Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAltijd bad trip, hoe kan dat.

Altijd bad trip, hoe kan dat.

67 antwoorden
13 weergaven
18-5-2026
E
ElfquestLid
01-01-2024, 00:00
#1
Sommige mensen kunnen er gewoon niet goed tegen. Je bent niet de enige hoor. Je kan dan beter niet meer blowen lijkt me..
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#2
cropp zei:
Vond je het leuk, vaker blowen, vond je het niet leuk, niet meer blowen...
Klik om te vergroten...

Dit is trouwens wel het beste om te doen ja
m
mottevangerLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hallo mensen,
Ik heb pas 3 keer geblowd, de 1e keer voelde ik niks maar de 2de en 3de keer ging ik bad (dat denk ik). Bij de 2de keer had ik eerst een lach kick maar na 10-20 minuten voelde in de bloed door heel me lichaam stromen en werd het even zwart voor me ogen (20 seconden of zo). Toen dat over was knipperde alles net als ik alles plaatje voor plaatje zag, en voelde me erg rot, het was erg eng en dacht dat ik dood zou gaan , gelukkig waren er wat vrienden van me die me hielpen. Ik had toen een tijd niet wiet gerookt, 1-5maanden, ik probeerde het 2dagen geleden toch maar weer eens. Deze keer met een vriend ik ik al vanaf de basis school ken. Eerst voelde me benen en armen heel zwaar en was ik aan het relaxen toen me beste maat in de bosjes ging plassen ging weer alles knipperen ik riep hem en hij ging over dingen praten zodat ik niet erop zou letten hoe ik me voelde, dat hielp erg goed. We gingen toen naar me huis lopen en gingen rustig zitten op me kamer, na een uur of 2 was het over. Ik zal graag uitleggen hoe ik me voelde en wat ik zag. Toen we naar huis gingen voelde ik me neutraal maar als ik ergens te lang heen keek werd het een plaatje dus moest ik steeds met me ogen heen en weer, naar boven en beneden zodat ik normaal zag, ik had ook dat alles 3d leek. Voor de rest weet ik het niet meer zo goed. Ik zou graag willen weten of ik gwn aan het space was of een bad trip had. in ieder geval denk ik dat aan het beging toen alles ging knipperen een bad trip was. En hoe kan dat dat het altijd fout gaat :confused: :confused: :confused:
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#4
mottevanger zei:
ik had ook dat alles 3d leek.
Klik om te vergroten...

Nee toch?
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#5
Het andere account op dat ip heeft vaker geblowd. Ging ook niet altijd even goed. Toeval? Citalopram?
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#6
KoxBox zei:
mottevanger zei:
ik had ook dat alles 3d leek.
Klik om te vergroten...

Nee toch?
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy:
m
mercury.31Lid
01-01-2024, 00:00
#7
rook hash ipv wiet, is wat lichter, althans wat minder fysiek stoned

ken wel mensen die ook snel bad gaan op wiet, maar hash wel kunnen hebben
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#8
Vond je het leuk, vaker blowen, vond je het niet leuk, niet meer blowen...
S
SmokingpandaLid
01-01-2024, 00:00
#9
Probeer is een keer een andere wietsoort en neem daar maar ong 3 hijsjes van. Kijk dan hoe je je voelt.
s
soldiermoneyLid
01-01-2024, 00:00
#10
Blow niet te veel. Neem 3 hijsen en wacht dan een half uurtje. Misschien dat wiet geen leuke uitwerking op je heeft. Probeer eesns hasj te roken ipv wiet :)
Y
YeOldVendettaLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik ga ook vaak bad, maar ook vaak nie. Ik vind het nie echt erg:tongueout: sta bekent als de badtripking van de groep!
Ik ga altijd bad omdat ik te veel smoke, misschien ga jij te lang door omdat je denkt niet stoned genoeg te worden. De eerste les die ik kreeg was dat als je voelt dat je moet stoppen, Dat je moet stoppen. Misschien moet je wat rustiger aan doen.
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#12
soldiermoney zei:
Blow niet te veel. Neem 3 hijsen en wacht dan een half uurtje. Misschien dat wiet geen leuke uitwerking op je heeft. Probeer eesns hasj te roken ipv wiet :)
Klik om te vergroten...
=
Smokingpanda zei:
Probeer is een keer een andere wietsoort en neem daar maar ong 3 hijsjes van. Kijk dan hoe je je voelt.
Klik om te vergroten...
+
mercury.31 zei:
rook hash ipv wiet, is wat lichter, althans wat minder fysiek stoned

ken wel mensen die ook snel bad gaan op wiet, maar hash wel kunnen hebben
Klik om te vergroten...

Doet iemand eigenlijk nog de moeite om eerste de andere posts te lezen voor ze gewoon identiek hetzelfde zeggen?...
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ja ik wel, daarom was ik niet van plan te reageren.
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#14
Dreuge zei:
Ja ik wel, daarom was ik niet van plan te reageren.
Klik om te vergroten...

A wise choice youngman. :P
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#15
KoxBox zei:
soldiermoney zei:
Blow niet te veel. Neem 3 hijsen en wacht dan een half uurtje. Misschien dat wiet geen leuke uitwerking op je heeft. Probeer eesns hasj te roken ipv wiet :)
Klik om te vergroten...
=
Smokingpanda zei:
Probeer is een keer een andere wietsoort en neem daar maar ong 3 hijsjes van. Kijk dan hoe je je voelt.
Klik om te vergroten...
+
mercury.31 zei:
rook hash ipv wiet, is wat lichter, althans wat minder fysiek stoned

ken wel mensen die ook snel bad gaan op wiet, maar hash wel kunnen hebben
Klik om te vergroten...

Doet iemand eigenlijk nog de moeite om eerste de andere posts te lezen voor ze gewoon identiek hetzelfde zeggen?...
Klik om te vergroten...

Hoe meer reacties hoe "zekerder" je kan zijn van je zaak, beter dat veel mensen reageren dan 1 iemand.
A
AmaranthLid
01-01-2024, 00:00
#16
Wat Klaas zegt, alhoewel ik zelf de laatste tijd nauwelijks meer post omdat wat ik wil zeggen altijd al gezegd is :P
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#17
Jah, dan kan ik in elk topic iedere keer als iemand iets post direct erna identiek hetzelfde posten... Het zou mooi worden dan.
T
TripperLid
01-01-2024, 00:00
#18
Jah, dan kan ik in elk topic iedere keer als iemand iets post direct erna identiek hetzelfde posten... Het zou mooi worden dan.
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#19
:tearsofjoy:
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#20
HAHAHAHA AHAHAAAAAAA HAHAHAAAA STOP YOU'R KILLING ME!

Niet dus.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."