Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Kwou even reageren op de post van Jeany_Dijk. Het is voor mij namelijk zo herkenbaar wat betreft drugsgebruik in relatie tot ADD. Ik heb zelf nooit een diagnose laten stellen, maar sinds ik dus ruim 2 maanden gestopt ben met blowen, durf ik bijna mn hand in het vuur te steken dat ik een typische ADD'er ben. Zelf merk ik zoveel afkickverschijnselen, dit terwijl veel mensen in mijn naaste omgeving blijven zeggen dat het mentale afkickverschijnselen zijn. Ik wil even bevestigen dat dit totaal niet waar is !!! Nu na 2 maanden heb ik juist meer mentale afkickverschijnselen, de eerste 2 maanden waren echt dramatisch, zo kan ik het wel noemen. Niks ten nadele van jou reactie, maar zeg aub niet tegen mensen die gestopt zijn met blowen dat ze alleen mentale afkickverschijnselen hoeven te verwachten. Dit voelt als het ware als een steek in je rug, alsof mensen je niet geloven als je dat zegt. Het is namelijk al moeilijk genoeg om het bespreekbaar te maken. Dus please mensen blijf er niet in geloven dat cannabis alleen mentale afkickverschijnselen veroorzaken.........."