#1
Sublimo zei:spacelord zei:Ik zat paar dagen terug in de Mississippi in maastricht
Had dat gezegd, dan was ik misschien even langsgekomen :P
Kom de 21e maar eens langs dan vindje je me er terug

Sublimo zei:spacelord zei:Ik zat paar dagen terug in de Mississippi in maastricht
Had dat gezegd, dan was ik misschien even langsgekomen :P

spacelord zei:Ik zat paar dagen terug in de Mississippi in maastricht (ja bagger shop, ik weet het maar hun ketama van 2.5/g is een mooi winstmakertje) en heb daar ook voor het eerst een soortgelijke ervaring gehad. Ik was voor het eerst sinds 2 jaar 4 weken gestopt met blowen en na die 4 weken pleurde ik ong halve gram wiet-halve gram afgaan in een joint en na de helft trok ik spierwiet, voelde men hart als een gek tekeer gaan en viel bijna flauw (was ook wel bloedheet daarbinnen). Toen ik naar buiten ging was het niet veel beter. Ik zag de grond als een spierwit laken en voelde me echt alsof ik in n bad trip zat (heb 3 weken geleden op lsd getript maar flashback lijkt me nogal onwaarschijnlijnk).
Misschien ging je slecht wegens een te warme temperatuur? Als ik een joint rook op n festival tusse de massa, 35° op mn knikker, dan ga ik ook wel zo door men knietjes.
StonerSmile zei:spacelord zei:Ik zat paar dagen terug in de Mississippi in maastricht (ja bagger shop, ik weet het maar hun ketama van 2.5/g is een mooi winstmakertje) en heb daar ook voor het eerst een soortgelijke ervaring gehad. Ik was voor het eerst sinds 2 jaar 4 weken gestopt met blowen en na die 4 weken pleurde ik ong halve gram wiet-halve gram afgaan in een joint en na de helft trok ik spierwiet, voelde men hart als een gek tekeer gaan en viel bijna flauw (was ook wel bloedheet daarbinnen). Toen ik naar buiten ging was het niet veel beter. Ik zag de grond als een spierwit laken en voelde me echt alsof ik in n bad trip zat (heb 3 weken geleden op lsd getript maar flashback lijkt me nogal onwaarschijnlijnk).
Misschien ging je slecht wegens een te warme temperatuur? Als ik een joint rook op n festival tusse de massa, 35° op mn knikker, dan ga ik ook wel zo door men knietjes.
Alles wit?
nooit gehad, denk wel dat het een flashback was. of in ieder geval dat de lsd nog invloed op je space had.
spacelord zei:Ja met wat vette chillout of psytrance kan ik me wel zo ver in trance brengen na een joint of 2 dat ik vaag begin te trippen. Maar ik denk dat het nu te maken had met mijn bloeddruk omdat ik bijna 'out' ging. De grond wit zie je normaal niet als je tript, eerder kleurrijk en nogal aant golven en schuiven![]()
PepTalk zei:Bij een wiet trip zie ik niet zo heel veel kleuren. En zeker geen golvende of schuivende patroontjes.
KoxBox zei:De laatste tijd heb ik toch wel behoorlijk kleurrijke CEV's als ik knetter stoned ben. Maar dat heeft met mijn trip ervaringen te maken, dat ben ik zeker. Wel leuk.![]()

PepTalk zei:Als je compleet nuchter bent, zie je ook CEV's.
Tenminste ik wel, dat met tripmiddelen je fantasie wat gestimuleert word waardoor er kans is dat je er echt iets in ziet is wat anders.
Het is vrij normaal dat je allerlei kleuren, bollen, vervormingen ziet met je ogen dicht.
Maar CEV's vind ik ook tijdens een trip onaantrekkelijk. Het is je eigen fantasie gecombineert met wat kleuren en vervormingen. ( Die er normaal bij mij dus ook al zijn).
Onaantrekkelijk?PepTalk zei:Als je compleet nuchter bent, zie je ook CEV's.
Tenminste ik wel, dat met tripmiddelen je fantasie wat gestimuleert word waardoor er kans is dat je er echt iets in ziet is wat anders.
Het is vrij normaal dat je allerlei kleuren, bollen, vervormingen ziet met je ogen dicht.
Maar CEV's vind ik ook tijdens een trip onaantrekkelijk. Het is je eigen fantasie gecombineert met wat kleuren en vervormingen. ( Die er normaal bij mij dus ook al zijn).
mottevanger zei:bloed door heel me lichaam stromen
spacelord zei:...en na de helft trok ik spierwiet,...
PepTalk zei:Als je compleet nuchter bent, zie je ook CEV's.
Tenminste ik wel, dat met tripmiddelen je fantasie wat gestimuleert word waardoor er kans is dat je er echt iets in ziet is wat anders.
Het is vrij normaal dat je allerlei kleuren, bollen, vervormingen ziet met je ogen dicht.
Maar CEV's vind ik ook tijdens een trip onaantrekkelijk. Het is je eigen fantasie gecombineert met wat kleuren en vervormingen. ( Die er normaal bij mij dus ook al zijn).
Hightimesz zei:even zeggen: ik rook nu al een hele tijd weed, en heb daar nog nooit last van gehad..
een bad trip bij weed is onmogelijk, omdat er bij weed niet eens een trip ontstaat...
je voelt je gewoon sneller ongemakkelijk, als je alleen bent kun je schrik krijgen voor kleine dingen, met schrik bedoel ik niet helemaal paranormaal, maar gewoon een ongemakkelijk gevoel over iets..
de eerste keren dat je rookt doe je best bij meerdere vrienden die dat al langer doen, en beetje per beetje..
weed is geen echt schadelijke drugs zoals heroine, ZEKER NIET zelfs
en het is ook geen tripachtige drugs zoals LSD, paddo's enz..
HERB IS THE HEALING OF THE NATION, YOU JUST HAVE TO GET USED BEING HIGH..
KoxBox zei:Zegt al genoeg over jouw kennis van deze drug.Hightimesz zei:en het is ook geen tripachtige drugs zoals LSD, paddo's enz..
De psychedelische kant is er voor mij wel grotendeels vanaf. Het voelt eerder als een aanzet naar het trippen.Zegt al genoeg over jouw kennis van deze drug.Hightimesz zei:en het is ook geen tripachtige drugs zoals LSD, paddo's enz..
Wiet IS psychedelica.spacelord zei:KoxBox zei:Zegt al genoeg over jouw kennis van deze drug.Hightimesz zei:en het is ook geen tripachtige drugs zoals LSD, paddo's enz..
Feit, wiet op zich kan al behoorlijk psychedelisch zijn. Zeker als je geen ervaring hebt met stevigere psychedelica. Je eerste joint was toch ook zo van 'waaw, moet je kijke naar die lantaarnpaal en woow die boom is mooi'. Tegenwoordig rook ik me in een lichte extase en leef mijn creatieve uitspattingen uit op mijn gitaarDe psychedelische kant is er voor mij wel grotendeels vanaf. Het voelt eerder als een aanzet naar het trippen.
spacelord zei:Hightimesz zei:even zeggen: ik rook nu al een hele tijd weed, en heb daar nog nooit last van gehad..
een bad trip bij weed is onmogelijk, omdat er bij weed niet eens een trip ontstaat...
je voelt je gewoon sneller ongemakkelijk, als je alleen bent kun je schrik krijgen voor kleine dingen, met schrik bedoel ik niet helemaal paranormaal, maar gewoon een ongemakkelijk gevoel over iets..
de eerste keren dat je rookt doe je best bij meerdere vrienden die dat al langer doen, en beetje per beetje..
weed is geen echt schadelijke drugs zoals heroine, ZEKER NIET zelfs
en het is ook geen tripachtige drugs zoals LSD, paddo's enz..
HERB IS THE HEALING OF THE NATION, YOU JUST HAVE TO GET USED BEING HIGH..
Wiet is echt niet gezond je moet het nu niet gaan verheerlijken. Er zijn natuurlijk ergere dingen, en dan is er nog de discussie tabak of wiet: wat is het ergst.
Hightimesz zei:ik wil ook niet zeggen dat weed super gezond is, ik bedoelde dat weed volgens mij togwel de gezondste drugs is, tog de gezondste van alle drugs die ik ken...
KoxBox zei:Wiet IS psychedelica.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."