Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"jow leuk dat meer mensen zich dit afvragen, er zijn echt goede redenen waarom blowen wel of niet goed is voor je huid. A. blowen droogt je uit (dit is een feit) oplossing: water zuipe (sown 8 longdrinks per dag helpt al na enkele dagen) (zoals al eerder was gezegd) B. blowen vertraagt het natuurlijke herstel van cellen dus ook je huidcellen ja en dat gebeurt vooral snachts mijn gok is dat je wrs knaterstoned gaat slapen (niet doen dus) zorg dat je al redelijk ver uitgespaced bent, dan word je niet met n crackhoofd wakker. combineren met alcohol? dan zie je er binnen no time niet uit (als je kritisch bent op je uiterlijk althans) alcohol = EN BLIJFT slechter dan blowen, dus beter smoke je dr wat meer en stop je met jezelf vol tanken. zoals ik altijd zeg beter wat langzamere hersencellen dan je lever naar de filistijnen"
"JPS sigaretten! geen houtjes en fijne tabak -done-"