#1
Omdat het vaak in de kont van neger heeft gezeten.
Tripper zei:Omdat het vaak in de kont van neger heeft gezeten.
Tripper zei:Omdat het vaak in de kont van neger heeft gezeten.
lolnoob zei:Oh ik was nog vergeten dat je er ook heerlijke gesprekken door kan krijgen. Gesprekken die werkelijk nergens over gaan maar toch heel intens zijn met leuke discussies enzo.

Pizza Haze zei:Stoned poepenZowel in nederland als in belgie
![]()

Pizza Haze zei:Stoned poepenZowel in nederland als in belgie
![]()
PepTalk zei:Pizza Haze zei:Stoned poepenZowel in nederland als in belgie
![]()
![]()
Zeker waar!
Hoewel op z'n Nederlands m'n bloeddruk dan wel wat te hoog kan worden![]()
lolnoob zei:Oh ik was nog vergeten dat je er ook heerlijke gesprekken door kan krijgen. Gesprekken die werkelijk nergens over gaan maar toch heel intens zijn met leuke discussies enzo.

Hakvlees zei:alleen als ik dan ineens nog naar de winkel moet ben ik altijd para dat mensen het aan me zien![]()
Lavalamp zei:
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."