Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDrink kick ipv vreet kick

Drink kick ipv vreet kick

49 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#1
Nee? Niemand?

Dit heet dorst.
S
StunnerLid
01-01-2024, 00:00
#2
Mischien dat ik een wazig iemand ben, maaruh ik krijg meestal meer een drink kick als ik wiet op heb. Ik blijf drinken en drinken (ook water) maar blijf dan dorst hebben. Iemand nog meer dit gehad :P
p
pascal828Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Daar had ik het toevallig vanavond nog over met een vriend van me!

Hij heeft ook ipv een vreetkick een drinkkick. :P
Ik heb zelf enkel een vreetkick. :P
A
AalpoepertLid
01-01-2024, 00:00
#4
Goh zou het misschien komen doordat je van blowen zo'n droge mond krijgt? Ik weet niet hoor maar dat denk ik zomaar.. Ik heb het ook namelijk, dat ik een kei droge mond heb en daarom maar blijf drinken.
l
lolnoobLid
01-01-2024, 00:00
#5
Klopt ik had het gisteren ook, maar dan in combinatie met een vreetkick. Wat zou kunnen helpen is een ijsklontje op je tong leggen, zodat je niet telkens zo'n droge mond hebt. Of gewoon lekker water drinken, kan geen kwaad als je ophoudt bij een paar liter :P
L
LavalampLid
01-01-2024, 00:00
#6
lolnoob zei:
Of gewoon lekker water drinken, kan geen kwaad als je ophoudt bij een paar liter :P
Klik om te vergroten...

Al blowend heb ik er niet zo'n last van, maar heb zo ooit wel eens op een feest al trippend 3+L water gedronken... Het was gewoon zo puur, zo lekker :hearteyes:
a
a1b2c3d4Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik heb standaard een half-liter flesje water bij me, zodat ik altijd wat te drinken heb. Ik heb gewoon een hekel aan een droge smoel hebben. Per dag drink ik zeker meer dan 4 liter in totaal (incl fris e.d).
Water is gewoon fucking lekker :grin:
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik denk dat elke blower een ''drink kick'' heeft.
Als je geen droge mond hebt, ben je iig niet stoned genoeg! (uitzonderingen bevestigen de regel).

Wat daar enorm tegen helpt: ( als er geen drinken beschikbaar is, of je geld is op) kaugom eten.
Met een gommetje in je mond ga je veel speeksel produceren, waardoor je dorst (als die door het blowen komt) verdwijnt.

Ik zou het ook gewoon dorst noemen, een geen drink kick.
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#9
Een drinkkick is zalig ! :hearteyes:
H
HakvleesLid
01-01-2024, 00:00
#10
DamienDope zei:
Ik heb standaard een half-liter flesje water bij me, zodat ik altijd wat te drinken heb. Ik heb gewoon een hekel aan een droge smoel hebben. Per dag drink ik zeker meer dan 4 liter in totaal (incl fris e.d).
Water is gewoon fucking lekker :grin:
Klik om te vergroten...

Ja dit. En thuis vind ik het ook heerlijk om een verse pot koffie te zetten bij een jointje.
M
MathesonLid
01-01-2024, 00:00
#11
Water als ik stoned ben vind ik echt KUT. Dan liever iets als AA, Mazaa Mango, cola, sinas whatever. Ten eerste wil ik gewoon iets met smaak en ten tweede is het misschien wel omdat ik met wiet binnen 3 trekjes echt knetter ben.
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#12
Exceptional Insight zei:
Nee? Niemand?

Dit heet dorst.
Klik om te vergroten...

True. :tearsofjoy:
H
HakvleesLid
01-01-2024, 00:00
#13
Dan zou je een vreetkick ook gewoon honger kunnen noemen, maar dat is minder leuk.
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#14
Hakvlees zei:
Dan zou je een vreetkick ook gewoon honger kunnen noemen, maar dat is minder leuk.
Klik om te vergroten...

Uiteindelijk, feitelijk gezien, heb je gewoon honger. :)
a
a1b2c3d4Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Exceptional Insight zei:
Nee? Niemand?

Dit heet dorst.
Klik om te vergroten...

Cottonmouth. Waarom het beestje bij de naam noemen als het een veel coolere heeft?
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#16
Hakvlees zei:
Dan zou je een vreetkick ook gewoon honger kunnen noemen, maar dat is minder leuk.
Klik om te vergroten...

Nee niet echt.

Als ik stoned ben, heb ik altijd een
DamienDope zei:
Cottonmouth.
Klik om te vergroten...
:grin:.
Een vreetkick heb ik veel minder. Eten smaakt wel altijd lekkerder, maar echt een vreetkick heb ik maar zelden.

Maar ik vind Damien's benaming een stuk toepasselijker nog dan drinkkick of dorst.
Dus ik noem het voortaan zo :sunglasses:
a
a1b2c3d4Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Xerostomie of hyposalivatie kan je het ook noemen. :rock:

"Ik heb last van xerostomie."
"Ja, was da?"
"Droge smoel :rolleyes: "
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#18
Kan me goed voorstellen dat 2 studenten medicijnen zo tegen elkaar praatten:P

Maar ik vind cottonmouth wel echt een goede benaming. Zo voelt het inderdaad.
a
a1b2c3d4Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Nou een bek vol watjes vind ik niet echt lekker, maar bek vol rook wel :P
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#20
Oja van een droge klep heb ik altijd last als ik wat rook, dus dan drink ik veel (met name water en cola)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."