Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ik doe het niet, en ik kan het ook niet echt aanraden."
"hallo ik heb nog nooit xtc gebruikt maar wil het graag een keer doen. ik heb wat pillen weten te bemachtigen. alleen nu blijkt dat er een kleine dosis cocaine inzit, waarschijnlijk om een beetje een op-peppend effect te hebben. mijn vraag is nu of dit erg veel kwaad kan? ik wil het riscio natuurlijk zo laag mogelijk houden en vroeg me af of iemand hier ervaring mee heeft? gr theelichtje"
"kaasbaas zei: Mij lijkt 't toch een beetje beangstigend om psychedelica als paddo's te gebruiken terwijl je weet dat je dood gaat. Is nou niet bepaald een leuke gedachte om aan een trip mee te beginnen. Klik om te vergroten... mischien hadden die patienten hun dood al aanvaard? het ergste aan kanker lijkt me niet per se het sterven, eerder de lijdensweg die eraanvooraf gaat. is dit trouwens dat onderzoek van de john hopkins universiteit in maryland? dat zoiets nou uit amerika komt"
"caatje zei: Ik rijd nooit onder invloed! Het is gewoon triest dat velen denken dat ze onder invloed net zo goed, zoniet beter rijden ook. Walgelijk. Neem een taxi, openbaar vervoer of laat je rijden. Klik om te vergroten... het openbaar vervoer is verschrikkelijk als je zat bent maar altijd beter als een ongeluk veroorzaken"
"''bad trip'' ''alles leek in 3d'' iedereen in dit topic is getrolled..."
"ik hoorde trouwens ook iets over een ''best of europe'' pack? weet iemand hoe duur dit is en wat hier precies inzit?"
"hallo ik ben deze week toevallig in tillburg en ben zeker van plan om langs the grass company te gaan. nu is mijn vraag: iemand suggesties wat een goede wiet soort van hun is?"
"de indian in eindhoven. blijft to nu toe mijn favoriete shop"
"fuck man, ik herken veel in je verhaal, vaak moe, problemen met/geen zin in sociale contacten, erger me enorm aan hoe dom sommige mensen kunnen zijn. het enige waar ik me niet in herken is de amfetaminen verslaving, daar ik alleen veel blow. knap dat je bent afgekickt en ik wens je veel succes."
"http://www.youtube.com/watch?v=emlJKhLZOh8 persoonlijk vind ik dit hun beste nummer."