Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Busta , Missy, DMX, Mary J etc - TOUCH IT (REMIX)... De gekste..."
"Lekker White Widdow in het hartje van R'dam smoke is toch het beste.En anders NL-X of PP ofzo (Standaard).."
"Nicotine en Koffie.. Vanmiddag heb ik ff wat te smoken uit me VD'tje (voordeelbag)... Ik weet niet welk merk het is ... kinda huismerk probably"