Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHigh of stoned?

High of stoned?

57 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
S
SjaakTLid
01-01-2024, 00:00
#1
Stoned en lekker spacen :)
k
kaasbaasLid
01-01-2024, 00:00
#2
High, ik rook bijna nooit wiet en koop zelf altijd hasj. Ik vind hasj ook veel lekkerder smaken.
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#3
Stoned, met stip.
A
AalpoepertLid
01-01-2024, 00:00
#4
High, het is lekkerder om een puur hasjblokje te roken en dan met een muziekje het huis schoon te maken dan een jointje met tabak te roken en geen flikker te willen doen.
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#5
Wat is jouw favo?
l
lolnoobLid
01-01-2024, 00:00
#6
Zeker wel high. Ik houd wel van de geestverruimende werking van wiet. Vind het heerlijk om lekker te spacen.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#7
Belachelijk zwaar stoned is mijn favoriet, dikke skunk joint en staren.
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#8
ik prefereer vandekaert
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#9
Stoned. :smoke:
N
NorthernLightBELid
01-01-2024, 00:00
#10
Hangt af van de situatie. Als je lekker warm binnen met een muziekje in de zetel kunt zitten sowieso stoned, maar ik haat het dan weer om stoned activiteit te verrichten, dan ben ik veel liever high.
I
IntoxicationLid
01-01-2024, 00:00
#11
haai
I
ImmortalTechLid
01-01-2024, 00:00
#12
Highhh man :sunglasses: Daarom rook ik ook liever hasj. Van wiet word ik zo stoned als een garnaal en heb ik nergens meer zin in. Vroeger rookte ik altijd wiet, maar nu vind ik het niet zo relaxed meer. Nu rook ik hasj en space ik met meer energie. :stoned:
p
pascal828Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Stoned by far. :stoned:

Maar high zijn doet mijn sociale skills beter. :P
M
MathesonLid
01-01-2024, 00:00
#14
Of ik herken het verschil niet, of ik ben nooit goed high geweest. Jammer. Binnenkort maar eens puur roken met een goed 'highsoortje'.
S
SadpandaLid
01-01-2024, 00:00
#15
Oom Klaas zei:
Belachelijk zwaar stoned is mijn favoriet, dikke skunk joint en staren.
Klik om te vergroten...

Oom Klaas zei:
Alleen niet blowen doet mijn sociale kwaliteiten goed :beer:
Klik om te vergroten...


^dat ja. :P
M
MathesonLid
01-01-2024, 00:00
#16
Misschien een beetje een random vraag.
Maar is het niet minder leuk om bij je vrienden puur te roken?
Als je gewoon pure wietjointjes rookt met iedereen is het wel chill, maar vaak is puur roken toch geen sociale bezigheid?
Ja, of je moet een blokkie hasj aansteken, glas erover etc. maar dat is ook niet geweldig met 8 man, lijkt me.
s
soldiermoneyLid
01-01-2024, 00:00
#17
Matheson zei:
Misschien een beetje een random vraag.
Maar is het niet minder leuk om bij je vrienden puur te roken?
Als je gewoon pure wietjointjes rookt met iedereen is het wel chill, maar vaak is puur roken toch geen sociale bezigheid?
Ja, of je moet een blokkie hasj aansteken, glas erover etc. maar dat is ook niet geweldig met 8 man, lijkt me.
Klik om te vergroten...

Je kan ook een pijpje vullen. Deze kun je ook gewoon laten rondgaan, want een goedgevulde (hasj) pijp gaat vaak wel even mee.

OT: Stoned zijn is lekkerder. High zijn doe ik wel als ik iets aan het doen ben.
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#18
Je kunt toch ook gewoon een pure joint rond laten gaan?
Wat is het verschil qua socialiteit met een joint met tabak ( dan heb je er toch wel een paar hele dikke nodig wil je met 8 man stoned worden?) of puur?

Kan me voorstellen dat een pijp doorgeven minder sociaal aan kan voelen, of minder snel ''geaccepteerd'' word.
Een jointje, daar rookt iedereen wel een hijsje van.
Een pijp roken word denk ik toch vaak aangezien voor iets voor echte stoners of junks.
E
EscobanLid
01-01-2024, 00:00
#19
De ene situatie leent zich beter voor high, de andere beter voor stoned. Ik vind high toffer omdat ik minder vaak high, dan stoned ben. Er is tegelijkertijd ook wel weer een reden waarom ik vaker stoned ben dan high.
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Als ik wil gaan slapen liever gewoon stoned, en anders altijd high. Alleen beide combineren gaat niet echt goed want eens ik over de stonedheid heen ben word ik enkel nog high en dan ben ik best wel druk in m'n kop eigenlijk.. :P En lig ik weer wakker :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."