Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Goedeavond iedereen Ik heb hier even een acount aangemaakt omdat ik een dringende vraag heb Ik ben krachtsporter en wil wedstrijden gaan doen, nu heb ik me een tijdje geleden opgegeven om een wedstrijd mee te draaien, so far so good, maar nu komt het... Al een dikke 10 jaar rook ik dagelijks weed en 2 weken geleden werd me vertelt dat er op die wedstrijd, die volgende week is, een dopingcontrole zal plaatsvinden, toen ze me het vertelden heb ik de keuze gemaakt om voor die wedstrijd te gaan en heb ik het blowen gelaten voor wat het was Op de dag van de wedstrijd zal ik dus een 3-tal weken niet geblowt hebben en nu werd me verteld dat ik voor een negatieve dopingcontrole 5-6 weken moet gestopt zijn?! Met andere woorden dus, I'm F*****..... Nu is mn vraag, zijn er manieren om de weedsporen sneller te kunnen laten verdwijnen uit de urine? Ik heb gehoord dat er in de smartshops iets te verkrijgen is dat het kan maskeren, zien ze dit dan in die controle of niet?!"
"Bedankt voor de reacties! Vet verliezen op een week tijd zie ik niet zitten, ben al 1 van de lichtste op het veld en de wedstrijd afzeggen zie ik al helemaal niet als optie. Ik mag door een wildcard meedoen aan een kampioenschap en het is helemaal niet gegarandeerd dat ik me volgend jaar weer kan plaatsten..."
"@Oom Klaas Hoe laat je die 90% dan sneller verdwijnen?! @stuikeuh Toch wel! Hier in België staat het op de dopinglijst en zoeken ze er 100% zeker weten op, begrijp het zelf ook niet maarja... 't is zo"
"Dan moet ik wel weer oppassen dat die pilletjes dan weer niet op de lijst staan, hir in België kun je zelfs geschorst worden als je 4 maanzaadbroodjes eet voor de wedstrijd las ik op de dopinglijn sit, go figure Op het wietforum kreeg ik deze link https://www.opengrow.com/index.php?show ... drug+testn misschien wel interressant, creatine gebruiken en trainen doe ik sowieso al"
"Ondertussen heb ik de uitslag binnen gekregen, er werd niets verkeerd gevonden, happy, happy, joy, joy"
"Ik ben na een dikke 10 jaar zwaar blowen al enkele weken gestopt, viel eigenlijk beter mee dan ik dacht, ik denk vooral omdat ik "die switch in mn hoofd" heb kunen maken Bijwerkingen bij mij zijn vooral levendigere dromen (net echt!), spraakwatervallen en a bad case off hyperactieviteit Een dik jaar terug ben ik eens gedwongen moeten stoppen en toen lukte het voor geen meter"