#1
mee eens
ik rook het al 16 jr en ik heb ook last van koud zweet,trillen,sagareinig,opvliegerig als ik weer een poging doen,en inderdaad je krijg een bepaalde lichaamsgeur,alsof al die rottigheid eruit gegooid word
caatje zei:zelf gebruik ik te weinig om afkick verschijnselen te gebruiken. Maar een vriendin vanmij rookt al zo'n 23 jaar dag in dag uit wiet, ze staat er mee op en ze gaat er mee naar bed. Die vertelde de laast dat als ze een dag zonder zat ze lag te zweten in dr bed en overgeven, stinken uit dr huid hoofdpijn, misselijk, kortom ziek. Dit houdt een aantal dagen aan tenzij ze gewoon weer een jointje neemt. Je kunt me veel vertellen maar dit zijn toch echt wel afkick verschijnselen
ik rook het al 16 jr en ik heb ook last van koud zweet,trillen,sagareinig,opvliegerig als ik weer een poging doen,en inderdaad je krijg een bepaalde lichaamsgeur,alsof al die rottigheid eruit gegooid word
