#1
ik heb ook nog rolvloei liggen, kersensmaakMind_blowing zei:rolvloei-jonko (perziksmaak) van ±30 cm, met ±3 gram christal haze en een zuinig lijntje blauwe pallmall shag![]()
Ben er nu nog van aan 't genieten, al zal 'k niet veel vaker rolvloei gebruiken ('t moet natuurlijk wel speciaal blijven, zoiets)
Moet wel zeggen dat 't draaiproces ook niet 't makkelijkste was wa'k ooit heb gedaan, maar dat zal wel verbeteren mettertijd![]()
is trouwens wel fakking ongezond...



dus omgewisseld met m'n vriend voor een binnenstebuiten orange jointje