Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAltijd bad trip, hoe kan dat.

Altijd bad trip, hoe kan dat.

67 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
s
spacelordLid
01-01-2024, 00:00
#1
Sublimo zei:
spacelord zei:
Ik zat paar dagen terug in de Mississippi in maastricht
Klik om te vergroten...

Had dat gezegd, dan was ik misschien even langsgekomen :P
Klik om te vergroten...

Kom de 21e maar eens langs dan vindje je me er terug :stoned:
Z
ZalmpyLid
01-01-2024, 00:00
#2
spacelord zei:
Ik zat paar dagen terug in de Mississippi in maastricht (ja bagger shop, ik weet het maar hun ketama van 2.5/g is een mooi winstmakertje) en heb daar ook voor het eerst een soortgelijke ervaring gehad. Ik was voor het eerst sinds 2 jaar 4 weken gestopt met blowen en na die 4 weken pleurde ik ong halve gram wiet-halve gram afgaan in een joint en na de helft trok ik spierwiet, voelde men hart als een gek tekeer gaan en viel bijna flauw (was ook wel bloedheet daarbinnen). Toen ik naar buiten ging was het niet veel beter. Ik zag de grond als een spierwit laken en voelde me echt alsof ik in n bad trip zat (heb 3 weken geleden op lsd getript maar flashback lijkt me nogal onwaarschijnlijnk).

Misschien ging je slecht wegens een te warme temperatuur? Als ik een joint rook op n festival tusse de massa, 35° op mn knikker, dan ga ik ook wel zo door men knietjes.
Klik om te vergroten...

Alles wit? :confused:
nooit gehad, denk wel dat het een flashback was. of in ieder geval dat de lsd nog invloed op je space had.
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#3
StonerSmile zei:
spacelord zei:
Ik zat paar dagen terug in de Mississippi in maastricht (ja bagger shop, ik weet het maar hun ketama van 2.5/g is een mooi winstmakertje) en heb daar ook voor het eerst een soortgelijke ervaring gehad. Ik was voor het eerst sinds 2 jaar 4 weken gestopt met blowen en na die 4 weken pleurde ik ong halve gram wiet-halve gram afgaan in een joint en na de helft trok ik spierwiet, voelde men hart als een gek tekeer gaan en viel bijna flauw (was ook wel bloedheet daarbinnen). Toen ik naar buiten ging was het niet veel beter. Ik zag de grond als een spierwit laken en voelde me echt alsof ik in n bad trip zat (heb 3 weken geleden op lsd getript maar flashback lijkt me nogal onwaarschijnlijnk).

Misschien ging je slecht wegens een te warme temperatuur? Als ik een joint rook op n festival tusse de massa, 35° op mn knikker, dan ga ik ook wel zo door men knietjes.
Klik om te vergroten...

Alles wit? :confused:
nooit gehad, denk wel dat het een flashback was. of in ieder geval dat de lsd nog invloed op je space had.
Klik om te vergroten...

Lijkt me geen flashback, aangezien dat echt maar een flash is. 1 flintertje van een beeld, en geen hele ( bad) trip.

Wel is wiet officieel een psychoactief middel, waar je van kunt trippen.
Bij de meeste mensen treden de tripeffecten op tijdens het ''bad gaan'', maar andere kunnen trippen waneer ze willen. Vraag Oom Klaas maar om meer info :grin:
s
spacelordLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ja met wat vette chillout of psytrance kan ik me wel zo ver in trance brengen na een joint of 2 dat ik vaag begin te trippen. Maar ik denk dat het nu te maken had met mijn bloeddruk omdat ik bijna 'out' ging. De grond wit zie je normaal niet als je tript, eerder kleurrijk en nogal aant golven en schuiven :tongueout:
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#5
spacelord zei:
Ja met wat vette chillout of psytrance kan ik me wel zo ver in trance brengen na een joint of 2 dat ik vaag begin te trippen. Maar ik denk dat het nu te maken had met mijn bloeddruk omdat ik bijna 'out' ging. De grond wit zie je normaal niet als je tript, eerder kleurrijk en nogal aant golven en schuiven :tongueout:
Klik om te vergroten...

Bij een wiet trip zie ik niet zo heel veel kleuren. En zeker geen golvende of schuivende patroontjes.
Het is meer een Inca wereld, waar ik door de stad van goud loop.

Het kan dat je bloeddruk en misschien je verlaagde bloedsuikerspiegel hier mee te maken hadden ja.
s
spacelordLid
01-01-2024, 00:00
#6
PepTalk zei:
Bij een wiet trip zie ik niet zo heel veel kleuren. En zeker geen golvende of schuivende patroontjes.
Klik om te vergroten...

Heb ook niet over een wiet trip maar een echte trip :P

KoxBox zei:
De laatste tijd heb ik toch wel behoorlijk kleurrijke CEV's als ik knetter stoned ben. Maar dat heeft met mijn trip ervaringen te maken, dat ben ik zeker. Wel leuk. :grin:
Klik om te vergroten...

Ja dat bedoel ik met dat trippen tijdens wiet. Op muziek kan je toch wel lekker spacen, alleen zonder de kaleidoscopen en patronen maar gewoon veel kleuren zien met je ogen dicht. En als je je concentreert op iets kanje dat wel eens lichtjes zien bewegen of schuiven :grin:
zeker na dit filmpje :rock:

http://www.youtube.com/watch?v=l-_NneB5fmY
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#7
Als je compleet nuchter bent, zie je ook CEV's.
Tenminste ik wel, dat met tripmiddelen je fantasie wat gestimuleert word waardoor er kans is dat je er echt iets in ziet is wat anders.

Het is vrij normaal dat je allerlei kleuren, bollen, vervormingen ziet met je ogen dicht.
Maar CEV's vind ik ook tijdens een trip onaantrekkelijk. Het is je eigen fantasie gecombineert met wat kleuren en vervormingen. ( Die er normaal bij mij dus ook al zijn).
s
spacelordLid
01-01-2024, 00:00
#8
PepTalk zei:
Als je compleet nuchter bent, zie je ook CEV's.
Tenminste ik wel, dat met tripmiddelen je fantasie wat gestimuleert word waardoor er kans is dat je er echt iets in ziet is wat anders.

Het is vrij normaal dat je allerlei kleuren, bollen, vervormingen ziet met je ogen dicht.
Maar CEV's vind ik ook tijdens een trip onaantrekkelijk. Het is je eigen fantasie gecombineert met wat kleuren en vervormingen. ( Die er normaal bij mij dus ook al zijn).
Klik om te vergroten...

ja maar als je tript en je ogen toe hebt is dat wel een wereld op zich :tongueout: CEV zijn super.
Wat nog neiger is, is als je niet meer weet wnr je je ogen open of dicht hebt :grin:
e
el sennaLid
01-01-2024, 00:00
#9
heb al een paar keer gehad dat alles zwart werd voor men ogen in ,niet echt een prettig gevoel
een beetje frisse lucht kan dan wonderen doen :mrgreen:

maar als je het echt zo slecht ervaart zou ik er gewoonweg niet aan beginnen..
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#10
PepTalk zei:
Als je compleet nuchter bent, zie je ook CEV's.
Tenminste ik wel, dat met tripmiddelen je fantasie wat gestimuleert word waardoor er kans is dat je er echt iets in ziet is wat anders.

Het is vrij normaal dat je allerlei kleuren, bollen, vervormingen ziet met je ogen dicht.
Maar CEV's vind ik ook tijdens een trip onaantrekkelijk. Het is je eigen fantasie gecombineert met wat kleuren en vervormingen. ( Die er normaal bij mij dus ook al zijn).
Klik om te vergroten...
Onaantrekkelijk?

Gast, ik hele kastelen gezien, werelden beleefd, rollercoasters gereden en ben in wormgaten terug in de tijd gekropen.

Soms zie je niets zo veel bijzonders en heb je liever je ogen open, maar als je bijv. veel keta neemt icm met LSD dan heb je sowieso al de vetse lasershows en dat word alleen maar heftiger naar mate je je ogen langer dicht hebt. Combineer het met vette muziek en je hebt een gegarandeerd heftige trip.
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#11
mottevanger zei:
bloed door heel me lichaam stromen
Klik om te vergroten...

Wat doet het normaal dan bij jouw ? :tearsofjoy:
K
KapiteinPindaLid
01-01-2024, 00:00
#12
spacelord zei:
...en na de helft trok ik spierwiet,...
Klik om te vergroten...

waar het hart van vol is...
H
HightimeszLid
01-01-2024, 00:00
#13
even zeggen: ik rook nu al een hele tijd weed, en heb daar nog nooit last van gehad..
een bad trip bij weed is onmogelijk, omdat er bij weed niet eens een trip ontstaat...
je voelt je gewoon sneller ongemakkelijk, als je alleen bent kun je schrik krijgen voor kleine dingen, met schrik bedoel ik niet helemaal paranormaal, maar gewoon een ongemakkelijk gevoel over iets..
de eerste keren dat je rookt doe je best bij meerdere vrienden die dat al langer doen, en beetje per beetje..
weed is geen echt schadelijke drugs zoals heroine, ZEKER NIET zelfs
en het is ook geen tripachtige drugs zoals LSD, paddo's enz..

HERB IS THE HEALING OF THE NATION, YOU JUST HAVE TO GET USED BEING HIGH..
K
KapiteinPindaLid
01-01-2024, 00:00
#14
PepTalk zei:
Als je compleet nuchter bent, zie je ook CEV's.
Tenminste ik wel, dat met tripmiddelen je fantasie wat gestimuleert word waardoor er kans is dat je er echt iets in ziet is wat anders.

Het is vrij normaal dat je allerlei kleuren, bollen, vervormingen ziet met je ogen dicht.
Maar CEV's vind ik ook tijdens een trip onaantrekkelijk. Het is je eigen fantasie gecombineert met wat kleuren en vervormingen. ( Die er normaal bij mij dus ook al zijn).
Klik om te vergroten...

Klinkt bekend. Die kleuren die je ziet komen waarschijnlijk doordat je met je ogen dicht op je ogen drukt met je vingers ofzo. Hou je ogen maar eens dicht, en druk op je oogleden. Allemaal kleurtjes shit enzo. Kan dat het zijn?
s
spacelordLid
01-01-2024, 00:00
#15
Hightimesz zei:
even zeggen: ik rook nu al een hele tijd weed, en heb daar nog nooit last van gehad..
een bad trip bij weed is onmogelijk, omdat er bij weed niet eens een trip ontstaat...
je voelt je gewoon sneller ongemakkelijk, als je alleen bent kun je schrik krijgen voor kleine dingen, met schrik bedoel ik niet helemaal paranormaal, maar gewoon een ongemakkelijk gevoel over iets..
de eerste keren dat je rookt doe je best bij meerdere vrienden die dat al langer doen, en beetje per beetje..
weed is geen echt schadelijke drugs zoals heroine, ZEKER NIET zelfs
en het is ook geen tripachtige drugs zoals LSD, paddo's enz..

HERB IS THE HEALING OF THE NATION, YOU JUST HAVE TO GET USED BEING HIGH..
Klik om te vergroten...

Wiet is echt niet gezond je moet het nu niet gaan verheerlijken. Er zijn natuurlijk ergere dingen, en dan is er nog de discussie tabak of wiet: wat is het ergst.
s
spacelordLid
01-01-2024, 00:00
#16
KoxBox zei:
Hightimesz zei:
en het is ook geen tripachtige drugs zoals LSD, paddo's enz..
Klik om te vergroten...
Zegt al genoeg over jouw kennis van deze drug.
Klik om te vergroten...

Feit, wiet op zich kan al behoorlijk psychedelisch zijn. Zeker als je geen ervaring hebt met stevigere psychedelica. Je eerste joint was toch ook zo van 'waaw, moet je kijke naar die lantaarnpaal en woow die boom is mooi'. Tegenwoordig rook ik me in een lichte extase en leef mijn creatieve uitspattingen uit op mijn gitaar :stoned: De psychedelische kant is er voor mij wel grotendeels vanaf. Het voelt eerder als een aanzet naar het trippen.
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#17
Hightimesz zei:
en het is ook geen tripachtige drugs zoals LSD, paddo's enz..
Klik om te vergroten...
Zegt al genoeg over jouw kennis van deze drug.
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#18
spacelord zei:
KoxBox zei:
Hightimesz zei:
en het is ook geen tripachtige drugs zoals LSD, paddo's enz..
Klik om te vergroten...
Zegt al genoeg over jouw kennis van deze drug.
Klik om te vergroten...

Feit, wiet op zich kan al behoorlijk psychedelisch zijn. Zeker als je geen ervaring hebt met stevigere psychedelica. Je eerste joint was toch ook zo van 'waaw, moet je kijke naar die lantaarnpaal en woow die boom is mooi'. Tegenwoordig rook ik me in een lichte extase en leef mijn creatieve uitspattingen uit op mijn gitaar :stoned: De psychedelische kant is er voor mij wel grotendeels vanaf. Het voelt eerder als een aanzet naar het trippen.
Klik om te vergroten...
Wiet IS psychedelica.
H
HightimeszLid
01-01-2024, 00:00
#19
spacelord zei:
Hightimesz zei:
even zeggen: ik rook nu al een hele tijd weed, en heb daar nog nooit last van gehad..
een bad trip bij weed is onmogelijk, omdat er bij weed niet eens een trip ontstaat...
je voelt je gewoon sneller ongemakkelijk, als je alleen bent kun je schrik krijgen voor kleine dingen, met schrik bedoel ik niet helemaal paranormaal, maar gewoon een ongemakkelijk gevoel over iets..
de eerste keren dat je rookt doe je best bij meerdere vrienden die dat al langer doen, en beetje per beetje..
weed is geen echt schadelijke drugs zoals heroine, ZEKER NIET zelfs
en het is ook geen tripachtige drugs zoals LSD, paddo's enz..

HERB IS THE HEALING OF THE NATION, YOU JUST HAVE TO GET USED BEING HIGH..
Klik om te vergroten...

Wiet is echt niet gezond je moet het nu niet gaan verheerlijken. Er zijn natuurlijk ergere dingen, en dan is er nog de discussie tabak of wiet: wat is het ergst.
Klik om te vergroten...

ik wil ook niet zeggen dat weed super gezond is, ik bedoelde dat weed volgens mij togwel de gezondste drugs is, tog de gezondste van alle drugs die ik ken...
s
spacelordLid
01-01-2024, 00:00
#20
Hightimesz zei:
ik wil ook niet zeggen dat weed super gezond is, ik bedoelde dat weed volgens mij togwel de gezondste drugs is, tog de gezondste van alle drugs die ik ken...
Klik om te vergroten...

ja als je het rookt is het natuurlijk echt niet goed voor de longen. Als je het eet heb je denk ik min of meer gelijk. geen idee of paddestoelen gezonder zijn dan wiet eten. Als je die zwammen rookt krijg je ook een resem giftige zooi in je longen.

KoxBox zei:
Wiet IS psychedelica.
Klik om te vergroten...

Ja dat zeg ik toch :P 'als je ervaring hebt met stevigere psychedelica (dus wiet is ook psychedelica).

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."