Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHigh of stoned?

High of stoned?

57 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#1
Alleen niet blowen doet mijn sociale kwaliteiten goed :beer:
S
SjaakTLid
01-01-2024, 00:00
#2
Stoned en lekker spacen :)
k
kaasbaasLid
01-01-2024, 00:00
#3
High, ik rook bijna nooit wiet en koop zelf altijd hasj. Ik vind hasj ook veel lekkerder smaken.
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#4
Stoned, met stip.
A
AalpoepertLid
01-01-2024, 00:00
#5
High, het is lekkerder om een puur hasjblokje te roken en dan met een muziekje het huis schoon te maken dan een jointje met tabak te roken en geen flikker te willen doen.
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#6
Wat is jouw favo?
l
lolnoobLid
01-01-2024, 00:00
#7
Zeker wel high. Ik houd wel van de geestverruimende werking van wiet. Vind het heerlijk om lekker te spacen.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#8
Belachelijk zwaar stoned is mijn favoriet, dikke skunk joint en staren.
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#9
ik prefereer vandekaert
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#10
Het is alleen zo in het geval van een verdamper. Daar verdamp je inderdaad hoofdzakelijk THC (high) mee. De CBD (stoned) komt pas vrij vanaf een hogere temperatuur dan THC.

Maar zowel met bong als joint of wat dan ook wat brand en niet verdampt is het hetzelfde.
In feite zou je bij een bong juist nog méér CBD vrij door de directe ontstekingsbron.
Ik denk dat het voornamelijk de verwachting (setting of set, weet het verschil nooit :rolleyes: ) en omgeving is, gecombineerd met het soort wiet en geholpen door het vrij blijven van nicotine.
M
Maddo17Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Toch wel high..

Dat lekkere gevoel als t naar je kop stijgt, en een absurd gevoel hebben tijdens het lopen + energie :hearteyes: Kan het niet echt uitleggen maar ik prefereer toch dit dan dat ik op de bank zit en niet eens zin heb om mijn arm uit te steken en een glas te pakken wat voor me ligt.
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#12
Maddo17 zei:
Toch wel high..

Dat lekkere gevoel als t naar je kop stijgt, en een absurd gevoel hebben tijdens het lopen + energie :hearteyes: Kan het niet echt uitleggen maar ik prefereer toch dit dan dat ik op de bank zit en niet eens zin heb om mijn arm uit te steken en een glas te pakken wat voor me ligt.
Klik om te vergroten...

High word ik persoonlijk creatiever van. Stoned lui/in een roes en voer dan meestal niet veel uit. Is mijn ervaring ermee :wink:
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#13
25tolife zei:
High word ik persoonlijk creatiever van. Stoned lui/in een roes en voer dan meestal niet veel uit. Is mijn ervaring ermee :wink:
Klik om te vergroten...

Dat is mijn ervaring ook ! :grin:
M
Maddo17Lid
01-01-2024, 00:00
#14
25tolife zei:
Maddo17 zei:
Toch wel high..

Dat lekkere gevoel als t naar je kop stijgt, en een absurd gevoel hebben tijdens het lopen + energie :hearteyes: Kan het niet echt uitleggen maar ik prefereer toch dit dan dat ik op de bank zit en niet eens zin heb om mijn arm uit te steken en een glas te pakken wat voor me ligt.
Klik om te vergroten...

High word ik persoonlijk creatiever van. Stoned lui/in een roes en voer dan meestal niet veel uit. Is mijn ervaring ermee :wink:
Klik om te vergroten...

Haha XD Creatieff? Bedoel je tekenen, muziek maken? Tja, ik bak daar sowieso niks van dus daar merk ik niks van. Het enige waar ik creatief in wordt is mijn taalgebruik :mrgreen:

Als ik high ben ga ik filosoferen en zie ik dingen die ik daarvoor nooit zag.
2 vrienden van mij hadden een soort geheime taal ontwikkeld met klikkende vingers en willekeurige engelse woorden, waarin ze met elkaar konden communiceren. Ik heb het nuchter zoo vaak bekeken en ik kon NOOIT zien hoe ze het nou deden.

Toen ik high was, zag ik het gelijk...grappig hoe geestverruimend die dingen werken. Ik sta ook meer stil bij de natuur. Heb soms ook wel eens paranoia gedachten dan :P
M
Maddo17Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Haha, als je het zo bekijkt... :grin:
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#16
Maddo17 zei:
25tolife zei:
Maddo17 zei:
Toch wel high..

Dat lekkere gevoel als t naar je kop stijgt, en een absurd gevoel hebben tijdens het lopen + energie :hearteyes: Kan het niet echt uitleggen maar ik prefereer toch dit dan dat ik op de bank zit en niet eens zin heb om mijn arm uit te steken en een glas te pakken wat voor me ligt.
Klik om te vergroten...

High word ik persoonlijk creatiever van. Stoned lui/in een roes en voer dan meestal niet veel uit. Is mijn ervaring ermee :wink:
Klik om te vergroten...

Haha XD Creatieff? Bedoel je tekenen, muziek maken? Tja, ik bak daar sowieso niks van dus daar merk ik niks van. Het enige waar ik creatief in wordt is mijn taalgebruik :mrgreen:

Als ik high ben ga ik filosoferen en zie ik dingen die ik daarvoor nooit zag.
2 vrienden van mij hadden een soort geheime taal ontwikkeld met klikkende vingers en willekeurige engelse woorden, waarin ze met elkaar konden communiceren. Ik heb het nuchter zoo vaak bekeken en ik kon NOOIT zien hoe ze het nou deden.

Toen ik high was, zag ik het gelijk...grappig hoe geestverruimend die dingen werken. Ik sta ook meer stil bij de natuur. Heb soms ook wel eens paranoia gedachten dan :P
Klik om te vergroten...

Ligt het aan mij of het klinkt het dat jij ook creatief wordt van high zijn? :sunglasses:
Klinkt mij in ieder geval creatief in de oren niet alle creativiteit moet op papier zijn, of met instrumenten waar we er zoveel van hebben, een hamer is toch ook een instrument om een spijker nauwkeurig op de kop te slaan bijvoorbeeld?de definitie
*
*Puffa*Lid
01-01-2024, 00:00
#17
High.
N
NorthernLightBELid
01-01-2024, 00:00
#18
Hangt af van de situatie. Als je lekker warm binnen met een muziekje in de zetel kunt zitten sowieso stoned, maar ik haat het dan weer om stoned activiteit te verrichten, dan ben ik veel liever high.
I
IntoxicationLid
01-01-2024, 00:00
#19
haai
I
ImmortalTechLid
01-01-2024, 00:00
#20
Highhh man :sunglasses: Daarom rook ik ook liever hasj. Van wiet word ik zo stoned als een garnaal en heb ik nergens meer zin in. Vroeger rookte ik altijd wiet, maar nu vind ik het niet zo relaxed meer. Nu rook ik hasj en space ik met meer energie. :stoned:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."