00
#7
lekker chill toch :stoned:
H
HislordshipLid
01-01-2024, 00:00
#8
Omdat het me een lekker gevoel geeft. :stoned:
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#9
pascal828 zei:
Rustgevend, niet dat ik niet zonder kan, maar toch. Ik blow enkel in het weekend/vakantie.
En houd me weg van andere schadelijkere drugs.
Sinds ik weer blow gebruik ik veel minder andere drugs, zoals speed.

Vast omdat ik gewoon te stoned en te lui ben op zaterdag om het te gaan halen. :P
Klik om te vergroten...

Hahaha dat heb ik met coke :P Al ga ik eigenlijk even vaak als ik niet blow :P

Damien0124 zei:
Inderdaad het rustgevende, de euforie, maar ook hoe het muziek zoveel mooier maakt, eten beter laat smaken, kleuren mooier maakt (stoned zijn op een zomerdag :hearteyes: ) en natuurlijk heftigere orgasmes. Daarnaast wordt je er ook niet zo fucked-up van als bij alcohol en je kan het in principe vrijwel altijd gebruiken.
Klik om te vergroten...

Dit, en je kan er goed van slapen vooral :P Dat is voor mij de hoofdreden haha :grin:
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#10
KoxBox zei:
Ik word er rustiger van.
Ik beleef alles "beter" zoals films, games, muziek, musea, wandelen in de natuur...
Ik word er euforischer van.
Ik slaap er beter van.
...

Dat waren wel de hoofdzaken.
Klik om te vergroten...

Dit dus.
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Het doodt de tijd.
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#12
Dreuge zei:
Het doodt de tijd.
Klik om te vergroten...

Wil de tijd niet dood maken vind het wel een interessante uitvinding hehe.
En het laat me ook wat anders denken dan normaal wat ik goed waardeer op zen tijd.
l
lolnoobLid
01-01-2024, 00:00
#13
Oh ik was nog vergeten dat je er ook heerlijke gesprekken door kan krijgen. Gesprekken die werkelijk nergens over gaan maar toch heel intens zijn met leuke discussies enzo.
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#14
- Ontspanning.
- Tegen gaan van verveling ( hoewel je later in het leven merkt hoe kostbaar ''vrije'' tijd is).
- Het hypnotische effect ( hiermee bedoel ik dus het lekker slapen).
- Het kan dingen leuker/specialer maken zoals eten, muziek, seks, films en al het boven mij genoemde.
- Als ik blow, rook ik minder.
- Het heeft zo'n verdomd goede synergie met 2c- 's.
- Icm. met andere drugs kan het zalig zijn, zonder al te grote risico's.
- Het maakt je meer ruim denkend, het vervlakt mijn vooroordelen.

Een flinke lijst met positieve effecten, laat me nou niet aan de down side's beginnen want dan ben ik voor mij persoonlijk morgen nog niet klaar :rolleyes: :stoned:
M
MathesonLid
01-01-2024, 00:00
#15
Lavalamp zei:
Matheson zei:
Hoop dat iemand begrijpt wat ik bedoel.
Klik om te vergroten...

Roger. :wink:
Klik om te vergroten...


Nice. Sowieso heb ik het idee dat je mensen echt goed kan doorzien als je geblowd hebt.
Ik zat een keer op de plaatselijke grote markt (behoorlijk stoned) en ik kon al die dronken gasten di zo ontiegelijk stoer waren helemaal doorzien.
L
LavalampLid
01-01-2024, 00:00
#16
Matheson zei:
Lavalamp zei:
Matheson zei:
Hoop dat iemand begrijpt wat ik bedoel.
Klik om te vergroten...

Roger. :wink:
Klik om te vergroten...


Nice. Sowieso heb ik het idee dat je mensen echt goed kan doorzien als je geblowd hebt.
Ik zat een keer op de plaatselijke grote markt (behoorlijk stoned) en ik kon al die dronken gasten di zo ontiegelijk stoer waren helemaal doorzien.
Klik om te vergroten...

JAAAA :P

Da's heel herkenbaar ja, dat is echt zo leuk. Wiet is en blijft psychedelica he
s
soldiermoneyLid
01-01-2024, 00:00
#17
Het is bijzonder omdat ik er socialer van ga denken. Dat werd ook wel eens tijd :)
S
SjaakTLid
01-01-2024, 00:00
#18
Wiet/Hasj is voor mij heerlijk ontspannend: lekker filmpie kijken en nergens aan denken.
Op zich niks bijzonders, maar het is zo 1x per week wel leuk :)
D
DutchCookieLid
01-01-2024, 00:00
#19
godver, ik ben gestopt met thc tot aan oud en nieuw
nu 2 weken volgehouden, maar al deze positieve dingen laten me toch wel zin hebben in een jointje, alleen heb ik dan het gevoel dat ik zo'n zwakkeling ben omdat ik weer eens mezelf niet aan de afspraak houdt die ik met mezelf heb afgesproken. achja, misschien deze kerstvakantie toch maar weer eens langs de shop :tearsofjoy:
S
StunnerLid
01-01-2024, 00:00
#20
Men gerbruikt maar 15% van zijn hersenen, ik heb het ideedat wiet meer dan 15% van je hersenen activiveerd en dat je daarom verder dingen gaat denken en zien. Het lijkt net of je er slimmer van wordt op dat moment :P

@dutch

Waarom zou je stoppen? Beinvloed het je leven slecht dan fso?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."