#1
Oja van een droge klep heb ik altijd last als ik wat rook, dus dan drink ik veel (met name water en cola)
lolnoob zei:Of gewoon lekker water drinken, kan geen kwaad als je ophoudt bij een paar liter :P
DamienDope zei:Ik heb standaard een half-liter flesje water bij me, zodat ik altijd wat te drinken heb. Ik heb gewoon een hekel aan een droge smoel hebben. Per dag drink ik zeker meer dan 4 liter in totaal (incl fris e.d).
Water is gewoon fucking lekker![]()
Hakvlees zei:Dan zou je een vreetkick ook gewoon honger kunnen noemen, maar dat is minder leuk.
Exceptional Insight zei:Nee? Niemand?
Dit heetdorst.
Hakvlees zei:Dan zou je een vreetkick ook gewoon honger kunnen noemen, maar dat is minder leuk.
DamienDope zei:Cottonmouth.

""AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."