#1
Het is bijzonder omdat ik er socialer van ga denken. Dat werd ook wel eens tijd ![:)]()
Matheson zei:Wat ik ook supertof vind aan blowen, is dat je op een veel diepere manier naar dingen kijkt.
Stunner zei:ik heb het ideedat wiet meer dan 15% van je hersenen activiveerd en dat je daarom verder dingen gaat denken en zien. Het lijkt net of je er slimmer van wordt op dat moment :P
Stunner zei:Men gerbruikt maar 15% van zijn hersenen, ik heb het ideedat wiet meer dan 15% van je hersenen activiveerd en dat je daarom verder dingen gaat denken en zien. Het lijkt net of je er slimmer van wordt op dat moment :P
@dutch
Waarom zou je stoppen? Beinvloed het je leven slecht dan fso?

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."