#1
Als je stopt met blowen rook je meestal ook minder tabak aangezien de meeste mensen tabak bij hun joint doen. Als het nicotine niveau te laag word krijg je ontwenningsverschijnselen zoals:
gespannen-, rusteloos- en prikkelbaarheid, slapeloosheid en lichamelijke klachten zoals bijvoorbeeld buik- en hoofdpijn.
misschien komt het daardoor?
gespannen-, rusteloos- en prikkelbaarheid, slapeloosheid en lichamelijke klachten zoals bijvoorbeeld buik- en hoofdpijn.
misschien komt het daardoor?