Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAltijd bad trip, hoe kan dat.

Altijd bad trip, hoe kan dat.

67 antwoorden
14 weergaven
18-5-2026
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#1
Het andere account op dat ip heeft vaker geblowd. Ging ook niet altijd even goed. Toeval? Citalopram?
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#2
KoxBox zei:
mottevanger zei:
ik had ook dat alles 3d leek.
Klik om te vergroten...

Nee toch?
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy:
m
mercury.31Lid
01-01-2024, 00:00
#3
rook hash ipv wiet, is wat lichter, althans wat minder fysiek stoned

ken wel mensen die ook snel bad gaan op wiet, maar hash wel kunnen hebben
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#4
Vond je het leuk, vaker blowen, vond je het niet leuk, niet meer blowen...
S
SmokingpandaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Probeer is een keer een andere wietsoort en neem daar maar ong 3 hijsjes van. Kijk dan hoe je je voelt.
s
soldiermoneyLid
01-01-2024, 00:00
#6
Blow niet te veel. Neem 3 hijsen en wacht dan een half uurtje. Misschien dat wiet geen leuke uitwerking op je heeft. Probeer eesns hasj te roken ipv wiet :)
Y
YeOldVendettaLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik ga ook vaak bad, maar ook vaak nie. Ik vind het nie echt erg:tongueout: sta bekent als de badtripking van de groep!
Ik ga altijd bad omdat ik te veel smoke, misschien ga jij te lang door omdat je denkt niet stoned genoeg te worden. De eerste les die ik kreeg was dat als je voelt dat je moet stoppen, Dat je moet stoppen. Misschien moet je wat rustiger aan doen.
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#8
soldiermoney zei:
Blow niet te veel. Neem 3 hijsen en wacht dan een half uurtje. Misschien dat wiet geen leuke uitwerking op je heeft. Probeer eesns hasj te roken ipv wiet :)
Klik om te vergroten...
=
Smokingpanda zei:
Probeer is een keer een andere wietsoort en neem daar maar ong 3 hijsjes van. Kijk dan hoe je je voelt.
Klik om te vergroten...
+
mercury.31 zei:
rook hash ipv wiet, is wat lichter, althans wat minder fysiek stoned

ken wel mensen die ook snel bad gaan op wiet, maar hash wel kunnen hebben
Klik om te vergroten...

Doet iemand eigenlijk nog de moeite om eerste de andere posts te lezen voor ze gewoon identiek hetzelfde zeggen?...
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ja ik wel, daarom was ik niet van plan te reageren.
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#10
Dreuge zei:
Ja ik wel, daarom was ik niet van plan te reageren.
Klik om te vergroten...

A wise choice youngman. :P
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#11
KoxBox zei:
soldiermoney zei:
Blow niet te veel. Neem 3 hijsen en wacht dan een half uurtje. Misschien dat wiet geen leuke uitwerking op je heeft. Probeer eesns hasj te roken ipv wiet :)
Klik om te vergroten...
=
Smokingpanda zei:
Probeer is een keer een andere wietsoort en neem daar maar ong 3 hijsjes van. Kijk dan hoe je je voelt.
Klik om te vergroten...
+
mercury.31 zei:
rook hash ipv wiet, is wat lichter, althans wat minder fysiek stoned

ken wel mensen die ook snel bad gaan op wiet, maar hash wel kunnen hebben
Klik om te vergroten...

Doet iemand eigenlijk nog de moeite om eerste de andere posts te lezen voor ze gewoon identiek hetzelfde zeggen?...
Klik om te vergroten...

Hoe meer reacties hoe "zekerder" je kan zijn van je zaak, beter dat veel mensen reageren dan 1 iemand.
A
AmaranthLid
01-01-2024, 00:00
#12
Wat Klaas zegt, alhoewel ik zelf de laatste tijd nauwelijks meer post omdat wat ik wil zeggen altijd al gezegd is :P
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#13
Jah, dan kan ik in elk topic iedere keer als iemand iets post direct erna identiek hetzelfde posten... Het zou mooi worden dan.
T
TripperLid
01-01-2024, 00:00
#14
Jah, dan kan ik in elk topic iedere keer als iemand iets post direct erna identiek hetzelfde posten... Het zou mooi worden dan.
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#15
:tearsofjoy:
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#16
HAHAHAHA AHAHAAAAAAA HAHAHAAAA STOP YOU'R KILLING ME!

Niet dus.
F
FrenzelLid
01-01-2024, 00:00
#17
Heb dat ook altijd dat ik veel te hard ga op de softdrugs :mrgreen:
Denk dan ook dak dood ga, durf mensen nie meer in de ogen aan te kijken, want als ik het wel doe denk ik dat ze me niet mogen en willen vermoorden.
Krijg koude handen, zweten, spanning in bovenbenen, voel de ademhaling minder, geen honger meer, geen dorst, droge mond, eve niet kunnen slapen en inspiratie.
Na kort wachten wordt het prettig en krijg ik een overstroming aan grappige gedachten.
Bij goede kwaliteit wiet zie ik soms ook wat zachte kleurtjes die er int echt niet zijn.
Bad trip wil zeggen dat je te hoog gedoseerd hebt, maar je weet dan wel zeker dat je de volle mep van al het goede er achter aan krijgt.
Stoned worden vink telkens weer eng, maar als je het vaker blijft doen, raak je er aan gewend.
Of anders... neem eerst een angstdemper en ga dan stuff roken!
Alcohol dempt wel goed, proost!
A
AmaranthLid
01-01-2024, 00:00
#18
KoxBox zei:
HAHAHAHA AHAHAAAAAAA HAHAHAAAA STOP YOU'R KILLING ME!

Niet dus.
Klik om te vergroten...
Ik vond 'em grappig.
&
&joyLid
01-01-2024, 00:00
#19
De eerste keer dat je slecht ging, was volgens mij het probleem dat je te weinig had gegeten, je bloedsuikerspiegel daalt en je lichaam krijgt em niet snel genoeg terug aangevuld. Je voelt je beetje slecht + paniekreactie = standaard slechtgaan :(

De tweede keer zat je nog met die eerste keer in je hoofd, nu had je volgens mij wel genoeg gegeten maar omdat je wel werkelijk stoned was maar terug half in paniek sloeg kon je er niet van genieten.

Wat je dus moet doen:
- zorg dat je genoeg gegeten hebt, of wat te eten/drinken bij hebt
- niet meer aan vorige keer denken, zorg dat je iets leuks te doen hebt

enjoy :wave:
w
wakawakaLid
01-01-2024, 00:00
#20
Amaranth zei:
KoxBox zei:
HAHAHAHA AHAHAAAAAAA HAHAHAAAA STOP YOU'R KILLING ME!

Niet dus.
Klik om te vergroten...
Ik vond 'em grappig.
Klik om te vergroten...

Haha ik ook :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."