Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMijn laatste jointje was een ...

Mijn laatste jointje was een ...

1608 antwoorden
293 weergaven
18-5-2026
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#1
Mind_blowing zei:
rolvloei-jonko (perziksmaak) van ±30 cm, met ±3 gram christal haze en een zuinig lijntje blauwe pallmall shag :stoned:
Ben er nu nog van aan 't genieten, al zal 'k niet veel vaker rolvloei gebruiken ('t moet natuurlijk wel speciaal blijven, zoiets)
Moet wel zeggen dat 't draaiproces ook niet 't makkelijkste was wa'k ooit heb gedaan, maar dat zal wel verbeteren mettertijd :grin:
Klik om te vergroten...
ik heb ook nog rolvloei liggen, kersensmaak :hearteyes: , moet je inderdaad niet te veel roken :grin:

is trouwens wel fakking ongezond...
A
AntowLid
01-01-2024, 00:00
#2
bleuberry haze (0.5) van de black widow in maastricht + L&M tabak in een grijze rizla
M
Mind_blowingLid
01-01-2024, 00:00
#3
cropp zei:
Mind_blowing zei:
rolvloei-jonko (perziksmaak) van ±30 cm, met ±3 gram christal haze en een zuinig lijntje blauwe pallmall shag :stoned:
Ben er nu nog van aan 't genieten, al zal 'k niet veel vaker rolvloei gebruiken ('t moet natuurlijk wel speciaal blijven, zoiets)
Moet wel zeggen dat 't draaiproces ook niet 't makkelijkste was wa'k ooit heb gedaan, maar dat zal wel verbeteren mettertijd :grin:
Klik om te vergroten...
ik heb ook nog rolvloei liggen, kersensmaak :hearteyes: , moet je inderdaad niet te veel roken :grin:

is trouwens wel fakking ongezond...
Klik om te vergroten...

Had ik nooit bij stilgestaan, maar d'r zit wat in (d'r zitten af en toe van die gare geurtjes aan, dat kan gewoon niet anders dan dat 't slecht/ongezond *kuche* is.

OT: een goedgevulde .4 g Snowball joint, vrijwel geen shag, gedeeltelijk via de bong.
Lekker als wake-up blow, moet ik zeggen :grin:
k
kissmyassLid
01-01-2024, 00:00
#4
jointje van een gevonden zakje weed :grin: :xtc:
H
HislordshipLid
01-01-2024, 00:00
#5
Binnestebuiten gedraaide NLX met tabak.
1
1percentLid
01-01-2024, 00:00
#6
normaal gedraaide ketama-hasj met halfzware drum en normale bigvloei :tearsofjoy: :tongueout:
S
SittaManLid
01-01-2024, 00:00
#7
Een paar puurpijpjes NLX op een hele avond, weet niet meer helemaal precies hoeveel ik dus op had :rolleyes:
h
henkdevriesLid
01-01-2024, 00:00
#8
suikerbuikje
M
Mr.MackyLid
01-01-2024, 00:00
#9
Een 0.7 gram silver haze joint :stoned: Heb er anderhalf uur over gedaan om te smoken, was na paar hijsjes al knetter:P
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#10
Veel te lang geleden... :(
M
Maykel1986Lid
01-01-2024, 00:00
#11
een simpele Nepal-hasj joint..... maar wel lekker :mrgreen:
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#12
dikke witte weduwe, die deed wat ie moest doen :stoned:
M
Mind_blowingLid
01-01-2024, 00:00
#13
Dat zal een .5g Afgaan jonko geweest zijn, 2 rolletjes gedraaid in een 2D DNA-patroon xD.
Nooit geweten dat DNA zo lekker kon zijn..
k
knolselderijLid
01-01-2024, 00:00
#14
paar teugen, kon het tog weer niet weerstaan
f
funky_skunk_junkyLid
01-01-2024, 00:00
#15
een appel-martini blunt :kots: dus omgewisseld met m'n vriend voor een binnenstebuiten orange jointje :hearteyes:
M
Mind_blowingLid
01-01-2024, 00:00
#16
SmokeMe zei:
Het gaat niet om je voorkeur, maar goed.. wiet is gewoon sterker, hasj is leuk voor de smaak
Klik om te vergroten...

Hasj heeft een ander effect, ik merk wel verschil in werking maar niet in sterkte.
Zeker in combinatie met tabak..

edit: excuus voor de DP
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#17
lekker AK47-tje
A
AntowLid
01-01-2024, 00:00
#18
snowball (genesis, geleen)
W
WietjeLid
01-01-2024, 00:00
#19
White widow'tje !
Lekka lekka :stoned:
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#20
Gisteren..

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...678910...81
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."