Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMijn laatste jointje was een ...

Mijn laatste jointje was een ...

1608 antwoorden
314 weergaven
18-5-2026
p
pascal828Lid
01-01-2024, 00:00
#1
super silver haze van het puurpijpje. :stoned:
s
spacelordLid
01-01-2024, 00:00
#2
DutchCookie zei:
kheb niks tegen Belgen, maar België zelf werkt echt belachelijk, niks daar kan simpel :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

Meeste mensen in België denken hetzelfde, dit land is naar de haaien.
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#3
Maar weer eens een pure joint goedgevulde white widdow heerlijk :grin:
D
DutchCookieLid
01-01-2024, 00:00
#4
spacelord zei:
DutchCookie zei:
kheb niks tegen Belgen, maar België zelf werkt echt belachelijk, niks daar kan simpel :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

Meeste mensen in België denken hetzelfde, dit land is naar de haaien.
Klik om te vergroten...

het is toch zo dat je onder 3 verschillende national services kan staan voor 3 verschillende personen in het gezin, waaronder ook nog weer verschillende regio's zijn die ook weer anders werken ofzo?
een vriend van me heeft het laatst uitgelegd maar dat was in het cafe dus ben ik het deels vergeten. maar ik weet nog wel dat het echt een vage zooi is waar je dingen moeilijker krijgt geregeld dan in Nederland :P

OT: lekkere dikke triple x met zware shag
L
LavalampLid
01-01-2024, 00:00
#5
Voorlopig nog gisterenavond in A'dam :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:

Heerlijk in jeugdherbergje, omringd door shops, met vrienden, in een lounge waar (uiteraard) wiet gerookt wordt door iedereen 24/7....

Ik mis mijn Canadese stoner nu wel die zijn truffeltjes had gegeten... :tearsofjoy:


heerlijk stonen
N
NorthernLightBELid
01-01-2024, 00:00
#6
wiet van een vriend uit 1 van de dikste zakken wiet dat ik ooit gezien heb :openmouth:
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ise-o-lator, zonder wiet, ook niet mis...
M
Muse24Lid
01-01-2024, 00:00
#8
dikke vette waarvan ik veel te kort van genoten heb want ik viel als een blok in slaap
Z
Zazuu.Lid
01-01-2024, 00:00
#9
spoetnik van de witte de with. Gewoon hasj, zoals je van hasj verwacht.
t
thunder-droopyLid
01-01-2024, 00:00
#10
een heerlijk hashblowtje met hash die ik van een vriend had gekocht, was echt helemaal super!
was na een half blowtje totaal van het pad af :stoned:
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#11
Schraal buitenwietje waar ik toch wel stoned van geworden ben...
l
lolnoobLid
01-01-2024, 00:00
#12
Super silver haze of zoiets. Hij was lekker :)
s
sethLid
01-01-2024, 00:00
#13
spacelord zei:
DutchCookie zei:
kheb niks tegen Belgen, maar België zelf werkt echt belachelijk, niks daar kan simpel :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

Meeste mensen in België denken hetzelfde, dit land is naar de haaien.
Klik om te vergroten...

Ok belgie poltiek whatever..

MAAR: je kan perfekt goeie weed vinden in belgie. Het is hier perfect mogelijk coffeeshop kwaliteit te vinden. Als je dit niet lukt, dan zoek je niet op de juiste plek, verkeerd milieu whatever...
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#14
In Nederland word ook veel teringzooi verkocht...
M
MathesonLid
01-01-2024, 00:00
#15
eentje met white choco van de Tweede Kamer. :)
S
S0s_90Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Een zelfgedraaide ice-o-later :stoned:
Haha die hakte er goed in :stoned:
I
IntoxicationLid
01-01-2024, 00:00
#17
S0s_90 zei:
Een zelfgedraaide ice-o-later :stoned:
Haha die hakte er goed in :stoned:
Klik om te vergroten...
:hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:
white pearl
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#18
Snow White ofzeau
A
Arthur KingLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ak47, paar daagjes geleden.
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik vergeet meestal na een paar uur wat ik nou precies gekocht heb, maar die naam boeit eigenlijk niet...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...6364656667...81
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."