Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAltijd bad trip, hoe kan dat.

Altijd bad trip, hoe kan dat.

67 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
&
&joyLid
01-01-2024, 00:00
#1
De eerste keer dat je slecht ging, was volgens mij het probleem dat je te weinig had gegeten, je bloedsuikerspiegel daalt en je lichaam krijgt em niet snel genoeg terug aangevuld. Je voelt je beetje slecht + paniekreactie = standaard slechtgaan :(

De tweede keer zat je nog met die eerste keer in je hoofd, nu had je volgens mij wel genoeg gegeten maar omdat je wel werkelijk stoned was maar terug half in paniek sloeg kon je er niet van genieten.

Wat je dus moet doen:
- zorg dat je genoeg gegeten hebt, of wat te eten/drinken bij hebt
- niet meer aan vorige keer denken, zorg dat je iets leuks te doen hebt

enjoy :wave:
w
wakawakaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Amaranth zei:
KoxBox zei:
HAHAHAHA AHAHAAAAAAA HAHAHAAAA STOP YOU'R KILLING ME!

Niet dus.
Klik om te vergroten...
Ik vond 'em grappig.
Klik om te vergroten...

Haha ik ook :grin:
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#3
Meh... Maybe a little...
Z
ZalmpyLid
01-01-2024, 00:00
#4
Het kan je over een paar jaar helpen als je het gewoon niet meer probeert :P spaart veel geldb en moeilijkheden :)
ik heb nooit een bad trip gehad(wat ik best een prestatie vind in twee jaar blowen) maar als ik iemand uit zn bad trip haal, worden ze altijd het rustigste als ik vertel wat de werking van thc met je lichaam en geest doet. dus het is een goed plan om jezelf goed te informeren :)
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik vind de term "bad trip" hier toch een beetje misplaatst... Slechte ervaring misschien maar dit kan je onmogelijk vergelijken met een "bad trip" van paddo's ofzo.
Als je altijd zo een slechte ervaring hebt waarom stop je dan niet gewoon? Het is geen schande dat je niet blowt ofzo hoor, als het is om stoer te doen of gelijkaardige redenen dan ben je sowieso al niet goed bezig.
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Precies! Ik ben er juist erg blij mee dat ik niet tegen blowen kan, scheelt weer een struikelblok om over te vallen qua verslavings gevoeligheid.
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#7
Drientje zei:
Precies! Ik ben er juist erg blij mee dat ik niet tegen blowen kan, scheelt weer een struikelblok om over te vallen qua verslavings gevoeligheid.
Klik om te vergroten...

Gelukkig zijn er nog genoeg andere drugs om verslaafd aan te raken.
Z
ZalmpyLid
01-01-2024, 00:00
#8
KoxBox zei:
Drientje zei:
Precies! Ik ben er juist erg blij mee dat ik niet tegen blowen kan, scheelt weer een struikelblok om over te vallen qua verslavings gevoeligheid.
Klik om te vergroten...

Gelukkig zijn er nog genoeg andere drugs om verslaafd aan te raken.
Klik om te vergroten...


Lekkere instelling is dat :) Is het geen mogelijkheid om te PROBEREN nergens verslaafd aan te raken? :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."