#1
Ah nice bedankt ![:)]()
Pizza Haze zei:50 cent goedkoper dan bij de Baron.![]()
58,50 voor 5gr geloof ik.
SameEinstein zei:Koffiedik in Utrecht![]()


Chille shop25tolife zei:Weer eens langs de bordeaux geweest in utrecht.![]()

+1W.F.L. zei:Koffiedik!
In Utrecht, ergens zo´n stad in NL.. Leuk man :P




"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."