Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat maakt wiet / hasj zo bijzonder voor jou?

Wat maakt wiet / hasj zo bijzonder voor jou?

52 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
s
soldiermoneyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Het is bijzonder omdat ik er socialer van ga denken. Dat werd ook wel eens tijd :)
S
SjaakTLid
01-01-2024, 00:00
#2
Wiet/Hasj is voor mij heerlijk ontspannend: lekker filmpie kijken en nergens aan denken.
Op zich niks bijzonders, maar het is zo 1x per week wel leuk :)
D
DutchCookieLid
01-01-2024, 00:00
#3
godver, ik ben gestopt met thc tot aan oud en nieuw
nu 2 weken volgehouden, maar al deze positieve dingen laten me toch wel zin hebben in een jointje, alleen heb ik dan het gevoel dat ik zo'n zwakkeling ben omdat ik weer eens mezelf niet aan de afspraak houdt die ik met mezelf heb afgesproken. achja, misschien deze kerstvakantie toch maar weer eens langs de shop :tearsofjoy:
S
StunnerLid
01-01-2024, 00:00
#4
Men gerbruikt maar 15% van zijn hersenen, ik heb het ideedat wiet meer dan 15% van je hersenen activiveerd en dat je daarom verder dingen gaat denken en zien. Het lijkt net of je er slimmer van wordt op dat moment :P

@dutch

Waarom zou je stoppen? Beinvloed het je leven slecht dan fso?
a
a1b2c3d4Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Geweldig hoe je door dit spul onmenselijk veel gaat eten. Ik heb in de stad een panini op, een chocoladebroodje en een appelbeignet. Kom ik thuis, maak ik 6 witte puntjes klaar met gyrossalade en cheddar kaas, opgewarmd in de magnetron. (ja ik verzin vaak vage, maar lekkere dingen) Ben nu bezig met mijn laatste... :grin:
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#6
Matheson zei:
Wat ik ook supertof vind aan blowen, is dat je op een veel diepere manier naar dingen kijkt.
Klik om te vergroten...

Inderdaad, een van de dingen waarom ik soms blow.
Heb hier heel diepe gesprekken mee gehad met vrienden/vriendinnen.
Ook eens een probleem opgelost met een vriend wat onoplosbaar leek, maar toen keken we beide eens wat dieper naar de ware aard van dat 'probleem' en konden we samen een oplossing vinden (die nuchter ook nog werkt)
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#7
Stunner zei:
ik heb het ideedat wiet meer dan 15% van je hersenen activiveerd en dat je daarom verder dingen gaat denken en zien. Het lijkt net of je er slimmer van wordt op dat moment :P
Klik om te vergroten...

Ik denk dat wanneer je blowt juist een gedeelte van je hersenfuncties afnemen.
Je fantasie vult dit op door maffe dingen te denken, of dingen te laten zien die er niet zijn.

Als je high bent kun je op dat moment nog wel ´slim´ zijn ja, maar stoned en slimmer??
Volgens mij ben jij op lange termijn aangetast door de bijwerking van wiet dat je er slimmer van word niet?
M
MDMA<3Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Het aard me. Het bevordert mijn concentratievermogen tijdelijk, terwijl je stoned bent klopt dit helemaal, maar het schijnt zo te zijn dat als je nuchter bent dat je concentratieproblemen erger worden door de wiet.
Daarom gebruik ik cannabisolie. zo kan ik altijd concentreren
Dankzij wiet kom ik goed in slaap
D
DutchCookieLid
01-01-2024, 00:00
#9
Stunner zei:
Men gerbruikt maar 15% van zijn hersenen, ik heb het ideedat wiet meer dan 15% van je hersenen activiveerd en dat je daarom verder dingen gaat denken en zien. Het lijkt net of je er slimmer van wordt op dat moment :P

@dutch

Waarom zou je stoppen? Beinvloed het je leven slecht dan fso?
Klik om te vergroten...

kost teveel geld, wil niet afhankelijk ervan zijn door er verslaafd aan te zijn. en het tast mn portomonnee nogal aan

en jouw argument over dat men maar 15% van zijn hersenen gebruikt, is volslagen onzin.
het fabeltje gaat dat mensen maar 10% van hun hersenen gebruiken. dit is ooit de wereld in geholpen omdat einstein in een interview heeft gezegd dat hij slimmer was dan normale mensen omdat hij in tegenstelling tot hen, wel 100% van zijn hersenen gebruikte. het is dus volslagen onzin :openmouth:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#10
De manier waarop je zonder je er bewust van te zijn jaren van je leven weggooit. Dat vind ik knap.

Kusjuh Biertjuh en EI'tjuh
l
lolnoobLid
01-01-2024, 00:00
#11
Dit filmpje past trouwens ook goed bij dit topic. Ben deze film net aan het kijken en ik wist meteen dat ik dit ergens moest posten:

[youtube]0oDc--yrWQc[/youtube]
H
HakvleesLid
01-01-2024, 00:00
#12
Het is zo dat de mens gemiddeld maar zo'n 15% van zijn hersenen benut, maar dat betekent niet dat de overige 85% een ongebruikt gedeelte is. Je gebruikt 100% van je hersenen, maar je hebt niet alles op elk moment nodig. Net als dat je computer (die van mij in elk geval) gemiddeld ook zo'n 10% processor capaciteit gebruikt, maar dat betekent niet dat de overige 90% nooit gebruikt wordt.
l
lolnoobLid
01-01-2024, 00:00
#13
Erg leuk om met vrienden te doen.
Alles wordt grappiger.
Muziek wordt mooier.

Alles is gewoon chill :stoned:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."