#1
De eerste keer dat je slecht ging, was volgens mij het probleem dat je te weinig had gegeten, je bloedsuikerspiegel daalt en je lichaam krijgt em niet snel genoeg terug aangevuld. Je voelt je beetje slecht + paniekreactie = standaard slechtgaan
De tweede keer zat je nog met die eerste keer in je hoofd, nu had je volgens mij wel genoeg gegeten maar omdat je wel werkelijk stoned was maar terug half in paniek sloeg kon je er niet van genieten.
Wat je dus moet doen:
- zorg dat je genoeg gegeten hebt, of wat te eten/drinken bij hebt
- niet meer aan vorige keer denken, zorg dat je iets leuks te doen hebt
enjoy
De tweede keer zat je nog met die eerste keer in je hoofd, nu had je volgens mij wel genoeg gegeten maar omdat je wel werkelijk stoned was maar terug half in paniek sloeg kon je er niet van genieten.
Wat je dus moet doen:
- zorg dat je genoeg gegeten hebt, of wat te eten/drinken bij hebt
- niet meer aan vorige keer denken, zorg dat je iets leuks te doen hebt
enjoy
