Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ahaha ik kreeg in de derde klas een briefje naar me toegegooid van een paar jongens.. 'ga je mee jointje roken?' ik wou het altijd al is doen dus tuurlijk ging ik mee.. nounou ik voelde er niks vann ik had er iets heels groots van verw8.. de keren daarna begon ik pas te begrijpen hoe t is als je stoned ben.. wowwww wat werd k vroeger stoned van één jointje ahahaha.. ik moet nu nog wel is lache om die beginners die segge dat se kaboutertjes hebbe gesien enso.. pffff ahaha als je weet wat wiet echt met je doet..."
"NA T ETEN OP EEN CHILLE PLEK ZIJN MET DE ZON ERBIJ EN GENOEG ETEN EN DRINKEN HEBBEN EN AL JE MATEN WAAR JE OP DAT MoMENT ZIN IN HEB EN EEN DIKKE VETTE WIERIEZAK EN DAARNA LEKKER PITTEN...... DAT NOEM IK PAS ZALIGGGGG !"
"STOOOOOOOOOOONEEDDDD MET EEN LANGE O"
"gewoon puur kaartblaze met die dinge wooww ben er so TE DRONKE van geweest whaaaa krijg t nu nie meer door me strot maar t is echt te lijppp !"
"Dzy zei: Stel, er zou zo'n turk doodgemaakt worden. Achteraf blijkt dat zij het niet gedaan hebben. OEPS Daarom bestaat er in veel landen een rechtssysteem, die is juist bedoeld om dit soort zaken uit te zoeken, en ook om een rechtvaardige (?) straf te geven mochten ze schuldig zijn. Ik ben van mening dat eigen rechter spelen nooit een optie is, ook al ben je zo kwaad. Klik om te vergroten... heel veel mensen sijn niet voor eigen rechter spelen.. tot het ze zelf overkomt of iemand van wie ze houden.. dan draait er echt wel een knoppie om in je hoofd en dan maakt het rechtssysteem je geen moer meer uit.."
"ben wel stoniemalonie nu :P"
"FAKKING TE STONEDDD VOOR ET OOGG IKKKKKKKK HEB VAKATNIEEEEEEEE!!!"
"SNOWWHITE VAN COFFEESHOP KINGSTON.. (amsterdam natuurlijk) ROOK 1 JOINTJE EN JE BENT HEEEEEELEMAAL HEENNNN !! JACK HERRER COFFEESHOP DAMPKRING.. (Amsterdam) HASJ MOONLIGHT.. zooooo superstoned word je hiervannn als je ooit naar een goede shoppa wilt in amsterdam ga dan naar 2e kamer Speak easy Kingston (toppie) Dampkring Old church"
"OPGEZWOLLE (nederlandse rappers uit zwolle) niet iedereen houdt ervan maar als je er wel van houd weet ik zeker dat deze op je top 10 lijstje komt te staan.. té chill als je spaced van de haze hihi"
"DarkScope zei: BobG zei: Je hebt gelijk, ik moet mezelf een beetje leren vermaken zonder drugs, moeilijke taak.. Klik om te vergroten... idd, kvind t zo raar. Voordat k begon met wiet roke ( en dus ma 1 drugs gebruikte en dat was alcohol ). Kan k moeilijk ng zonder enige vorm van drugs. drvoor had k geen behoefte eraan ma nu vind k n leven zonder drugs maar saai, terwijl k t niet saai vind als k gwn n paar daagjkes achter elkaar nuchter ben, ma dan heb k wel ng altijd in me hoofd dat k dan binnekort ga gebruiken. Echt raar mja. Klik om te vergroten... hahahahah t is net of ik t schrijf.. ik heb t ook !!! sinds ik wietjes rookk kan ik gewoon niet meer zonder.. maar als t moet kan ik wel een paar dagen nuchter zijn ja.. als er geen wiet in me omgeving is ofszoo.. maarree dan denk k er ook altijd aan dat k t wel weer ga doen.. hmmmmm wat drugss allemaal wel nie met je doet.. ben wel loesoe trouwens .. nu lekker slapen.. over paar uur examen !"