#1
High by far. Bij stoned zijn bereik je een grens. Bij high zijn niet. Het is mij nog namelijk niet gelukt om die grens te bereiken.
De grens als in ben je nog in staat een joint te draaien/pijp klaar te maken/iets van thc tot je te nemen.
En de grens van hoe je je voelt en of het nog wel rlxt is of gewoon veel te veel.
Bij stoned zijn komt er voor mij een punt dat het te zwaar en te sloom en te diep gaat dat ik volledig alle prikkelingen van mijn omgeving niet meer kan waarnemen en verwerken. Ik raak dan afgesloten van de buiten wereld. Plus dat het zo zwaar en sterk voelt dat ik niet meer kan praten of iets anders en alleen nog in slaap kan vallen.
Bij high zijn kom ik geen grens tegen. Als ik echt heel ver ga word het wel moeilijk om het te verdragen, psychisch gezien. Omdat het op het niveau waar ik het over heb toch wel als een zeer intense trip voor me is. Maar hoe ver ik ook ga, ik blijf me goed voelen, ik ga juist meer op in me omgeving en geniet meer van alles. Ook mijn gedachte gang is veel beter als ik high ben. Ik ben euforisch en heb energie. En het mooiste, ik blijf prima in staat om nog op een beetje normale manier mijn jointje of pijpje te bereiden.![:hearteyes:]()
De grens als in ben je nog in staat een joint te draaien/pijp klaar te maken/iets van thc tot je te nemen.
En de grens van hoe je je voelt en of het nog wel rlxt is of gewoon veel te veel.
Bij stoned zijn komt er voor mij een punt dat het te zwaar en te sloom en te diep gaat dat ik volledig alle prikkelingen van mijn omgeving niet meer kan waarnemen en verwerken. Ik raak dan afgesloten van de buiten wereld. Plus dat het zo zwaar en sterk voelt dat ik niet meer kan praten of iets anders en alleen nog in slaap kan vallen.
Bij high zijn kom ik geen grens tegen. Als ik echt heel ver ga word het wel moeilijk om het te verdragen, psychisch gezien. Omdat het op het niveau waar ik het over heb toch wel als een zeer intense trip voor me is. Maar hoe ver ik ook ga, ik blijf me goed voelen, ik ga juist meer op in me omgeving en geniet meer van alles. Ook mijn gedachte gang is veel beter als ik high ben. Ik ben euforisch en heb energie. En het mooiste, ik blijf prima in staat om nog op een beetje normale manier mijn jointje of pijpje te bereiden.
