#1
zo had ik onlangs een blunt gerold, een van m'n eerste.BT2303 zei:Ja, laatste stukje of ik ook niet te hebben, vooral omdat ik beroerde tippies fabriceer. Maar in 2x oproken doe ik wel als ik wat duurdere/betere wiet heb, anders gooi ik hem gewoon weg.
Omdat ik het tipje nogal slecht had gedraaid kreeg ik bij een van m'n laatste hijsjes een stuk wiet binnen, heb ik de boel daar bijna onderkotst
Rook en brokjes zijn niet lekker


