#1
Alles is zoiezo geestelijk verslavend. Zelfs internetten of tv kijken.


pipoxyz zei:de keren dat ik getopt was, had ik een paar dagen last met het in slaap vallen (oplossing 3 mg melatonine p/n voor een weekje ofzo)
Ook had ik meer energie (maar ik ben manisch depressief, dus plotselinge energieboosts ben ik wel gewend)
naja..ik zou meer moeite hebben met het stoppen van koffie als het puur om afkick verschijnselen gaat.
Bij wiet ben je niet verslaafd aan de werkbare stof, maar aan de wijze van toediening.
En iedereen die mij niet gelooft eet maar eens een weekje spacecake.. wedden dat je het niet volhoudt?...je wil die joint of die pijp...
en Daar ben je aan verslaafd.
Ik werd al gek toen ik die nicotine uit de tabak voor mn jointjes had gehaald...de joints gaven volledig geen voldoening meer.
Ik weet zeker dat iemand die dagelijks een paar kopjes wietthee drinkt, daar zo zonder problemen mee kan stoppen.
Gaajmuh zei:Ik was 9 toen ik voor het eerst een joint rookte. 1 maand later was het een dagelijkse bezigheid.

pas? :PEen vriend van me, die pas op zijn 12de begon
Dus jij begon met blowen toen jij er nog geen haar op had?![]()
SpacingBen zei:Hebben jullie ook last van afkickverschijnselen na het stoppen met dagelijks Cannabis gebruik? Ik heb ze namelijk wel! Vaak heb ik na vakanties waarin ik bijna iedere dag gebruik last van de volgende dingen:
- Ontzettend actieve hersenen, ik heb dan ook de behoefte erg veel te praten.
- Als ik iets vertel heb ik soms moeite met het einde van mijn verhaal, aan het einde vertel ik niets toe dienende informatie...
- Tegen de avond heb ik wel eens lichte hoofdpijn(dit hoeft natuurlijk niet per se een afkick verschijnsel te zijn, maar wie weet) Als ik dan hoofdpijn krijg en ik gebruik tegen de pijn cannabisheb ik ook extreem veel nodig er wat van te voelen...
- Ik heb meestal niet zoveel zin om te eten of heb honger op rare momenten... Wil verder vooral veel snoepen...
- Op sommige momenten ontzettend veel energie!
- mijn korte termijn geheugen is behoorlijk achter uitgegaan...
En onwaarschijnlijk(edit: De nederlandse taal wordt respectloos gebruikt) zijn er nog wel meer dingen maar die ben ik op het moment even vergeten:P
Ben nu 3 dagen gestopt en heb van het meest van daarboven nog last:P Al vind ik niet alles echt een last te noemen want veel nadenken en die energie kan ook een voordeel zijn!
Hoe zit dat bij jullie?
SpacingBen zei:Ontwenningsverschijnselen: alleen bij mensen die langdurig en veel gebruikt hebben.
Zij kunnen last krijgen van: onrust, zweten, hoofdpijn, problemen met inslapen en trillen.
Toch wel mogelijk dus, ontwenningsverschijnselen...
Hoezo je kan niet verslaafd raken aan Cannabis? :P
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."