Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHigh of stoned?

High of stoned?

57 antwoorden
13 weergaven
18-5-2026
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#1
Matheson zei:
Of ik herken het verschil niet, of ik ben nooit goed high geweest. Jammer. Binnenkort maar eens puur roken met een goed 'highsoortje'.
Klik om te vergroten...

Dit dus. Ben ik de enige die van hasj ook gewoon stoned word? Hoewel het wel minder is bij wiet en ik het lekkerder vind dan wiet blijft het een sloom gevoel bij mij. Toch jammer, ik zou heel graag eens de geestverruimende werking van wiet/hasj ervaren waar iedereen het over heeft.
N
NasicaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Zeker high. Is een stuk creatiever en productiever. Daarnaast om stoned te worden heb je ook tabak nodig. En dat is toch minder lekker.
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#3
Rabbithole zei:
Matheson zei:
Of ik herken het verschil niet, of ik ben nooit goed high geweest. Jammer. Binnenkort maar eens puur roken met een goed 'highsoortje'.
Klik om te vergroten...

Dit dus. Ben ik de enige die van hasj ook gewoon stoned word? Hoewel het wel minder is bij wiet en ik het lekkerder vind dan wiet blijft het een sloom gevoel bij mij. Toch jammer, ik zou heel graag eens de geestverruimende werking van wiet/hasj ervaren waar iedereen het over heeft.
Klik om te vergroten...
Laat dat los en ga gewoon lekker chillen, creëer een slome setting, dan is het echt relax

Geestverruimend op een tropentempo...
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik ben liever high dan stoned. :grin: De ene keer kan ik duidelijk zeggen of ik high ben of dat ik stoned ben, maar een andere keer kan ik dat weer niet met zekerheid zeggen.
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#5
Als het maar werkt of lekker smaakt...
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#6
Het liefst een klein beetje high. Ik hou niet van normale doseringen, dan wordt het vervelend. :P Liever wat minder.
M
MathesonLid
01-01-2024, 00:00
#7
De geestverruimde werking heb ik zeker wel ervaren, hoor. Dat kan je ook als je stoned bent.
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#8
Petrovic zei:
Het liefst een klein beetje high. Ik hou niet van normale doseringen, dan wordt het vervelend. :P Liever wat minder.
Klik om te vergroten...
Dan is tolerantie dus je vriend
s
spacelordLid
01-01-2024, 00:00
#9


High vind ik leuker als ik uitga, stoned als ik wil slapen of in de zetel hangen :grin:
t
taeknicLid
01-01-2024, 00:00
#10
Doe mij maar heerlijk stoned, lekker wegzakken, genieten van de simpele dingen in het leven... :smoke:
J
John BetonLid
01-01-2024, 00:00
#11
Kan iemand me vertellen waar het onderscheid ligt, wat jullie doen om high te worden en wat om stoned te worden. Ik heb begrepen dat het merendeel zegt dat ze van hasj eerder high worden. Ik las ook dat het te maken zou hebben met het al dan niet puur roken.

In mijn ogen was het tot nu toe gewoon hoe meer je rookt hoe meer je van het level high naar het level stoned gaat, en hoe sterker de wiet/hasj hoe sneller. Blijkbaar kan dat beter, jullie maken me curieus. Ik heb hier nog nooit bij stilgestaan, ik heb het mij tot nu toe enkel gewoon laten overkomen zonder me op voorhand af te vragen of ik liever high of stoned zou willen zijn.
l
lolnoobLid
01-01-2024, 00:00
#12
Rook het puur, dan merk je (ik iig wel) al een erg groot verschil. Verder zijn er soorten waar je vaker high van wordt maar daar heb ik ook niet echt veel verstand van.

High zijn voelt meer als trippen vind ik, als je je daar een beetje open voor stelt dan wordt je ook eerder high. Echt films bijvoorbeeld worden meteen 10x zo goed als ik high ben. Als ik stoned ben vind ik het alleen maar heel grappig, als ik heel erg stoned ben vind ik het wel grappig maar kan ik niet meer lachen omdat dat teveel spieren gebruikt. Dat vind ik nogal irritant aan stoned zijn.
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#13
Het is voor mij heel moeilijk om high te worden wanneer ik een joint met tabak erbij rook.
Ook ligt het bij mij aan de wiet soort (Bij haze word ik ook bij puur roken echt stoned).

Van hasj merk ik zelf niets, ook niet van een goede gram zelf gemaakte ice-o-lator(top kwaliteit). Dus daar kan ik niet over oordelen.

Naast het gebruiken van nicotine of de keuze van de wiet zorgen de set en setting ook voor het effect. Je omgeving en vooral wat je er van verwacht dus.

Bij mij is het niet zo dat wanneer ik maar meer en meer rook ik van high naar stoned ga, ik word dan gewoon ''higher''. Wel merk ik dat ik na een half uurtje vanaf inname altijd wat inkak en moe word(niet stoned, echt slaperig). Rook ik dan wat bij gaat dat over.
l
lolnoobLid
01-01-2024, 00:00
#14
Probeer anders eens hasjbrownies te maken. Daar werd ik echt megahigh van. Superlang zitten jammen op de gitaar met mijn huisgenoot toen, echt geweldig.
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#15
Bij het oraal toedienen van hasj word ik wel lichtelijk stoned ja.
Heel licht effect, wat toch wel stoned te noemen was, bij ook bijna een gram.(afghaan)
Als ik 0,3-0,5 gram wiet oraal neem ben ik al knetter high... Dus ben gewoon niet zo'n hasj persoon, hoewel ik het heerlijk vind om te roken. Veel betere geur en smaak dan wiet, ik gebruik het dan ook wel eens om een jointje wat ''bij te kruiden''.
F
Frog83Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik mix liever, eerst 1 of 2 jointjes en daarna heel kalm hasj jointje roken.
Coctailtjes zijn ook wel lekker. :stoned: :smoke:
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik prefereer stoned :P Maar high is ook heerlijk. Toch ben ik meer geneigd naar stoned.. :stoned:
a
alcoholistLid
01-01-2024, 00:00
#18
heb pas in een coffeshop een cakeje gekocht van 10euro,er zat 0.6 gram in..voelde me echt vaag,roken is tog echt beter,smaakte wel heerlijk trouwens

coffeshop atlantis in amsterdam

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."