#1
Alleen niet blowen doet mijn sociale kwaliteiten goed 


) en omgeving is, gecombineerd met het soort wiet en geholpen door het vrij blijven van nicotine.Maddo17 zei:Toch wel high..
Dat lekkere gevoel als t naar je kop stijgt, en een absurd gevoel hebben tijdens het lopen + energieKan het niet echt uitleggen maar ik prefereer toch dit dan dat ik op de bank zit en niet eens zin heb om mijn arm uit te steken en een glas te pakken wat voor me ligt.
25tolife zei:High word ik persoonlijk creatiever van. Stoned lui/in een roes en voer dan meestal niet veel uit. Is mijn ervaring ermee![]()
25tolife zei:Maddo17 zei:Toch wel high..
Dat lekkere gevoel als t naar je kop stijgt, en een absurd gevoel hebben tijdens het lopen + energieKan het niet echt uitleggen maar ik prefereer toch dit dan dat ik op de bank zit en niet eens zin heb om mijn arm uit te steken en een glas te pakken wat voor me ligt.
High word ik persoonlijk creatiever van. Stoned lui/in een roes en voer dan meestal niet veel uit. Is mijn ervaring ermee![]()
Maddo17 zei:25tolife zei:Maddo17 zei:Toch wel high..
Dat lekkere gevoel als t naar je kop stijgt, en een absurd gevoel hebben tijdens het lopen + energieKan het niet echt uitleggen maar ik prefereer toch dit dan dat ik op de bank zit en niet eens zin heb om mijn arm uit te steken en een glas te pakken wat voor me ligt.
High word ik persoonlijk creatiever van. Stoned lui/in een roes en voer dan meestal niet veel uit. Is mijn ervaring ermee![]()
Haha XD Creatieff? Bedoel je tekenen, muziek maken? Tja, ik bak daar sowieso niks van dus daar merk ik niks van. Het enige waar ik creatief in wordt is mijn taalgebruik![]()
Als ik high ben ga ik filosoferen en zie ik dingen die ik daarvoor nooit zag.
2 vrienden van mij hadden een soort geheime taal ontwikkeld met klikkende vingers en willekeurige engelse woorden, waarin ze met elkaar konden communiceren. Ik heb het nuchter zoo vaak bekeken en ik kon NOOIT zien hoe ze het nou deden.
Toen ik high was, zag ik het gelijk...grappig hoe geestverruimend die dingen werken. Ik sta ook meer stil bij de natuur. Heb soms ook wel eens paranoia gedachten dan :P

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."