Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat maakt wiet / hasj zo bijzonder voor jou?

Wat maakt wiet / hasj zo bijzonder voor jou?

52 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
T
TripperLid
01-01-2024, 00:00
#1
Omdat het vaak in de kont van neger heeft gezeten.
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Tripper zei:
Omdat het vaak in de kont van neger heeft gezeten.
Klik om te vergroten...

:angry:

Gaat per schip.



:grin:
k
kaasbaasLid
01-01-2024, 00:00
#3
Vroeger als zelf-medicatie nu gewoon af en toe omdat ik 't effect lekker vind. En het kan ook gewoon bij heel veel drugs, geen irritante en/of gevaarlijke bijwerkingen.
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#4
Tripper zei:
Omdat het vaak in de kont van neger heeft gezeten.
Klik om te vergroten...

Ik ken ook veel blanke/aziatische en latino bolletjesslikkers hoor! :openmouth:

De man met de hamer tijdens een vreetkick klinkt inderdaad ook erg bekend!
Meestal is dat bij mij het teken dat ik te ver ben gegaan, en vaak moet dan het topje van de ijsberg ook weer m'n maag uit.

Gelukkig ben ik erg goed in functioneel overgeven :sunglasses:
S
StroopwafelLid
01-01-2024, 00:00
#5
lolnoob zei:
Oh ik was nog vergeten dat je er ook heerlijke gesprekken door kan krijgen. Gesprekken die werkelijk nergens over gaan maar toch heel intens zijn met leuke discussies enzo.
Klik om te vergroten...

Jij begrijpt me. Dit is mijn voornaamste reden dat ik af en toe een joint rook. De gesprekken die zo ontzettend geniaal zijn (achteraf minder) wat resulteert in een dosis lachkicks waar je buikpijn van krijgt. I just love it :stoned:
P
Pizza HazeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Stoned poepen :hearteyes: Zowel in nederland als in belgie :wink:
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#7
Pizza Haze zei:
Stoned poepen :hearteyes: Zowel in nederland als in belgie :wink:
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy:

Zeker waar!
Hoewel op z'n Nederlands m'n bloeddruk dan wel wat te hoog kan worden :rolleyes:
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Pizza Haze zei:
Stoned poepen :hearteyes: Zowel in nederland als in belgie :wink:
Klik om te vergroten...

Hahaha!
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#9
PepTalk zei:
Pizza Haze zei:
Stoned poepen :hearteyes: Zowel in nederland als in belgie :wink:
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy:

Zeker waar!
Hoewel op z'n Nederlands m'n bloeddruk dan wel wat te hoog kan worden :rolleyes:
Klik om te vergroten...

:confused:
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#10
Dat die bruine ridder er niet uit wilt Klaas!
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#11
Dat begrijp ik wel, maar op z'n nederlands of belgisch poepen begrijp ik dan weer niet.
Bedoel je staand boven zo'n gat in de grond met belgisch kakken of wat?
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#12
Nee.

In het vlaams betekend poepen neuken.

Dus stoned neuken & poepen is lekker. :P
L
LavalampLid
01-01-2024, 00:00
#13
Bizar dat zo'n nuttige conversatie in dit topic terecht is gekomen. :)
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#14
lolnoob zei:
Oh ik was nog vergeten dat je er ook heerlijke gesprekken door kan krijgen. Gesprekken die werkelijk nergens over gaan maar toch heel intens zijn met leuke discussies enzo.
Klik om te vergroten...

Ach ja, ik citeer dit maar even..
Weten we meteen dat lolnoob gelijk heeft :wink:
H
HakvleesLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik ben nogal snel afgeleid en kan moeilijk rust vinden. Ik moet altijd ergens mee bezig zijn, ookal is er niks te doen. als ik stoned ben kan ik tenminste rustig op de bank zitten en naar muziek luisteren, of een film/documentaire kijken.
En natuurlijk is het gewoon heerlijk om stoned te zijn. Bovendien kan ik alles prima doen als ik stoned ben, alleen als ik dan ineens nog naar de winkel moet ben ik altijd para dat mensen het aan me zien :mrgreen:
S
StroopwafelLid
01-01-2024, 00:00
#16
Hakvlees zei:
alleen als ik dan ineens nog naar de winkel moet ben ik altijd para dat mensen het aan me zien :mrgreen:
Klik om te vergroten...

Ja dat is kut he, heb ik ook altijd als k naar de appie ga, gevoel dat iedereen me aanstaart.
M
MathesonLid
01-01-2024, 00:00
#17
Had ik het laatst nog over met vrienden. Dat ik niet zo heel veel aspecten van wiet/hasj zou missen. Behalve dan dat het gewoon ultieme ontspanning is. Ik voel me dan gewoon relaxed.
Verder is het leuk om te doen met vrienden. Laatst ook was ik heerlijk ontspannen en euforisch. Beetje lullen met iedereen, beetje spacen op de Xbox visualisaties, mooie muziek luisteren.

Ontspanning, dus.
M
MathesonLid
01-01-2024, 00:00
#18
Wat ik ook supertof vind aan blowen, is dat je op een veel diepere manier naar dingen kijkt.
Zo had ik laatst met m'n broer twee jointjes gerookt en gingen we een beetje TV kijken. Je kan dan echt een psychologisch profiel maken van iemand op TV. Dat programma ging over een of andere gast die van Adel was (dezelfde gozer van die Dennis &Valerio vs. De rest aflevering voor wie dat heeft gekeken) en we zeiden tegelijk tegen elkaar 'Die man is gestoord' en hebben daarna samen gepraat over wat er mis was met die gast.
Heel tof dus ook dat je zo op een level met iemand kan zitten als je samen een jointje hebt gerookt. Hoop dat iemand begrijpt wat ik bedoel.
L
LavalampLid
01-01-2024, 00:00
#19
Matheson zei:
Hoop dat iemand begrijpt wat ik bedoel.
Klik om te vergroten...

Roger. :wink:
M
MathesonLid
01-01-2024, 00:00
#20
Lavalamp zei:
Matheson zei:
Hoop dat iemand begrijpt wat ik bedoel.
Klik om te vergroten...

Roger. :wink:
Klik om te vergroten...


Nice. Sowieso heb ik het idee dat je mensen echt goed kan doorzien als je geblowd hebt.
Ik zat een keer op de plaatselijke grote markt (behoorlijk stoned) en ik kon al die dronken gasten di zo ontiegelijk stoer waren helemaal doorzien.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."