#1
ik koop altijd bij de dealer,
aangezien ik in belgenland woon en net geen 18 ben.
ik vind het best belachelijk om de grens over te steken om toch maar te proberen en met lege handen naar huis te gaan.
aangezien ik in belgenland woon en net geen 18 ben.
ik vind het best belachelijk om de grens over te steken om toch maar te proberen en met lege handen naar huis te gaan.

