Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWiet halen bij dealer.

Wiet halen bij dealer.

65 antwoorden
27 weergaven
18-5-2026
g
gamezzLid
01-01-2024, 00:00
#1
ik koop altijd bij de dealer,
aangezien ik in belgenland woon en net geen 18 ben.
ik vind het best belachelijk om de grens over te steken om toch maar te proberen en met lege handen naar huis te gaan.
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hellraiser_[NL] zei:
ik haal zelf niet bij een dealer vertrouw het niet kan kut spul zijn
heb zelf wel gekweekt en dan zag je dat meestal aleen vrienden kopen

de gemidelde nederlander koopt gewoon in de shop
Klik om te vergroten...

En die wiet uit de shop kan niet mee gekut zijn? Komt ook via de achterdeur!

Jij hebt immers ( als het goed is dan :wink:) even goede ogen, neus en vinger dan de shopeigenaar of medewerker die het inkoopt.

OT: Heb zelf idd alleen is bij een vriend die wat gekweekt had gekocht.

+ punten van dealer:

- goedkoper.
- meer dan 5 gram.

- punten:

- Minimale pakkans
- kans om echt genaait te worden
- eerst een hoop gezeik met bellen en afspreken ed.
i
ikgebruikniksLid
01-01-2024, 00:00
#3
home made ofcourse! heb nog aardig wat, als ze een inval doen ben ik de lul :tearsofjoy: maar het ligt bij een mattie
b
bluLid
01-01-2024, 00:00
#4
Eigenlijk haal ik altijd bij de shop, maar als iemand die net een paar plantjes heeft geoogst mij wat aanbied dan zeg ik daar meestal geen nee tegen (mits het een beetje te roken is, natuurlijk).
g
gtedbroLid
01-01-2024, 00:00
#5
Nou het gaat er meer om dat ik de wiet die ik op dit moment koop buiten de shop gewoon een stuk beter te roken is dan de wiet uit de shop voor dezelfde prijs.
Het is gewoon hele spacende wiet die veel meer een mindhigh geeft dan het lome gevoel(wat ik soms ook wel lekker vind.)
Ik haal het voor €7 de gram, maar als je meer koopt krijg je ook lekkere korting en de zakjes zijn ook lekker vol (meer dan een gram). Hij zegt dat het helemaal biologisch geteeld is en geen troep in gebruikt is. Het is trouwens een haze-soort.

Maar wil ik voor deze prijs een gram in de shop kopen, dan heb ik 2 keuzes skunk of White Widow. Ben een beetje uitgekeken op deze soorten.
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#6
ikgebruikniks zei:
home made ofcourse! heb nog aardig wat, als ze een inval doen ben ik de lul :tearsofjoy: maar het ligt bij een mattie
Klik om te vergroten...

You are verry smart :rolleyes:

Wacky zei:
- punt van allebei: niet open om 7:41 sochtens.
Klik om te vergroten...

Als je dealer een ook een pepdealer/junk is misschien wel:P

En hier gaat 1 shop om 8 uur open, had je dus kwartiertje moeten wachten:P
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#7
Wacky zei:
- punt van allebei: niet open om 7:41 sochtens.
Klik om te vergroten...
zijn echt wel shops open rond die tijd
E
ExtisiLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ja, ik haal wel is bij mijn buurjongen en een paar keer bij jongens uit mijn klas.
Dit was drie keer niks..
Doe mij maar van de shop :/
Natuurlijk is niet al het spul van dealers gewoon slecht, maar deze keren die ik bij een dealer heb gehaald, dit was buitengewoon troep. Het stinkt, het is vies op de keel, het is gewoon smerig.
Lang leve de shop ! :stoned:
g
gtedbroLid
01-01-2024, 00:00
#9
PepTalk zei:
+ punten van dealer:

- goedkoper.
- meer dan 5 gram.

- punten:

- Minimale pakkans
- kans om echt genaait te worden
- eerst een hoop gezeik met bellen en afspreken ed.
Klik om te vergroten...
Ja ik hoef niet echt te bellen ofzo, ik kom hem vaak tegen in de kroeg waar ik zo goed als elk weekend kom. En de kans om echt genaaid te worden is zo goed als nihil, ik kan hem vertrouwen in zoverre dat ik degene al 6 jaar ken, niet als vriend maar wel als goede kennis.
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#10
hier is een 2 gramzak bij mijn vaste taxi goedkoper, betere wiet en meer wiet als bij de coffeeshop. of we gaan naar eindhoven, of we bellen die dealer op, die brengt het naar waar je maar staat en je krijgt voor 14 euro een top zo groot als een kippenei...
b
brutus420Lid
01-01-2024, 00:00
#11
1percent zei:
inderdaad alleen als een bekende/vriend een kweekje heeft wil ik nog wel es wat aanschaffen, verder gewoon naar de shop :stoned:
Klik om te vergroten...

Lekkere skywalker bij gili . :stoned: mazar/blueberry
B
BlueGamerLid
01-01-2024, 00:00
#12
PepTalk zei:
ikgebruikniks zei:
home made ofcourse! heb nog aardig wat, als ze een inval doen ben ik de lul :tearsofjoy: maar het ligt bij een mattie
Klik om te vergroten...

You are verry smart :rolleyes:

Wacky zei:
- punt van allebei: niet open om 7:41 sochtens.
Klik om te vergroten...

Als je dealer een ook een pepdealer/junk is misschien wel:P

En hier gaat 1 shop om 8 uur open, had je dus kwartiertje moeten wachten:P
Klik om te vergroten...

Eigenlijk 19 minuten XD :beer:
1
1percentLid
01-01-2024, 00:00
#13
inderdaad alleen als een bekende/vriend een kweekje heeft wil ik nog wel es wat aanschaffen, verder gewoon naar de shop :stoned:
g
gtedbroLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik kan me niet voorstellen dat ik aan vrienden zou kunnen verkopen, zou me gaan schamen als ik winst op ze zou maken.
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#15
BT2303 zei:
Ik kan me niet voorstellen dat ik aan vrienden zou kunnen verkopen, zou me gaan schamen als ik winst op ze zou maken.
Klik om te vergroten...
dan verkoop je het voor kostprijs...


jij moet toch ook moeite er voor doen en er risico voor nemen. je vrienden hoeven niet bij je te kopen hoor...
i
iSmokexLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ja, via een vriend van me. Ik vertrouw het wel omdat het dus een vriend is en ze ook aan de shop verkopen. Is gewoon goed te roken dus mij hoor je niet klagen. Als de persoon in kwestie niet diezelfde dag (of te laat op die dag) kan afspreken ga ik gewoo naar de shop. Of als de plantjes nog in de groei zijn natuurlijk.
g
gtedbroLid
01-01-2024, 00:00
#17
SperSIZEboon zei:
BT2303 zei:
Ik kan me niet voorstellen dat ik aan vrienden zou kunnen verkopen, zou me gaan schamen als ik winst op ze zou maken.
Klik om te vergroten...
dan verkoop je het voor kostprijs...


jij moet toch ook moeite er voor doen en er risico voor nemen. je vrienden hoeven niet bij je te kopen hoor...
Klik om te vergroten...
Nouja, wat is de kostprijs van een een paar gram, dat is volgens mij echt zo goed als niets.
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#18
SperSIZEboon zei:
Wacky zei:
- punt van allebei: niet open om 7:41 sochtens.
Klik om te vergroten...
zijn echt wel shops open rond die tijd
Klik om te vergroten...
hier van 4 uur smiddags tot 12 uur snachts...
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#19
Damn, 4 uur??

In Schagen half 12 en Den Helder 2 uur.
2 uur vind ik eigenlijk wel laat genoeg gezien de slijterij gewoon om 9 uur z'n deur opengooit :tearsofjoy:

En alle 2 die shops zijn 12 uur open, dus tot half 12 's avonds en 2 uur 's nachts.
H
Hellraiser_[NL]Lid
01-01-2024, 00:00
#20
ik haal zelf niet bij een dealer vertrouw het niet kan kut spul zijn
heb zelf wel gekweekt en dan zag je dat meestal aleen vrienden kopen

de gemidelde nederlander koopt gewoon in de shop

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."