Hallo allemaal, ik heb hier een account aangemaakt omdat ik ervaringen over stoppen met blowen aan het googlen was en deze site tegenkwam.
Ik heb 10 jaar lang dagelijks geblowd en laatste jaren ook extreem veel, de eerste stak ik op nadat ik 15 minuten wakker was, rookte als ik een gemiddelde nemen moet ongeveer 8 joints op een dag, nu ben ik gestopt sinds afgelopen vrijdag heb daar goede persoonlijke redens voor,en ga het ook zeker volhouden! maar ik ondervind nog steeds veel vervelende afkickverschijnselen zoals oa het welbekende slecht in slaap komen,drang naar ontspanning door het roken van een jointje,trillerig,vaak hoofdpijn,nerveus,regelmatig last een vervelende druk op mijn borst rond mijn hartstreek wat daarna gespaard gaat met vervelende hersenspinsels en benauwdheid.
Ik ben bekend met hyperventilatie en paniekaanvallen en het heeft daar sterk wat van weg,ook heb ik erg last van moodswings ..voel de emoties die altijd weggekropt zijn door het roken van jointjes , ik kan erg moeilijk stil blijven zitten of liggen, de klachten zullen vast naarmate de dagen,weken,maanden gaan verstrijken vast gaan afnemen maar het blijft vervelend .
Ik ben dus 100% van mening dat Cannabis zowel geestelijk als lichamelijk erg verslavend is bij chronisch veel gebruik ervan!
Ik heb mijn gevoel uitgebreid omschreven voor de toekomstige mede quiters die zichzelf afvragen of bepaalde klachten normaal zijn bij het afkicken van Cannabis en dat ze na het lezen van dit evt. wat rust in zichzelf vinden ,omdat voor mij persoonlijk het inlezen over stoppen met Cannabis een goede ruggesteun is.
voor de mensen in hetzelfde schuitje hou vol
de groeten
![:wink:]()