Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Tabak, Wiet, Hasj, Alcohol, Lachgas, Cocaine, Ritalin, Truffels, XTC, Speed, 4-fmp, 2c-b Leukste tot nu toe is 2c-b icm speed en wiet"
"Op dit moment is het 1. 2c-b 2. wiet 3. MDMA"
"Alles in de vuilnisbak zoals t heurt"
"Beste DFers, Afgelopen zaterdagnacht heb ik na een festival in de kwibus naar huis kennis gemaakt met het goedje ketamine, dit was icm XTC en cocaine en ik heb dit als zeer prettig ervaren. Nu heb ik met 3 vrienden (een stuk meer ervaren met keta) het plan om vrijdagmiddag in een natuurgebied keta te gaan nemen. Ik kom hier regelmatig en er zijn genoeg bankjes/chillplekken aanwezig. We zullen beginnen met ieder een dosis van 75 mg, verdeeld over 2 lijntjes. Nu vraag ik mij af of iemand nog tips heeft of dingen die echt niet kunnen ontbreken. Ik heb al gehoord dat lachgaspatronen het erg goed doen icm keta. Iemand nog ideetjes?? PS wiet gaat hem niet worden omdat ik gestopt ben met blowen Is het al vrijdag??"
"Bier check Boxen check Lange broek check we hebben er zin inn!!!! Dit natuurgebied bied ook de mogelijkheid tot zwemmen, is dit verstandig oiv keta,of zal ik het bij pootje baden houden?"
"TOP dag gehad, nu maar eens mn bedje opzoeken, bedankt voor de tips!"
"Dit is zeker NIET normaal voor een 18 jarige, of eigenlijk voor niemand.. stop nu het nog kan maat"
"Een paar weken geleden wat weggebracht in Utrecht, uitslag 75%. Komt van mijn vaste en uiterst betrouwbare dealer dus had niet anders verwacht"
"Probeerenleer zei: jossel zei: Een paar weken geleden wat weggebracht in Utrecht, uitslag 75%. Komt van mijn vaste en uiterst betrouwbare dealer dus had niet anders verwacht Klik om te vergroten... Kat in het bakkie! Klik om te vergroten... of nak in het pakkie!"
"Drugs: Wiet, Mexican Haze Gebruikers: Twee Tijd: Rond 1 uur 's nachts Plaats: "het Wietbankje" Ik werk in een leuk restaurantje in een klein dorpje, in ditzelfde dorpje woon ik ook. We waren bijna klaar met afsluiten, ik moet plassen. Ik loop naar boven en onderweg kom ik langs m'n kluisje, ik maak hem open en pak mijn wiet eruit, lekker voor straks. Eenmaal klaar bij mijn werk fiets ik samen met een collega naar het bankje toe, we zitten hier wel vaker, ik haal mijn wiet tevoorschijn en stop het in m'n grinder. Ik draai een tippie en mijn collega draait de joint. Het is een lange dikke geworden. lekker. Ik steek hem op en voel gelijk de lekkere warme rook mijn longen instromen, (herkenbaar verukkelijk gevoel voor gebruikers?) Na een tijdje van de joint gerookt te heben geef ik hem aan D. (mijn collega) Ik word al aardig stoned, ik kijk anar het licht van een lantaarnpaal in de verte, beweegt hij nou? Neuh, zal wel aan jou liggen zegt D. Ik moet lachen. Het bankje zit best lekker, ik zak wat in elkaar en sluit mijn ogen. Allemaal kleuren en vormen flitsen voorbij, een beetje zoals als je je ogen dichthebt en dan de kant van de zon op kijkt. heel vreemd. Ik open mijn ogen en ik schrik, alles is 2d in plaats van 3d.. het lijkt op mario-world D. gooit de joint weg, hij is op. Ik kijk naar links en ik kots, ever de prullenbak die daar staat. "GADVERDAMME!" roept D. ik lach, nog harder, ik lach heel erg hard. Een tijdje was het stil, het mario effect gaat over. ik fiets naar huis, onder weg rook ik een sigaret. Over'N'Out (1e report & 1e bericht) jossel."