Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAfkickverschijnselen van Cannabis!

Afkickverschijnselen van Cannabis!

101 antwoorden
62 weergaven
18-5-2026
p
paulaLid
01-01-2024, 00:00
#1
mee eens

caatje zei:
zelf gebruik ik te weinig om afkick verschijnselen te gebruiken. Maar een vriendin vanmij rookt al zo'n 23 jaar dag in dag uit wiet, ze staat er mee op en ze gaat er mee naar bed. Die vertelde de laast dat als ze een dag zonder zat ze lag te zweten in dr bed en overgeven, stinken uit dr huid hoofdpijn, misselijk, kortom ziek. Dit houdt een aantal dagen aan tenzij ze gewoon weer een jointje neemt. Je kunt me veel vertellen maar dit zijn toch echt wel afkick verschijnselen
Klik om te vergroten...

ik rook het al 16 jr en ik heb ook last van koud zweet,trillen,sagareinig,opvliegerig als ik weer een poging doen,en inderdaad je krijg een bepaalde lichaamsgeur,alsof al die rottigheid eruit gegooid word
H
HBLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ben nu met 'n poging bezig, vijf dagen niet geblowd. Is in principe 'n record. Heb ik er echt moeite mee. Kan amper slapen, lig uren wakker in m'n nest, heb 'n heel zwaar hoofd en voel me aan de ene kant klote, maar aan de andere kant voel ik me beter dan ik me in jaren heb gevoeld. Moet 't eigenlijk volhouden, maar twijfel nu wel. Misschien moet ik op vakantie naar 'n land waar je echt geen drugs kunt krijgen of waar je echt geen drugs mee naar toe kunt nemen. Maja kost weer geld en tijd. Suc6 iedereen :confused:
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
HB zei:
Misschien moet ik op vakantie naar 'n land waar je echt geen drugs kunt krijgen of waar je echt geen drugs mee naar toe kunt nemen.
Klik om te vergroten...

in elk land is t te verkrijgen, het is alsof het op je voorhoofd staat geschreven dat je een gebruiker bent. Op de een of andere manier is er altijd wel wat te ritselen
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#4
caatje zei:
HB zei:
Misschien moet ik op vakantie naar 'n land waar je echt geen drugs kunt krijgen of waar je echt geen drugs mee naar toe kunt nemen.
Klik om te vergroten...

in elk land is t te verkrijgen, het is alsof het op je voorhoofd staat geschreven dat je een gebruiker bent. Op de een of andere manier is er altijd wel wat te ritselen
Klik om te vergroten...

Denk jij dat je in Thailand ofzo het risico durft te nemen?! :beer:
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Een goede dealer ziet idd aan je kop of en wat je gebruikt. En sowieso onbewust zoek je ook altijd wel die situaties op, maar in Thailand zou ik me nog wel inhouden.
K
KnikkerLid
01-01-2024, 00:00
#6
Als je stopt met blowen rook je meestal ook minder tabak aangezien de meeste mensen tabak bij hun joint doen. Als het nicotine niveau te laag word krijg je ontwenningsverschijnselen zoals:
gespannen-, rusteloos- en prikkelbaarheid, slapeloosheid en lichamelijke klachten zoals bijvoorbeeld buik- en hoofdpijn.

misschien komt het daardoor?
T
TommetjahLid
01-01-2024, 00:00
#7
ik heb het niet, maar ik ben 15 jaar en ik blow nog maar een paar maandjes, wel logisch dat ik het nog niet heb :P
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#8
mmm, zal voor het grootste deel wel tussen je oren zitten dan die afkickverschijnselen :)
e
esprinsesLid
01-01-2024, 00:00
#9
ik ben sinds 2 dagen gestopt met blowen,na ruim 10 jaar lang dagelijks minstens 6 a 8 jointjes gebruikt te hebben.
Ik heb wel degelijk last van afkickverschijnselen: bibberen,snelle hartslag,niet kunnen poepen,niet goed kunnen slapen,zweten en dat alles doorspekt met een angstgevoel.
zijn er meer mensen die dat hebben?
a
acidboyLid
01-01-2024, 00:00
#10
Slapper en lusteloos? Ik voel me na een paar dagen ondanks slecht slapen juist fitter. Ook wel logisch vind ik.
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik zeker wel; ik slaap niet als ik stop en ik ben idioot druk. Maar het kan ook zijn dat ik normaal zo ben en stoned niet en dat ik dus denk dat het afkickverschijnselen zijn maar dat ik mijzelf weer ben geworden. Ik weet het niet eigenlijk, voorlopig stop ik maar gewoon niet.
B
BonerLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik kan dan niet slapen, denk gewoon constant aan wiet, en wat ik zou kunnen doen als ik stoned ben.

Kverveel me gwoon dan!
r
raizeredgeLid
01-01-2024, 00:00
#13
alleen geestelijk dat je zin heb in een joint maa volgens mij lichamelijk is het niet heb nog nooit wat gevoelt van de keren dat ik gestopt ben
a
acidboyLid
01-01-2024, 00:00
#14
Niet slapen, veel zweten, veel drukke gedachten en nogal chaos in mn hoofd. Gehoorshallucinaties, maar die heb ik maar 1 keer gehad toen ik stopte, ik lag dan altijd wakker in bed en dacht dat ik dingen hoorde die er totaal niet waren. En dat constant een paar nachten achter elkaar, erg irritant.

Met name 's avonds werd ik superonrustig en druk (maarja, dat was normaal ook mn blowmomentje).
P
Purple hazeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik had toen ik stopte met full time blowen (1 keer per dag) dat ik moeilijk sliep.
T
TalecLid
01-01-2024, 00:00
#16
SpacingBen zei:
- mijn korte termijn geheugen is behoorlijk achter uitgegaan...
Klik om te vergroten...
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#17
Cannabis is niet echt verslavend, maar de afkick draait meer om nicotine en de derde oog.
f
forslureLid
01-01-2024, 00:00
#18
wat een bullshit man cannabis niet verslavend

echt regel recht onzin ik werk met jongeren die ZWAAR verslaafd zijn aan cannabis en die kunnen gewoon niet stoppen zonder hulp!
A
Afghaan-GekLid
01-01-2024, 00:00
#19
geen afkick- maar ziektebeeld komt terug :

-slechte concentratie
-lusteloos en leeg gevoel
-snel ergeren

hoe lang ik ook stop - dat is mijn " afkickverschijnsel" : Adhd/depressief

maar zodra ik dagelijks 4 a 5 jointjes rook en dat volhou-ben ik minder leeg - en beter geconcentreerd- ook veel minder geprikkeld.
P
Purple hazeLid
01-01-2024, 00:00
#20
Alles is zoiezo geestelijk verslavend. Zelfs internetten of tv kijken.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."