Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"how gek ga naar maastricht wandel door de straat met coffeeshops zoals fanta heaven cool runnings enzo... tegenover cool runnings ligt de vision en twee huize verder nog ene plus ene sirirus aan overkant van vision.. en als je verder doorloopt kom je er nog wel tegen. genoeg smart shops waar ze je paddo's verkope! en nee je moet geen pass afgeven daar.."
"begin dak begon wel 4-5 ze lol toen was het echt weinig tabak ma ook weinig weed dus dunne jointies.. nu is da zo 1 a 2 van ne grammeke.. peace"
"hmm als je deprressief bent ofzo zeker geen xtc nemen.. je word er alleen nog depressiever van de dagen erna of je gaat slechte ervaringen beleven maar dat mss nog niet als je graag flasht van drugs ofzo.. maar als je xtc neemt zorg dat je in een bekende omgeving bent en zeker niet het verkeer ingaat.. dat kan voor bijna doods-ervaringen zorgen, geloof mij... xtc kan wel leuk zijn ook als je niet op stap gaat ofzo gewoon om je op een higher level te begeve..en shit.. ya know.. ma xtc is gewoon bereeeeeeslecht voor je lichaam... dus je moet weten wat je doet..hou gewoon mate.. doe het zeker niet teveel.. harddrugs blijve bad ma fuck it peace"
"ALICE IN ACIDLAND DOWNLOAD kan iemand nieuwe link geven voor alice in acidland? ik wil deze al lang zien! dank bij voorbaat! peace"
"haze a5, white jack, jack herrer, buddha bliss en euhm kan blijven opnoemen mensen peace"
"hmm jah dee reacties zijn eigenlijk nie zo hevig hier ow joh.. ik rook minstens 7-8 in de week en weekend euhm ja das meer zo een 20 per dag ofzo ..tis eigenlijk wel te mjah u gotta die from something.. peace"
"de zogezegde 'afkick' hangt gewoon van persoon tot persoon af.. hoe deze persoon is opgesteld enzo.. iedere persoon is anders... sommige mensen hebben totaal geen last ervan en sommige wel.. maar neem maar eens het heel weekend door iedere dag paar pilletjes.. en let dan op de maandag ... dan heb je mss geen afkick maar ga dan naar dinsdag..zoals vandaag..ik kan het weten, geloof mij... kheb hele weekend mij goe gevoeld... no afkick nix.. gistre viel nog wel mee ma vandag damn......"
"paddo's of truffels maakt niet uit hoe het smaakt.. wil je een fantastische trip beleven just eat it!! lol peace"
"TRIPS ZIJN GEWOON FANTASTISCH !! de eerste keer dat ik ooit aan een trip begon was door paddo's te eten maar ik had maar 3/4 portie en het viel ammel goed mee.. de effecten waren enz.. maar ik vond echt dat ik niets echt bijzonders had meegemaakt.. dus over naar Trip 2: dit maal waren we met 3, ik en nog twee kameraden.. we gingen ieder een volledig bakje truffels opeten... volledig bakje opgevreten.. we zaten op dat moment in een dorp van kameraad.. en we hadden 1 fiets bij.. toen gingen we door het veld stilletjes naar de stad wandelen.. ik was aan het fietsen en op het moment dat de trip zowa begon, lukte het echt niet meer tegoei om te fietsen, toen fiets gewoon in het veld gelegd tot dag erna... toen verder de hele avond zitte wandelen door hele stad uit... een bos ingeweest in het donker.. dat was pas flashe... we waren 5 meter verder op een half uur in dat bos.. we probeerden onze weeddealer een sms te sturen omdat we goesting hadden in een joint...maar dat lukte totaal niet meer.. die fucking gsm, alle knopjes kwamen gewoon van het scherm af als je erop drukte.. de grond in dat bos... ginge gewoon allemaal in elkaar.. mooie flasheffecten gewoon... na het bos liepen we gewoon met ons 3 trippend door de stad uit.. en overal waar we mensen zagen keken ze zo heel raar naar ons...warschijnlijk omdat we zo fel opvielen...zo noia aant trippe gewoon.. ook een joint rollen lukte echt niet meer..die 2e trip was in juli 2004.. hierna heb ik nog dikwiljs willen trippern maar oftewel wou de rest niet meedoen of hadden we geen tijd om nr maas te gaan of hadde we geen rustige plek... toen in augustus had ik nog es zin om paar bolletjes af te gooien...dacht ask nie kan trippe dan mer van iets anders flashe.. had ik 6 bolle afgegooid en man van die schijven heb ik wel zitte flashe ze.. het waren er naamloze ma zo fel hebk nog nooit ervan geflasht! als ik praatte bleef men kaak gewoon bibberen.. je hoorde als ik praatte dat men kaken bibberden.. ik begon echt paranoia te worden van alles.. zo ook op men 18 verjaardag had ik bollen gegooid.. toen gewoon met de scooter nr maastricht gereden....dat was ook wel te gek hoor..rijden onder de xtc=bom ! lol maar fuck die xtc nu, want das toch maar shitty harddrugs... ben nu al drie weken thuis, gewoon geen zin meer om nr school te gaan enz... kwam ik dinsdagavond rond een uur of zeven bij een kameraad zen thuis.. zei hij tegen me dat zen broer nog een half bakje truffels had staan op zen kamer.. ik zo laat mij da opvreten.. hij da gehaald... ik was al redelijk gaar na 6 poekels.. en hadde gene weed meer dus ik da opgevreten.. en jah dacht echt dak het nie zo fel ging voelen van een half bakje maar damn het was een geslaagde trip ze! zo een chillige trip hadk nog nooit meegemaakt... we zaten gewoon in de living van zijn thuis voor zen computer.. ik lag in de zetel gewoobn volledig te chille en nr zo heel chillige muzie te luistere.. daarna toen hij ging maffe was ik nog aant trippe.. toen ging ik gewoon nr mijn thuis met de scooter.. maar aant trippe en het regende zo fel... dat ik gewoon alle regendruppels in verschillende kleuren voor men ogen zag afkomen dus kortom ik zag nix meer dan kleuren op de baan!! enkele keren per ongeluk de stoep opgereden.. dit doek wel geen tweede keer hoor.. trippend scooter rijden.. gestoord gewoon.. mjah kan blijve vertellen over die 3 trips dak heb meegemaakt ma fuck it, im out.. peace"
"goddamn heeft iemand er een foto van of uitleg.. op internet kan ik mer nix vinden... een roachclip is zoiet met een sticky vast te houdden maar hoe rolle ze die in amerika..die pure stickys? peace"