#1
Sommige mensen kunnen er gewoon niet goed tegen. Je bent niet de enige hoor. Je kan dan beter niet meer blowen lijkt me..
cropp zei:Vond je het leuk, vaker blowen, vond je het niet leuk, niet meer blowen...
mottevanger zei:ik had ook dat alles 3d leek.
KoxBox zei:mottevanger zei:ik had ook dat alles 3d leek.
Nee toch?
=soldiermoney zei:Blow niet te veel. Neem 3 hijsen en wacht dan een half uurtje. Misschien dat wiet geen leuke uitwerking op je heeft. Probeer eesns hasj te roken ipv wiet![]()
+Smokingpanda zei:Probeer is een keer een andere wietsoort en neem daar maar ong 3 hijsjes van. Kijk dan hoe je je voelt.
mercury.31 zei:rook hash ipv wiet, is wat lichter, althans wat minder fysiek stoned
ken wel mensen die ook snel bad gaan op wiet, maar hash wel kunnen hebben
Dreuge zei:Ja ik wel, daarom was ik niet van plan te reageren.
KoxBox zei:=soldiermoney zei:Blow niet te veel. Neem 3 hijsen en wacht dan een half uurtje. Misschien dat wiet geen leuke uitwerking op je heeft. Probeer eesns hasj te roken ipv wiet![]()
+Smokingpanda zei:Probeer is een keer een andere wietsoort en neem daar maar ong 3 hijsjes van. Kijk dan hoe je je voelt.
mercury.31 zei:rook hash ipv wiet, is wat lichter, althans wat minder fysiek stoned
ken wel mensen die ook snel bad gaan op wiet, maar hash wel kunnen hebben
Doet iemand eigenlijk nog de moeite om eerste de andere posts te lezen voor ze gewoon identiek hetzelfde zeggen?...
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."