#1
Laatste 'jointje': Over enkel ogenblikken een puurpijpje met restjes van de afgelopen 1,5 jaar of zo. Droge meuk, dus voor de zekeheid maar wat super polm er door verkruimeld...

KoxBox zei:cropp zei:het gaat om het principe!
Feit!
OT: Nog een NY Diesel Haze, wat is dat toch een lekker wietje!![]()
knolselderij zei:KoxBox zei:cropp zei:het gaat om het principe!
Feit!
OT: Nog een NY Diesel Haze, wat is dat toch een lekker wietje!![]()
ny diesel is ook egt heerlijk. een keer ny diesel gehad die smaakte egt naar mandarijn ofzoww heerlijk
nachtapotheker zei:NY Diesel haze zeg je daar...
Waar wordt deze soort verkocht?![]()
BT2303 zei:dikke silver haze joint, na een halve al meer dan genoeg op. Ik kan niks meer hebben![]()

Maar de 2e keer vind ik hem niet zo lekker smaken.KoxBox zei:BT2303 zei:dikke silver haze joint, na een halve al meer dan genoeg op. Ik kan niks meer hebben![]()
Ik rook mijn joints ook altijd in 2 keer op. Dan heb je dubbel plezier.![]()
Oom Klaas zei:Als je 'm niet langer dan een uurtje laat liggen smaakt 't nog best oke, wil je 'm langer bewaren zal je 'm wel in een buisje ofzo moeten doen.
Ik rook ook m'n meeste joints voor de helft, en de andere helft een half uurtje later ofzo.

zo had ik onlangs een blunt gerold, een van m'n eerste.BT2303 zei:Ja, laatste stukje of ik ook niet te hebben, vooral omdat ik beroerde tippies fabriceer. Maar in 2x oproken doe ik wel als ik wat duurdere/betere wiet heb, anders gooi ik hem gewoon weg.


"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."