Casto - castoned.
Eek a mouse - sensee party
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=57hQjQzhE3w[/youtube]
Edit: nou de yt doetm niet denk ik Eazy E - down 2 tha last roach
#4
Reggea is heerlijk om naar te luisteren en pink floyd vind ik ook heel fijn
#5
Omdat er iets van drugs in de titels voorkomt is het toch geen muziek voor stoners? ik luister als ik gaar ben écht niet dit soort muziek, liever richting de minimal (aanrader) of club/house, en dan niet dat mainstream gedoe...
John Lee Hooker en Grateful Dead zijn twee van m´n favorieten.
Ook de Amerikaanse alternatieve rockband ´Cage the Elephant´ gaat er bij mij stoned lekker in.
En natuurlijk your average reggae.
#9
mooie nummers
#10
Deze gaat niet echt over wiet maar vind ik wel altijd lekker als ik stoned ben:
[youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/q1clNlQdL4Y&hl=nl&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/q1clNlQdL4Y&hl=nl&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube]