Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"spacelord zei: Hightimesz zei: even zeggen: ik rook nu al een hele tijd weed, en heb daar nog nooit last van gehad.. een bad trip bij weed is onmogelijk, omdat er bij weed niet eens een trip ontstaat... je voelt je gewoon sneller ongemakkelijk, als je alleen bent kun je schrik krijgen voor kleine dingen, met schrik bedoel ik niet helemaal paranormaal, maar gewoon een ongemakkelijk gevoel over iets.. de eerste keren dat je rookt doe je best bij meerdere vrienden die dat al langer doen, en beetje per beetje.. weed is geen echt schadelijke drugs zoals heroine, ZEKER NIET zelfs en het is ook geen tripachtige drugs zoals LSD, paddo's enz.. HERB IS THE HEALING OF THE NATION, YOU JUST HAVE TO GET USED BEING HIGH.. Klik om te vergroten... Wiet is echt niet gezond je moet het nu niet gaan verheerlijken. Er zijn natuurlijk ergere dingen, en dan is er nog de discussie tabak of wiet: wat is het ergst. Klik om te vergroten... ik wil ook niet zeggen dat weed super gezond is, ik bedoelde dat weed volgens mij togwel de gezondste drugs is, tog de gezondste van alle drugs die ik ken..."
"ik blow het liefst met sigarettentabak omdat er dan minder lucht in de joint zit vergeleken met roltabac, hoe stevig je het ook draait, volgens mij is dit altijd zo... roltabac geeft volgens mij dan tog wel wat meer smaak, maar door de lucht kun je minder lang genieten van de joint.. zo dan kies ik tog voor sigarettentabac.. maar ik zou zeker niet nee zeggen als ik een joint moet rollen met roltabac! -peace-"
"in het begin merkte ik daar niet veel van, maar naar mate ik wat meer begon te blowen werd ik innerlijk ook wel anders.. vb: als mensen vroeger commentaar hadden over iets van kledij ofzo, ging ik het niet meer dragen!, nu door het blowen, hebben ze commentaar? dan is dat hun probleem, ik verander niets voor niemand! ik ben veel zelfzekerder geworden en vooral veel meer mijzelf.. iedereen zou moeten blowen, dan ben ik zeker dat er 60% minder oorlog, minder moorden, minder gevechten, en meer vriendelijkheid zo heersen! -peace-"
"mix van orange bud met skunk en hasj"
"klinkt misschien wat onprofessioneel uitgelegd, maar thc doet mensen denken.. wanneer ik weed rook denk ik ook aan vanalles, zelfs wanneer mensen vollop aan het praten zijn zit ik met mijn gedachten op andere plaatsen, aan het oneindige heb ik al veel zitten denken, dan zeg ik altijd interessante dingen tegen mensen, die zij als domme dingen beschouwen zoals: als je goed nadenkt, is de wereld toch groot.. of nog dingen zoals: stel je voor als je er niet meer bent, hoe dat zal zijn.. op al van die rare dingen zit ik dan soms te denken.. ik zeg wel soms, want het is ook te zien welke soort ik rook, ik heb dat wel graag, vooral wanneer ik op het gemak bij een vriend zit, samen wat roken, samen relaxed muziek luisteren of film kijken (als ik er tenminste geconcentreerd blijf naar kijken) weed is niet slecht, dit denken is meer dan normaal... weed doet je denken aan dingen waar je in nuchtere toestand nooit zou aan denken.. damn, door dit forum krijg ik zin om te blowen.. -peace-"
"snabbel zei: Hightimesz zei: dan zeg ik altijd interessante dingen tegen mensen, die zij als domme dingen beschouwen zoals: als je goed nadenkt, is de wereld toch groot.. of nog dingen zoals: stel je voor als je er niet meer bent, hoe dat zal zijn.. -peace- Klik om te vergroten... Dat vind ik altijd zo vervelend. Dan besef je iets wat gewoon echt waar is. Iets waardoor je je omgeving en de wereld beter begrijpt en waardoor je veel wijzer bent. En dan reageren mensen lacherig of zeggen ze dat je hem echt aan het spacen bent. Maar deze dingen zijn juist de redenen dat ik blowen zo fijn vind. Jammer dat de meeste mensen je niet echt serieus nemen omdat je niet nuchter bent want dan heb ik juist van die 'eureka-momenten'. Klik om te vergroten... yup! begrijp ik compleet! wanneer ik geblowd heb, heb ik inspiratie in alles dat ik ook kan denken.. ik zou boeken kunnen schrijven vol tekst dat andere mensen als totale onzin zouden beschrijven, terwijl het voor mij juist leerrijk, waarheid en bijzonder is"
"Ipot"
"even zeggen: ik rook nu al een hele tijd weed, en heb daar nog nooit last van gehad.. een bad trip bij weed is onmogelijk, omdat er bij weed niet eens een trip ontstaat... je voelt je gewoon sneller ongemakkelijk, als je alleen bent kun je schrik krijgen voor kleine dingen, met schrik bedoel ik niet helemaal paranormaal, maar gewoon een ongemakkelijk gevoel over iets.. de eerste keren dat je rookt doe je best bij meerdere vrienden die dat al langer doen, en beetje per beetje.. weed is geen echt schadelijke drugs zoals heroine, ZEKER NIET zelfs en het is ook geen tripachtige drugs zoals LSD, paddo's enz.. HERB IS THE HEALING OF THE NATION, YOU JUST HAVE TO GET USED BEING HIGH.."
"vaporizer bong joint"
"Exceptional Insight zei: - Het op magische wijze compleet verdwijnen van mn korte termijn geheugen - Na langdurig gebruik vaak een neerslachtig gevoel - Paranoia - Agorafobie - Slechte weerstand - Altijd verkouden - Altijd moe/verkeren in een zombie-like toestand - Antisociaal gedrag - Luiheid - Lethargie/Onverschilligheid Klik om te vergroten... whoow, dit gaat me tog wel iets te ver.. vooral dat paranoia? als je het al goed gewend bent van blowen, weet ik niet waarom je paranoia zou worden.. je weet goed genoeg waar en wanneer je het best kan blowen, zelfs op onbekende plaatsen is het lol! de zombie-like toestand doe je meestal jezelf aan, als je van 's ochtends tot 's avonds blowt, dan zou ik zeggen ja.. maar met een beetje verstand doe je dit niet... ik blow wanneer ik bij vrienden ben, over de middag soms in school enz.. niet zoals een verslaafde elk halfuur een nieuwe joint.. dat zou mijn bankrekening zelfs niet accepteren.."