Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"hoi, waar zal ik beginnen.ik en men vriend hebben 4jaar elke dag geblowd.we zijn van de ene dag op de andere gestopt.ja en al wat ik hir zie staan komt me bekent voor.mar ik hb ook kippevel op men kop en dat ik nu in drukke ruimtes komik me soms mot vasthouwe aan iets of ik val van men stokske...kan dat ook daar van zijn?ik heb ook voor ik men vriend leerde kennen4j elke dag speed gesoven.en int wekend nog een pilletje of 6 ja had ik het toen gewten..pfff soms word ik echt gek.dan denk ik dat ik een tumor ofzo in men kop heb..wat ik soms wel niet voel in men kop...zou dit echt aleaamtussen men oren zitten..maar de gootste vraag hoe kom ik er vanaf?ik moet me soms echt door elke ag heensleuren..we zijn nu 3weken gestopt met smoren..n dus 5j terug ben ik op enedag op andere ook gestopt met speed enz..en rook ook niet meer al 4jaar..e ja heb dus een jaar niets genomen maar ton zopen we elk weeknd goed e ha ik nachtwerk..is het nu echt gewoon worden aan het normale leven..pff man wete wel hoe goed dat het al doet dat ik dat hier is kan neertypn..hoop wat reacties te krijgen. alvast bedankt. grtzzz kelly"